AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #1 Skrevet 10. august 2024 Her om dagen møtte jeg helt tilfeldig på eksen jeg var sammen med for flere år siden. Vi har hatt litt kontakt etter at det ble slutt, men det har vært litt av og på siste årene. Han spurte om jeg ville ta en kaffe den dagen vi møttes tilfeldig, og jeg sa det var greit. Vi gikk oss en tur etter kaffen, og på vei tilbake fra tur tar han plutselig tak i meg og prøver å kysse meg og ta på meg. Noe jeg synes var kjempe ekkelt, da jeg verken har noe interesse av å kysse han eller ta på han, jeg vrir meg unna og sier nei. Så når vi er fremme og kommet oss til parkeringsplassen sier han; du som ligger med alle, hvorfor du ikke er villig til å ligge med meg lenger skjønner jeg ikke sier han. Jeg ble helt satt ut, da jeg ikke er en person som ligger rundt. Men tydeligvis var jeg det i hans øyne. Jeg ropte hold kjeft før jeg setter meg i bilen å kjører vekk. Det er snakk om en mann i 40 årene. Har vært lei meg og sint i flere dager nå, kommer ikke over det han gjorde og sa. Måtte bare få det ut. Anonymkode: 63b8e...dd2 16
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #2 Skrevet 10. august 2024 Tipper han har et såret ego. Lille mannen Anonymkode: 3b2db...b46 17 5
Brukerano Skrevet 10. august 2024 #3 Skrevet 10. august 2024 Herregud! Hva faen? Hva er galt med folk??? Jeg forstår ikke😭😭 Og menn forstår ikke hvorfor vi er redd???? 13 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #4 Skrevet 10. august 2024 Da sletter du han overalt og fullstendig radiosilence. Sett ned et kors i hagen med påskrift xxx( mannens navn) RIP . Bli ferdig med den ekle fyren Anonymkode: 86a41...50f 4 6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #5 Skrevet 10. august 2024 Han ble sint fordi du avviste ham, og så ble han passiv aggressiv for å såre deg. Det var det som skjedde, så ikke tenk mer på det, og vær glad for at han er en eks. Anonymkode: 11eba...ab1 10 5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #6 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da sletter du han overalt og fullstendig radiosilence. Sett ned et kors i hagen med påskrift xxx( mannens navn) RIP . Bli ferdig med den ekle fyren Anonymkode: 86a41...50f Slettet og blokkert han overalt, med en gang jeg kom hjem. Anonymkode: 63b8e...dd2 2 9 6
TLR Skrevet 10. august 2024 #7 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Her om dagen møtte jeg helt tilfeldig på eksen jeg var sammen med for flere år siden. Vi har hatt litt kontakt etter at det ble slutt, men det har vært litt av og på siste årene. Han spurte om jeg ville ta en kaffe den dagen vi møttes tilfeldig, og jeg sa det var greit. Vi gikk oss en tur etter kaffen, og på vei tilbake fra tur tar han plutselig tak i meg og prøver å kysse meg og ta på meg. Noe jeg synes var kjempe ekkelt, da jeg verken har noe interesse av å kysse han eller ta på han, jeg vrir meg unna og sier nei. Så når vi er fremme og kommet oss til parkeringsplassen sier han; du som ligger med alle, hvorfor du ikke er villig til å ligge med meg lenger skjønner jeg ikke sier han. Jeg ble helt satt ut, da jeg ikke er en person som ligger rundt. Men tydeligvis var jeg det i hans øyne. Jeg ropte hold kjeft før jeg setter meg i bilen å kjører vekk. Det er snakk om en mann i 40 årene. Har vært lei meg og sint i flere dager nå, kommer ikke over det han gjorde og sa. Måtte bare få det ut. Anonymkode: 63b8e...dd2 Det er en grunn til at ex er ex. 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #9 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så når vi er fremme og kommet oss til parkeringsplassen sier han; du som ligger med alle, hvorfor du ikke er villig til å ligge med meg lenger skjønner jeg ikke sier han. Jeg ble helt satt ut, da jeg ikke er en person som ligger rundt. Men tydeligvis var jeg det i hans øyne. Jeg ropte hold kjeft før jeg setter meg i bilen å kjører vekk. For en idiot! Det var nok kun ett ligg han var ute etter hele tiden. Greit at du har blokkert og slettet han. Nå trenger du ikke gjøre samme feilen to ganger med han. Anonymkode: b34ce...354 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #10 Skrevet 10. august 2024 Du såret egoet hans. Well done👏🏻👏🏻👏🏻 Anonymkode: 0a165...56a 5 5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #11 Skrevet 10. august 2024 Han greide i hvert fall en ting inderlig godt - han bekreftet for deg hvor uendelig glad du skal være for at du ikke kastet bort mer tid på å være sammen med ham, og at det var det beste som kunne skjedd deg at det ble slutt mellom dere. Denne mannen har aldri respektert eller elsket deg. Nå er han sint og ønsker å utnytte og såre deg! Good riddance! Veldig bra at du har slettet og blokkert ham overalt allerede, Ts! Klapp deg selv på skulderen for å sette så tydelig grense for deg selv nå - og ha aldri kontakt med ham igjen. Om han nekter å slutte å kontakte deg, fortell ham at du ikke ønsker noen som helst kontakt med ham og at hvis han fortsetter å kontakte deg så vil du anse det som trakassering. Fortsetter han - da går du til politiet! For slik som han oppførte seg nå, det tyder på at han ikke er helt i vater, og slike skal man ikke ta noen sjanser med. Anonymkode: 47b46...2c5 2 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #12 Skrevet 10. august 2024 Brukerano skrev (3 timer siden): Herregud! Hva faen? Hva er galt med folk??? Jeg forstår ikke😭😭 Og menn forstår ikke hvorfor vi er redd???? Er du redd alle menn du ser? Da trenger du terapi.. Anonymkode: f98e3...c31 1
Seff Skrevet 10. august 2024 #13 Skrevet 10. august 2024 TLR skrev (3 timer siden): Det er en grunn til at ex er ex. Greit nok det, men de færreste ekser oppfører seg sånn som det der. 5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #14 Skrevet 10. august 2024 Aww dakkar lille gutten fikk seg et lite au-au på egoet sitt 🥲 Han er en idiot, Ts. Heldigvis er han en eks, og du trenger ikke å ha noe mer med ham å gjøre. Forstår dog at det var en ekkel situasjon. Prøv å ikke tenk noe på det. Avled tankene hver gang de glir mot hendelsen, og etterhvert vil tankene og følelsene miste tak på deg. Jo mer du tenker på det, jo større vil det vokse. Anonymkode: ba6b0...8fa 6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #15 Skrevet 10. august 2024 Fordi det er sånn aviste menn oppfører seg mot kvinner. Anonymkode: 329c2...1f3 5 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #17 Skrevet 10. august 2024 Miamaia83 skrev (3 minutter siden): Heter han noe på J…? Nei. Anonymkode: 63b8e...dd2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #18 Skrevet 10. august 2024 Miamaia83 skrev (4 minutter siden): Heter han noe på J…? Finnes nok flere patetiske karer enn en på J. Anonymkode: 52424...489 5
Gjest Thndrcnt Skrevet 10. august 2024 #19 Skrevet 10. august 2024 23 minutter siden, AnonymBruker said: Er du redd alle menn du ser? Da trenger du terapi.. Anonymkode: f98e3...c31 Dust. Man er ikke redd for alle menn, men man kan ikke vite hvilke menn man bør være redd for. Derfor blir man (spesielt om man har opplevd mye sånt) obs på risikoen De fleste slanger er helt ufarlige, og ikke giftige. Vakre og flotte nyttige dyr er de. Men noen er giftige, og siden man ikke nødvendigvis vet hvilke slanger det gjelder, så er det best og naturlig og være forsiktig ovenfor ALLE slanger
Jdz Skrevet 10. august 2024 #20 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fordi det er sånn aviste menn oppfører seg mot kvinner. Anonymkode: 329c2...1f3 Nei, det er det virkelig ikke, kun menn med totalt fravær av sosial intelligens. Å bli avvist romantisk eller seksuelt er noe alle opplever, de aller fleste takler det helt fint. Det er selvsagt lov til å være skuffet, men normale mennesker tar det ikke ut på den som avviser. Historien til TS fikk meg til å tenke på denne videoen 😁 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå