AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #1 Skrevet 10. august 2024 Har et bonusbarn som kommer annenhver uke og gråter hele natta, hos mor så får barnet sove i senga. Det er uaktuelt hos oss. Det er trangt i senga allerede med meg og min samboer. Kjenner at psyken min blir verre og verre, jeg trenger den søvnen for å fungere i hverdagen. Føler meg litt frustrert og tenker kanskje å bli særboere er det beste å gjøre her? Jeg merker at lunta mi er kort når det barnet er hos oss og det er rett og slett fordi jeg ikke får den søvnen jeg trenger. Anonymkode: c1ea8...807
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #2 Skrevet 10. august 2024 Er dette tull? Empatien er på topp når dere har et barn hos dere som gråter hele natta og alt du tenker på er dårlig søvn.. Hvor gammel er dette barnet? Høres ut som det kanskje er litt for lite for 50/50-samværsfordeling om det er sånn at det trenger å samsove for å være trygg og far ikke vil gi barnet den tryggheten. Anonymkode: 8e10c...c1b 9 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #3 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er dette tull? Empatien er på topp når dere har et barn hos dere som gråter hele natta og alt du tenker på er dårlig søvn.. Hvor gammel er dette barnet? Høres ut som det kanskje er litt for lite for 50/50-samværsfordeling om det er sånn at det trenger å samsove for å være trygg og far ikke vil gi barnet den tryggheten. Anonymkode: 8e10c...c1b 6 Anonymkode: c1ea8...807
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #4 Skrevet 10. august 2024 Barnet er straks 6 år, vi har 3 andre barn her, da vil alle sove i senga vår. Det er uaktuelt, driter i hva du sier at jeg ikke viser empati. Men når jeg havner på legevakt for jeg har hjertefeil og fått problemer pga lite søvm…. Ja da må jeg faktisk sette ned foten og gjøre tiltak!!! jeg spør etter råd, ikke angrep Anonymkode: c1ea8...807 5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #5 Skrevet 10. august 2024 Far og barn i dobbeltsengen. Du sover i barnets seng. Alle fornøyd Anonymkode: b4b98...946 7 12
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #6 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Far og barn i dobbeltsengen. Du sover i barnets seng. Alle fornøyd Anonymkode: b4b98...946 Men han vil ikke sove med barnet, han vil at barnet skal sove i egen seng. Begynner han med dette så vil alle de andre barna også det. Anonymkode: c1ea8...807 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #7 Skrevet 10. august 2024 Skal jeg sove i barnets seng så bor jeg heller alene…. Anonymkode: c1ea8...807
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #8 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har et bonusbarn som kommer annenhver uke og gråter hele natta, hos mor så får barnet sove i senga. Det er uaktuelt hos oss. Det er trangt i senga allerede med meg og min samboer. Kjenner at psyken min blir verre og verre, jeg trenger den søvnen for å fungere i hverdagen. Føler meg litt frustrert og tenker kanskje å bli særboere er det beste å gjøre her? Jeg merker at lunta mi er kort når det barnet er hos oss og det er rett og slett fordi jeg ikke får den søvnen jeg trenger. Anonymkode: c1ea8...807 Tuller du??? Legg inn en madrass til barnet!! Så får alle sove og føle seg trygg! Hadde du virkelig sagt sånt om ditt eget barn? Hva er det med folk!!! Anonymkode: 68c9c...525 8 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #9 Skrevet 10. august 2024 Mor gjør det for å straffe han. Hun har sagt det rett ut, men hun gjør det bare vanskelig for sin egen unge. Det handler ikke om trygghet, men en mor som bruker barnet sitt for å straffe eksen, hun har sagt rett ut at hun legger ungen i sin seng for da vet hun at barnet kommer til å ville sove i senga vår her også og at det er uaktuelt for oss. Anonymkode: c1ea8...807
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #10 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Barnet er straks 6 år, vi har 3 andre barn her, da vil alle sove i senga vår. Det er uaktuelt, driter i hva du sier at jeg ikke viser empati. Men når jeg havner på legevakt for jeg har hjertefeil og fått problemer pga lite søvm…. Ja da må jeg faktisk sette ned foten og gjøre tiltak!!! jeg spør etter råd, ikke angrep Anonymkode: c1ea8...807 Madrass på gulvet..... Noen barn trenger den tryggheten.. Slutt å skyld på x t mannen din! Kan være mange grunner til det! Det koster så lite med en madrass den uken barnet er der.. Anonymkode: 68c9c...525 4 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #11 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mor gjør det for å straffe han. Hun har sagt det rett ut, men hun gjør det bare vanskelig for sin egen unge. Det handler ikke om trygghet, men en mor som bruker barnet sitt for å straffe eksen, hun har sagt rett ut at hun legger ungen i sin seng for da vet hun at barnet kommer til å ville sove i senga vår her også og at det er uaktuelt for oss. Anonymkode: c1ea8...807 Det er dårlig gjort isåfall. Men skal uansett ikke gå utovet barnet. MADRASS!!! Før barnet senere kan flytte over til egen seng! Anonymkode: 68c9c...525 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #12 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er dårlig gjort isåfall. Men skal uansett ikke gå utovet barnet. MADRASS!!! Før barnet senere kan flytte over til egen seng! Anonymkode: 68c9c...525 Vi har ikke plass til madrass på rommet vårt… er akkurat plass til senga vår. Jeg skal ikke sove i unge sin seng, da bor jeg heller alene…. Mine barn sover trygt og godt i sin egen seng. Ingen her skal få særbehandling fordi en voksen manipulerer og bruker unge som våpen. Anonymkode: c1ea8...807 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #13 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har ikke plass til madrass på rommet vårt… er akkurat plass til senga vår. Jeg skal ikke sove i unge sin seng, da bor jeg heller alene…. Mine barn sover trygt og godt i sin egen seng. Ingen her skal få særbehandling fordi en voksen manipulerer og bruker unge som våpen. Anonymkode: c1ea8...807 Unnskyld men du høres helt forferdelig ut..! Alle barn er ulike. Selv om dine sover i egne senger(virker ikke som de har noen valg uansett), så kanskje dere kan finne en mulighet for at barnet kan sove på samme rom en liten stund og jobbe med å gå over til egen seng? Ta deg sammen, finn løsninger og ta vare på barnet! Ikke lett for ett barn som samsover hos mor og må finne roen alene hos dere(som m det ikke er nok at barnet må flytte annenhver uke stakkars). Anonymkode: 68c9c...525 9 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #14 Skrevet 10. august 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Men han vil ikke sove med barnet, han vil at barnet skal sove i egen seng. Begynner han med dette så vil alle de andre barna også det. Anonymkode: c1ea8...807 Barna har godt av å se at i blant trenger noen mer trøst og nærhet, da er det en fin egenskap å være litt rause med hverandre. Anonymkode: b526b...8fe 5 2
Summera Skrevet 10. august 2024 #15 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Far og barn i dobbeltsengen. Du sover i barnets seng. Alle fornøyd Anonymkode: b4b98...946 Støtter denne! Her endte vi opp med å bytte på å sove alene i barnets seng. Alle er fornøyd 😊 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #16 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Unnskyld men du høres helt forferdelig ut..! Alle barn er ulike. Selv om dine sover i egne senger(virker ikke som de har noen valg uansett), så kanskje dere kan finne en mulighet for at barnet kan sove på samme rom en liten stund og jobbe med å gå over til egen seng? Ta deg sammen, finn løsninger og ta vare på barnet! Ikke lett for ett barn som samsover hos mor og må finne roen alene hos dere(som m det ikke er nok at barnet må flytte annenhver uke stakkars). Anonymkode: 68c9c...525 Ja da får jeg høres forferdelig ut. Men du vet ikke alle detaljene rundt dette. Ungen har sovet alene her før uten problemer. Dette startet etter at moren sa hun skal straffe far og legge ungen i sin egen seng selv om ungen ikke gir uttrykk for at hen vil sove i hennes seng. Moren gjør dette kun for å være jævlig… vil også legge til at denne moren har besøksforbud her. Så lett for dere å kommentere på at jeg er forferdelig osv…. Men dette er trist kvinneguiden er dessverre ikke et forum man kan be om råd fra lenger…. Man blir angrepet. Dette skaper stort problem i vårt hus, jeg ba om råd her. Men det er tydeligvis feil. Jeg ser at den ungen der lider pga det moren gjør, men det gjør også at jeg lider og får ikke vært den moren jeg ønsker å være for mine barn. Er det verdt å være i dette forholdet? Det er jeg veldig usikker på. Anonymkode: c1ea8...807
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #17 Skrevet 10. august 2024 Stakkars liten. Hva sier barnet, da? Savner det moren? Er det noe som er kjipt? Går hen greit overens med dine barn? Dere må jo finne ut av hva det handler om. Og gi barnet tryggheten det trenger. Alle barn er ulike, noen har større behov for trygghet og regulering enn andre. Anonymkode: a1f54...3e6 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #18 Skrevet 10. august 2024 Mindre samvær med far kanskje? La ungen få være hos moren. Eller bli særboere. Anonymkode: 982b3...b48 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #19 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Stakkars liten. Hva sier barnet, da? Savner det moren? Er det noe som er kjipt? Går hen greit overens med dine barn? Dere må jo finne ut av hva det handler om. Og gi barnet tryggheten det trenger. Alle barn er ulike, noen har større behov for trygghet og regulering enn andre. Anonymkode: a1f54...3e6 Hen sier at hen ikke vil sove alene fordi moren har sagt at hen må sove hos en voksen hjemme hos oss også. Kommer godt overens med mine barn. Som sagt alt var fint helt til moren begynte å si at hun skal straffe far, ta barna fra han. Hen sov alene før uten problem, men det skjer et eller annet etter at hen har vært hos moren, hen forteller også mye stygt som moren sier om både meg og far til hen. Anonymkode: c1ea8...807
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #20 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Mindre samvær med far kanskje? La ungen få være hos moren. Eller bli særboere. Anonymkode: 982b3...b48 Så da vinner moren da? Det er nettopp dette hun ønsker å oppnå. Det er ikke barnet som ønsker å sove med oss, hen sier tydelig at hen har fått streng beskjed av moren at hen må sove med oss. Far har bestilt time hos fvk Anonymkode: c1ea8...807
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå