Gå til innhold

Hvorfor tror mange kvinner at menn hele tiden vil noe mer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor tror mange damer at menn vil sjekke de opp bare fordi de får et blikk eller sier hei?

Ei venninne har begynt å trene der jeg trener og vi trener sammen av og til.  Ho klager på at det er så mange menn som glor på ho når ho trener.  Har ikke lagt merke til en eneste en som glor eller ser noe særlig på henne når vi trener sammen eller samtidig.  Ho mente en som jeg kjenner så mye på henne, jeg lo høyt, for han vet jeg er homo.   

Ja noen er kun i sin egen boble og kun ser på mobilen.  Eller de er sjenert.  Prøvde å forklare at for noen er det normalt det er normalt å se litt rundt når en trener, andre ikke.  Om det er noen som har en sinnsyk bra teknikk, er det ofte mange som blir imponert og prøver å lære. Eller om noen trener feil, er det ofte en indre kamp om en skal komme med tips eller ikke.   

Ho ville unngå å møte andre menns blikk eller smile til noen når ho trente, for ho ville ikke oppmuntre til at de trodde det ble noe mer.

I alle dager??   Hva tror egentlig damer, at vi vil knulle alle?  Ja når jeg var overvektig og det var lenge siden jeg hadde sex. så var det mange tykke damer som var sexy.  Men så for jeg fikk muskler og har hatt sex med spreke jenter som trener mye og fikk merke forskjellen i senga, er det veldig få jenter på gymmen jeg ville hatt sex med.

Prøvde med at, hva om en har hatt en dårlig dag, hva om et smil fra deg ville gitt han en bedre dag, det var det dummeste ho hadde hørt..

Det som også er teit, er at på Instagramen hennes, er det både bilde av henne der ho viser rompa i gstreng og video der ho tar knebøy... 

Anonymkode: 6461d...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...