Gå til innhold

Jeg kjenner meg kvalm, har hodepine og skjemmes over at jeg er så dum, jeg blir ditchet igjen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har snakket med en hyggelig mann over tid. 

Sikkert begynte for ett halvår siden vi skulle møtes da men noe krøllet seg til og det ble stille mellom oss. 

Han tok opp kontakten igjen en mnd senere og ville møtes men igjen så kom det noe i veien. 

Så har det vært stille helt til nå i sommer. Da tok han kontakt igjen.  Jeg skulle egentlig møtt han i går kveld men da ringte han meg og fortalte at bestefaren hans måtte på legevakta med ett kateter som hadde ramla ut som måtte settes på plass. Greit  nok det. Han ringte meg igjen når han kom hjem og satt og skravla med han hele går kveld på cam og at ble enig om å flytte det til i kveld.  Og han snakket om hvor mye han hadde ønsket jeg ikke kom lell i går, men jeg syns det var bedre idag når det ikke var noe annet på tapeten. 

Skrevet med han i morges så vidt og han skulle sende meg adresse og jeg skulle ha begynt å kjørt for snart 1 time siden. Men ikke har det kommet adresse, ikke noe melding og klokka tikker. Jeg tenker vel at han igjen trenerer det og antagelig ikke vil ta kontakt før senere idag i håp om at jeg skal komme senere på dagen. 

Jeg kjenner jeg blir så sykt skuffa over folk. Jeg gir dem alt for mange sjanser og er så skuffet over meg selv. Jeg likte han jo bare. Det er ikke så ofte jeg syns noen er alright på nett altså. Men han her har jeg likt siden første gang jeg har snakket med han.  Men å møtes ser ut som enten å bli en evighetsjobb eller så skjer det ikke. Aller helst det siste. 

Føler meg så dum som har gått i samma fella en gang til og tro på hva en mann sier. 

Det går over altså jeg så den komme egentlig i går.  Men når de er så trivelig på cam så er det vanskelig å ikke tro på det de sier. 

Anonymkode: 5f335...d3e

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke kjør, ikke møt han i det hele tatt om han spør igjen. Dette er jo bare tull!

Anonymkode: 10fa9...0c5

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ikke kjør, ikke møt han i det hele tatt om han spør igjen. Dette er jo bare tull!

TS nei selvsagt gjør jeg ikke det. Det kom melding ja. Der sto det Skjer?. Jeg skrev ingenting og spurte om han hadde ombestemt seg. Nei han var bare sliten etter jobb og i går.  Så jeg skrev en melding at hadde han hatt lyst til å møte meg hadde han sendt adressen for lenge siden. Og etter som den sitter så langt inne så antar jeg at det er ikke av interesse at jeg dukker opp. Og at når du er så sliten er det best du er hjemme og slapper av. Og at vi får snakkes. Så nå gidder jeg ikke svare mer i kveld altså. Men forundrer meg jo ikke at han ringer senere i kveld da og ønsket at jeg kunne kommet. Fatter ikke hvorfor menn holder på sånn? Hva får de igjen for det lissom?

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS nei selvsagt gjør jeg ikke det. Det kom melding ja. Der sto det Skjer?. Jeg skrev ingenting og spurte om han hadde ombestemt seg. Nei han var bare sliten etter jobb og i går.  Så jeg skrev en melding at hadde han hatt lyst til å møte meg hadde han sendt adressen for lenge siden. Og etter som den sitter så langt inne så antar jeg at det er ikke av interesse at jeg dukker opp. Og at når du er så sliten er det best du er hjemme og slapper av. Og at vi får snakkes. Så nå gidder jeg ikke svare mer i kveld altså. Men forundrer meg jo ikke at han ringer senere i kveld da og ønsket at jeg kunne kommet. Fatter ikke hvorfor menn holder på sånn? Hva får de igjen for det lissom?

Han virker treig og usjarmerende. Hadde nok ikke giddet å vente på han mer. «Skjer?» er en nonverbal kommunikasjonsmetode. Han høres dørgende kjedelig ut. Tror jeg bare hadde fadet det ut.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han virker treig og usjarmerende. Hadde nok ikke giddet å vente på han mer. «Skjer?» er en nonverbal kommunikasjonsmetode. Han høres dørgende kjedelig ut. Tror jeg bare hadde fadet det ut.

«Av og på» i et halvt år, og enda ikke fått fingen ut, då er det ikke noe interesssant i den andre enden tenker jeg…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som vil ha en kvinne står på for å få henne. Dropp andre fort! 

Anonymkode: 32460...084

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Sikkert begynte for ett halvår siden vi skulle møtes da men noe krøllet seg til og det ble stille mellom oss. 

Han tok opp kontakten igjen en mnd senere og ville møtes men igjen så kom det noe i veien. 

Så har det vært stille helt til nå i sommer. Da tok han kontakt igjen.  Jeg skulle egentlig møtt han i går kveld men da ringte han meg og fortalte at bestefaren hans måtte på legevakta med ett kateter som hadde ramla ut som måtte settes på plass. Greit  nok det. Han ringte meg igjen når han kom hjem og satt og skravla med han hele går kveld på cam og at ble enig om å flytte det til i kveld.  Og han snakket om hvor mye han hadde ønsket jeg ikke kom lell i går, men jeg syns det var bedre idag når det ikke var noe annet på tapeten. 

Skrevet med han i morges så vidt og han skulle sende meg adresse og jeg skulle ha begynt å kjørt for snart 1 time siden. Men ikke har det kommet adresse, ikke noe melding og klokka tikker. Jeg tenker vel at han igjen trenerer det og antagelig ikke vil ta kontakt før senere idag i håp om at jeg skal komme senere på dagen. 

Jeg kjenner jeg blir så sykt skuffa over folk. Jeg gir dem alt for mange sjanser og er så skuffet over meg selv. Jeg likte han jo bare. Det er ikke så ofte jeg syns noen er alright på nett altså. Men han her har jeg likt siden første gang jeg har snakket med han.  Men å møtes ser ut som enten å bli en evighetsjobb eller så skjer det ikke. Aller helst det siste. 

Føler meg så dum som har gått i samma fella en gang til og tro på hva en mann sier. 

Det går over altså jeg så den komme egentlig i går.  Men når de er så trivelig på cam så er det vanskelig å ikke tro på det de sier. 

Jeg skal være litt brutal her, men det høres veldig ut som om han bruker deg når han ikke føler at han har noe bedre å gjøre. Han er utrolig respektløs mot deg og jeg hadde bedt han om å dra ditt pepperen gror. Han lager en avtale med deg, så stikker han av fordi han føler seg "sliten" og vil heller være hjemme. Han har ikke en gang anstendighet til å si det til deg, men nærmest blankt avviser deg da du tar det opp med han. Finn deg en god mann, som liker deg for den du er ❤️ Hvis du føler at det er vanskelig å motstå når han sender melding så blokk han og gå videre! Du fortjener så mye bedre :klem3:

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Kanskje du bør prøve å treffe menn på en annen måte?

Kanskje en med felles interesser? En hobby? Gjør noe aktivt der dere møtes, uten at det er en date?

Der finnes flere (fysiske) klubber for single. Kanskje det kan være noe å utforske? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som noe å samle på. 

Kan være han er sjenert, men om jeg skal være ærlig vil jeg tro han har skapt seg en løgn du vil gjennomskue eller han er opptatt.

Jeg har skuffet mange, men gir alltid forklaring og har kun utsatt en date selv! Vi må ha mer respekt for hverandre!

Endret av Fjellmannover190
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fortsetter jo å svare, og så lenge du gjør det kommer han til å fortsette å ta kontakt i håp om et treff når det passer ham.

Anonymkode: 9109f...4a7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han her hadde jeg sluttet å svare og kommet meg videre fra. Vær glad du kvitter deg med han før du har møtt han og fått følelser for han. Men til en annen gang, jeg anbefaler å ikke møte menn for første gang hjemme hos noen av dere, du vet aldri hvem de er på forhånd. Møt de på en offentlig plass første gangen, bli kjent før dere blir fysiske❤️

Anonymkode: bf5f6...cc9

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du fortsetter jo å svare, og så lenge du gjør det kommer han til å fortsette å ta kontakt i håp om et treff når det passer ham.

Anonymkode: 9109f...4a7

Ett treff som spasser han? når det aldri passer han?  

men ja lagt det bak meg. Next. Ble bare skuffet der og da. 

ts

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

petterm skrev (3 timer siden):

Kanskje du bør prøve å treffe menn på en annen måte?

Kanskje en med felles interesser? En hobby? Gjør noe aktivt der dere møtes, uten at det er en date?

Der finnes flere (fysiske) klubber for single. Kanskje det kan være noe å utforske? 

Har nok hobbyer, men ikke møtt noen der av interesse. De har ingen interesse av meg heller så går begge veier egentlig. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjellmannover190 skrev (3 timer siden):

Høres ikke ut som noe å samle på. 

Kan være han er sjenert, men om jeg skal være ærlig vil jeg tro han har skapt seg en løgn du vil gjennomskue eller han er opptatt.

Jeg har skuffet mange, men gir alltid forklaring og har kun utsatt en date selv! Vi må ha mer respekt for hverandre!

Enig i det. Jeg bare ikke skjønte hvorfor i går.  Men hvis det aldri hadde noen intensjon om å møtes så blir det feil og ringe i flere timer og flørte og som han gledet seg til å se meg og hva vi skulle finne på osv. Da er du godt til å spille skuespill syns jeg. Burde fått Oscar for den.  Jeg trodde på det. 

TS

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ta et råd fra en som har møtt slike menn på nett:  La ham seile sin egen sjø.

Ikke ta kontakt og ikke svar når han igjen dukker opp. For det gjør han garantert. Det gjør alltid slike typer. Men det eneste de er ute etter er oppmerksomhet og en ego-boozt. Det får de når de etter perioder med stillhet lykkes i å gjenoppta kontakt med damer de har ditchet tidligere. Når de ser at disse damene svarer på meldinger og er ivrig etter å gjenoppta kontakten, legge planer for å treffes osv...ja så har disse patetiske mennene  fått den ene tingen de er ute etter: oppmerksomhet. Og akkurat når du tror ting går bra så forsvinner de igjen. Ofte med avtaler hengende i løse luften. Så går det noen uker eller måneder - og vips, så tar de kontakt igjen. Enten med tårevåte unnskyldninger for hvorfor de plutselig forsvant, eller de later som ingenting. 

Jeg skjønner du er skuffet, og lurer på hvorfor dette skjer med deg. Jeg tenker at du sikkert er en raus og snill person som prøver å se det gode i folk og gir dem en sjanse? Det er jo i utgangspunktet flotte egenskaper, men man må til slutt sette en grense med mennesker som har denne typen adferdsmønster. De forandrer seg ALDRI. Ofte er det psykisk sykdom inni bildet også.

Det beste du kan gjøre for deg selv og din psyke er å aldri svare ham når han tar kontakt. Slett/blokker ham fra sosiale medier, telefon osv...Gå videre og bruk heller tid på å finne noen som holder kontakten og gjør en innsats for å treffe deg. Han her er ikke en del av ditt liv mer.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har nok hobbyer, men ikke møtt noen der av interesse. De har ingen interesse av meg heller så går begge veier egentlig. 

TS

Hvor mange menn treffer du samtidig, egentlig? Jeg spør fordi du signerer med TS, og det er vel minst tre andre tråder her inne angående menn/sex/dating, hvorfor er du lei deg for å bli sviktet av så mange menn? Du er jo ikke seriøs da du driver på med så mange samtidig eller etterhverandre? Du får aldri noe seriøst ut av det, sjansen for det er svært liten.

Anonymkode: 3651b...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor mange menn treffer du samtidig, egentlig? Jeg spør fordi du signerer med TS, og det er vel minst tre andre tråder her inne angående menn/sex/dating, hvorfor er du lei deg for å bli sviktet av så mange menn? Du er jo ikke seriøs da du driver på med så mange samtidig eller etterhverandre? Du får aldri noe seriøst ut av det, sjansen for det er svært liten.

Nei prøver å treffe 1 i gangen og så langt har jeg vel snakket med 4 stk som ville møtes men ingen møtte det er fra oktober i fjor, er da ikke så mye det da? 
TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Nei prøver å treffe 1 i gangen og så langt har jeg vel snakket med 4 stk som ville møtes men ingen møtte det er fra oktober i fjor, er da ikke så mye det da? 
TS

Åja, ikke flere nei. For bare i helgen så har jo en som kaller seg for TS skrevet om tre forskjellige menn som hun har ligget med eller som hun vil ha tilbake. Men da er det sikkert flere som kaller seg for TS her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Åja, ikke flere nei. For bare i helgen så har jo en som kaller seg for TS skrevet om tre forskjellige menn som hun har ligget med eller som hun vil ha tilbake. Men da er det sikkert flere som kaller seg for TS her inne.

???🤣🤣 Vet du hva TS står for?

Anonymkode: 11359...98e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...