Gå til innhold

Kysse sønn på munnen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg var hos en venninne som skulle si ha det til sønnen sin på 19 og de kyssa på munnen. Syntes det var litt spesielt når han er så stor.

Anonymkode: 3095d...d25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit i mine øyne.

Skrevet

Ikke greit!! Syntes ikke det er greit å kysse barna sine på munnen uansett alder. 

Anonymkode: 2d77a...3a3

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Barna styrer hva de er komfortable med. Dette er helt normalt i flere kulturer. Det er kun i Norge vi ikke kan ta på våre egne barn uten at noen skal få seksuelle tanker i hodet av det. 

Det er noe galt med voksne folk som tenker på sex, når barn viser normal kjærlighet til familien sin. 

Anonymkode: 6699b...dfb

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Kyss på munnen er seksuelt. Ville sendt bekymringsmelding til barnevernet.

Anonymkode: ba651...fd1

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Kyss på munnen er seksuelt. Ville sendt bekymringsmelding til barnevernet.

Anonymkode: ba651...fd1

Hva tenker du barnevernet skal gjøre? Det er snakk om en myndig ung mann på 19 år. Skal de putte en voksen ungdom i fosterfamilie, fordi han kysset moren sin farvel?

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

En gang skulle jeg kysse sønnen min på 2 år på kinnet også snudde han seg sønn akkurat så jeg traff munnen. DET var all verdens følelser av feil og ubehag. Han er likevel bitteliten, ammer enda og er veldig nær mammaen sin.

Å kysse en 19 år gammel sønn er bare feil på alle punkter. Altså… sånn at man tenker det må være diagnose inne i bildet?

Anonymkode: 515e6...3f0

• Liker 1
Skrevet

Nei ærsj! Incest.

Anonymkode: 25132...ce0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

En gang skulle jeg kysse sønnen min på 2 år på kinnet også snudde han seg sønn akkurat så jeg traff munnen. DET var all verdens følelser av feil og ubehag. Han er likevel bitteliten, ammer enda og er veldig nær mammaen sin.

Å kysse en 19 år gammel sønn er bare feil på alle punkter. Altså… sånn at man tenker det må være diagnose inne i bildet?

Wtfff, stakkars sønnen din. 2 år og 19 år er HELT forskjellig. 

Anonymkode: 8bcae...0f1

• Liker 3
Skrevet

Ser ikke problemer. Jeg kysser jo mannen min på munn( altså et kyss) og det betyr ikke at vi skal ha sex... eller at vi gjør dette kysset til noe seksuelt. Det er et kjærlig kyss 

Så om noen kysser sine barn ,0-20 eller eldre...gjør meg ingenting...på munn eller kinn. 

Skrevet
1 minutt siden, mommyaka said:

Ser ikke problemer. Jeg kysser jo mannen min på munn( altså et kyss) og det betyr ikke at vi skal ha sex... eller at vi gjør dette kysset til noe seksuelt. Det er et kjærlig kyss 

Så om noen kysser sine barn ,0-20 eller eldre...gjør meg ingenting...på munn eller kinn. 

Det er veldig stor forskjell på sin mann og en 19-årig sønn. Kanskje ok når ungen er veldig liten, men ikke når han er stor.

Anonymkode: 25132...ce0

• Liker 1
Skrevet

Han er voksen. Det får være deres sak.

• Liker 1
Skrevet

Lurer på om en del av dere hadde ment det sammen om en mann kysset sin 19 årige datter på munnen. 

• Nyttig 1
Skrevet

Hadde han vært liten fadder jeg ikke reagert på det. 19 år er litt spesielt. Men om det hadde vært noe seksuelt k det hadde de vel ikke gjort det foran ts?!?

Skrevet

Helt utenkelig og uaktuelt å kysse min 22 årige sønn på munnen. Kinnet går fint, men der går grensen. Tipper han hadde steilet og. 

Har vel aldri kysset hverken han eller søsken på munnen utenom kanskje når de var lubne små babyer. Kinnet og ellers på søte små hender og babyføtter er naturlig. En voksen sønn eller datter, nei. 

Anonymkode: b609c...668

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Thndrcnt
Skrevet

Jeg syns det er dritekkelt å kysse noen andre enn en kjæreste på munnen, syns det er ekkelt med kyss på kinnet også. Hvorfor vil jeg dele spytt med familiemedlemmer liksom? Æsj

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Lurer på om en del av dere hadde ment det sammen om en mann kysset sin 19 årige datter på munnen. 

Hva er forskjellen på mor og far? 

Om du tenker seksuelt..da tenker du feil 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er skada du. Få hjelp.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
mommyaka skrev (31 minutter siden):

Hva er forskjellen på mor og far? 

Om du tenker seksuelt..da tenker du feil 

Sant!?

Mange voksne med skremmende seksuelle tanker, når det gjelder barn som viser at de er glad i foreldrene sine. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du ser ikke noe seksuelt i at din 2 åring sutter deg på puppen, men et nuss på munnen gir deg all verdens følelser av ubehag???

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...