AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #1 Skrevet 10. august 2024 Hei! Jeg skal starte masteren i jordmorfag ved Oslomet i høsten, og jeg må kjøpe de obligatoriske bøkene. Det er mange bøker som er obligatoriske og alle sammen blir 17000kr. Er det noen som vet om jeg må kjøpe alle, eller om ikke alle er nødvendige? Anonymkode: dd6e5...3d1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #2 Skrevet 10. august 2024 Gratulerer med å komme igjennom nåløyet. Det er alltids Noen bøker man ikke trenger, står det hvilke kapitler dere skal ha? Ville fokusert på de med flest kapitler. Er du heldig kan noe lånes på biblioteket. Men hverfall sjekk bookies, der kan du spare mye penger! Lykke til med et viktig studie. Anonymkode: b8e23...159 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #3 Skrevet 10. august 2024 Du trenger garantert ikke kjøpe alle, en del kan lånes på biblioteket, eller du og medstudenter kan kjøpe hver deres og byttelåne. Jeg kjenner ikke jordmor, men på AIO er det noen hovedbøker man må ha som går direkte på fagfelt og store støttefag, og noen man trenger ut fra hvilken metode man skal bruke på master. Vil tippe det er relativt likt på jordmor. Du trenger ikke kjøpe noe før du har møtt første dag og fått beskjed fra skolen om hva de forventer. Anonymkode: 467a4...fb3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #4 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei! Jeg skal starte masteren i jordmorfag ved Oslomet i høsten, og jeg må kjøpe de obligatoriske bøkene. Det er mange bøker som er obligatoriske og alle sammen blir 17000kr. Er det noen som vet om jeg må kjøpe alle, eller om ikke alle er nødvendige? Anonymkode: dd6e5...3d1 veldig mye her er ikke nødvendig, dere får også et kompendie med mye fra bøker. vent med å kjøpe noe som helst til studi starter for da får du en oppdatert liste. Anonymkode: 5b6bd...ced 2
Elcin Skrevet tirsdag kl. 14:10 #5 Skrevet tirsdag kl. 14:10 AnonymBruker skrev (På 10.8.2024 den 15.34): Hei! Jeg skal starte masteren i jordmorfag ved Oslomet i høsten, og jeg må kjøpe de obligatoriske bøkene. Det er mange bøker som er obligatoriske og alle sammen blir 17000kr. Er det noen som vet om jeg må kjøpe alle, eller om ikke alle er nødvendige? Anonymkode: dd6e5...3d1 Garatulerer! Hvor mange poeng kom du inn med?
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:35 #6 Skrevet tirsdag kl. 14:35 Klarte meg med pensumpakken de solgte på Akademika, for 5000 kr Anonymkode: 109c2...106
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå