Gjest .Daniel. Skrevet 10. august 2024 #1 Skrevet 10. august 2024 (endret) Dette er første gang jeg har sjekket testosteron-nivået. Er 33 år gammel. Det er mulig at det har ligget på det nivået i flere år. Jeg blir mer sliten og trøtt enn normalt, Vektøkning, spesielt omkring magen. har ikke normal hårvekst og mister enn del hår i dusjen. Når jeg slår feks beina mine i noe så er det vondt. Har lav seksuell lyst og ereksjon. Tror dere at testosteronbehandling hadde hjulpet? Endret 10. august 2024 av .Daniel.
Bålkaffe Skrevet 10. august 2024 #2 Skrevet 10. august 2024 .Daniel. skrev (40 minutter siden): Dette er første gang jeg har sjekket testosteron-nivået. Er 33 år gammel. Det er mulig at det har ligget på det nivået i flere år. Jeg blir mer sliten og trøtt enn normalt, Vektøkning, spesielt omkring magen. har ikke normal hårvekst og mister enn del hår i dusjen. Når jeg slår feks beina mine i noe så er det vondt. Har lav seksuell lyst og ereksjon. Tror dere at testosteronbehandling hadde hjulpet? Dette er vel noe som fastlegen din har mer oversikt over enn totalt fremmede på KG.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #3 Skrevet 10. august 2024 Trener du? Moderat trening kan også booste testo-nivået (særlig kortsiktig). Prøv å begynne med styrketrening og se om du føler deg bedre. Anonymkode: db53d...1e2
Gjest .Daniel. Skrevet 10. august 2024 #4 Skrevet 10. august 2024 Bålkaffe skrev (1 time siden): Dette er vel noe som fastlegen din har mer oversikt over enn totalt fremmede på KG. Jeg spør om andres erfaringer.
Gjest .Daniel. Skrevet 10. august 2024 #5 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trener du? Moderat trening kan også booste testo-nivået (særlig kortsiktig). Prøv å begynne med styrketrening og se om du føler deg bedre. Anonymkode: db53d...1e2 Jeg trener ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå