Gå til innhold

Dyreorganisjon i utlandet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke dyreorgansisjoner i utlandet hjelper hunder i nød ? Skal skrive testamente til hunder i nød i fattige land i utlandet. Eller hunder i krig eller gatehunder som ikke har noen hjem som lider.

Det som er er at det ikke er sikkert at akkurat det er krig i feks. ett land i 10 eller 20 år. Så jeg vet ikke hva jeg skal skrive da fordi jeg ønsker at pengene skal gå til de hunder i u-land som trenger mest hjelp akkurat når jeg går bort.

Anonymkode: 9897e...ac1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wwf hjelper vel alle dyr i hele verden

Anonymkode: 84bf2...8b2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Wwf hjelper vel alle dyr i hele verden

Anonymkode: 84bf2...8b2

Finnes det en tilsvarende orginasjon som er kun får hunder i nød ?

Skrevet

Kanskje det ikke finnes da ?

Skrevet

Jeg støtter gatehunderbosnia.no . De gjør en fantastisk jobb i et land der hunder dessverre har veldig lav status. Norsk organisasjon som også ansetter lokale folk for å drifte gårdsbruket. På Facebook: Støtt gatehunder i Bosnia- Fredrikstad.

• Liker 1
Skrevet
Sofiei skrev (21 timer siden):

Jeg støtter gatehunderbosnia.no . De gjør en fantastisk jobb i et land der hunder dessverre har veldig lav status. Norsk organisasjon som også ansetter lokale folk for å drifte gårdsbruket. På Facebook: Støtt gatehunder i Bosnia- Fredrikstad.

MalloryK skrev (21 timer siden):

Jeg støtter denne https://www.saramorocco.com/

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tusen takk. Da fikk jeg noen organsisasjoner for hunder i nød. 

Skrevet

Finnes det noen seriøse organisasjoner for hunder som lever i krig i Ukraina ?

Skrevet

Det finnes organisasjoner som jobber mot hunder og katter i matproduksjon. Hunder og katter som lever under forferdelige forhold.

Sjekk for eksempel Animals Asia.

Dyrebeskyttelsen her i Norge driver innsamling til hjelp for hunder i Ukraina.

Anonymkode: fe801...586

Skrevet
Sofiei skrev (På 11.8.2024 den 11.59):

Men gir denne orgiasnjonen gratis advokat hjelp hvis jeg testamenter dit.

Siden det var den eneste norske organsisasjonen dere nevnte. De andre står på engelsk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Men gir denne orgiasnjonen gratis advokat hjelp hvis jeg testamenter dit.

Siden det var den eneste norske organsisasjonen dere nevnte. De andre står på engelsk.

Det vet jeg ikke. Har bare støttet de på "vanlig" vis med jevnlig vipps. Har hatt kontakt med de tidligere, de var da raske til å svare på henvendelser. Så om du synes de virker aktuelle ville jeg tatt kontakt med de. Har selv vært i Bosnia på ferie, og det er et skrikende behov for hjelp til løshunder der. Det var etter den ferien jeg begynte å støtte de.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...