AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #81 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): En eldre mann som satt og runket ved vindussete, jeg var stuck i midten 15 år og prøvde alt jeg finne å se bort og at han ikke skulle komme borti meg😢 Anonymkode: 0afdc...5de Og ingen så dette? Anonymkode: 3b7f0...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #82 Del Skrevet 18. november 2024 Dette er grunnen til at jeg alltid har støydempende headset og aldri flyr økonomiklasse interkontinentalt... Anonymkode: 7fcc3...0f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #83 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (På 18.11.2024 den 21.23): Og ingen så dette? Anonymkode: 3b7f0...778 Nope, det var en nattflyvning, de fleste sov inkludert personen som satt ved midtgangen. Jeg våknet til det «herlige» synet av han som holdt på🤢 Hadde jeg vært eldre hadde jeg jo sagt noe, men som 15 åring turte jeg ikke. Anonymkode: 0afdc...5de 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #84 Del Skrevet 27. november 2024 Jeg klarte det kunststykket og låse meg inne på toalettet på flyet. Jeg skjønner ikke hvordan, men jeg kom meg ikke ut. Jeg gaulet på hjelp, mistet det fullstendig, men ingen hørte noe. Heldigvis fikk jeg opp døra til slutt. Skjønner fortsatt ikke hvordan jeg fikk til det der😆😅 Anonymkode: 02058...22d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #85 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg klarte det kunststykket og låse meg inne på toalettet på flyet. Jeg skjønner ikke hvordan, men jeg kom meg ikke ut. Jeg gaulet på hjelp, mistet det fullstendig, men ingen hørte noe. Heldigvis fikk jeg opp døra til slutt. Skjønner fortsatt ikke hvordan jeg fikk til det der😆😅 Anonymkode: 02058...22d Huff, det er min store skrekk å låse meg inne på toalettet på fly. Har litt flyskrekk, men er alltid redd for å ikke komme ut fra toalettet igjen. Tenker på alt som kan skje mens jeg er der, med turbulens osv. Håper det ikke er noe som skjer ofte. Anonymkode: 584f5...815 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 27. november 2024 #86 Del Skrevet 27. november 2024 Jeg var på en ca 6 timers tur hvor paret foran meg kysset nonstop. Eneste pausen var da de kasta i seg maten, for så å rydde sammen alt på ene brettet. Så var kyssingen i gang igjen. Vi snakker om råklining. Andre passasjerer som så dette sendte med medlidende blikk 😂 En annen gang satt jeg i midtsetet og han som satt ved vinduet var langt fra edru. Da flyet begynte å taxe til rullebanen så viste han fingeren og hyttet knyttneven mot vinduet helt til vi var i luften. Av en eller annen grunn så ble han plutselig flyttet på en annen rad og jeg fikk vindusplass. Han stinket gammel fyll 🤮 Jeg skulle likt å visst hvorfor han ble flyttet for jeg klaget iallefall ikke på han. En tredje gang så satt en mor og 3 barn på raden bak meg. Ene var baby og sett på fanget. De eldste barna var høyt og lavt og moren var helt fortvilet da hun ikke fikk roet de ned. Barnefaren satt på andre siden av midtgangen og sov hele turen igjennom. Jeg hadde eksplodert og iallefall bedt han holde babyen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #87 Del Skrevet 27. november 2024 Fly fra Johannesburg til London. Et par babyer som jeg antok var tvillinger. Hørte ingenting gjennom natta. Anonymkode: cffaf...f12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #88 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg klarte det kunststykket og låse meg inne på toalettet på flyet. Jeg skjønner ikke hvordan, men jeg kom meg ikke ut. Jeg gaulet på hjelp, mistet det fullstendig, men ingen hørte noe. Heldigvis fikk jeg opp døra til slutt. Skjønner fortsatt ikke hvordan jeg fikk til det der😆😅 Anonymkode: 02058...22d Det skjedde med en mann en gang da jeg var på en flytur på rundt 3 timer. Ingen fikk opp døren så han måtte sitte der inne hele turen. Før landing sa de på høyttaleranlegget hvordan han skulle spenne seg fast, og alle begynte å le. Anonymkode: 41dce...84b 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #89 Del Skrevet 27. november 2024 Har ikke flydd så veldig mye, kanskje 50-100 ganger i livet mitt. Det eneste jeg kan komme på var den gangen landingen ble avbrutt bare få meter over bakken. Plutselig gikk motorene på fullt, og snuten snudde brått oppover. Vi sirklet litt, og så landet vi igjen. Hvorfor aner jeg ikke. Anonymkode: 786a8...7c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 27. november 2024 #90 Del Skrevet 27. november 2024 Små skrikerunger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #91 Del Skrevet 27. november 2024 En gang i 1988 da jeg var i marinen og skulel ha perm. Fløy Tromsø-Bodø-Ålesund. Det var med Braathens og på den tiden var det free seating - dvs man ble ikke tildelt sete. Det var svært god plass i flyet Bodø-Ålesund denne lørdag formiddag. Jeg satte meg sånn ca på rad 10 ved vinduet. Til tross for veldig mange ledige tresetere kom det en blond dame på 17-18 og spurte om hun kunne få sitte på midtgangsetet på samme rad... Jeg ble jo litt overrasket, men selvsagt, hun var jo ganske så søt - så det var vanskelig å si nei. Det ble en hyggelig tur. Dessvere var jo dette mange år før mobiltelefon og sosiale medier, ellers hadde vi nok holdt kontakten. Ellers forteller jo historien også en trist historie om forfall. Dette hadde ikke skjedd i dag, for å si det slik. Hehe. Anonymkode: 2032c...c91 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #92 Del Skrevet 27. november 2024 Ikke sånn kjempe sykt ting. Men kjørte fly som ikke snakka verken norsk eller engelsk. Jeg satt med hode telefoner. Så bryter det ut panikk i flyet. En som kommer gående bakfra og ropte. Og stemmeleie var hardt og konstant. Jeg kjente at min første tanke var å herregud vi blir kapra. Men så forstod jeg at dem ropte om det var noen som var helsepersonell her. For dem hadde panikk. Jeg trur det gikk bra da. Kom flere gående mot han og jeg så ingenting når vi skulla av flyet. Anonymkode: 39401...050 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #93 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Det skjedde med en mann en gang da jeg var på en flytur på rundt 3 timer. Ingen fikk opp døren så han måtte sitte der inne hele turen. Før landing sa de på høyttaleranlegget hvordan han skulle spenne seg fast, og alle begynte å le. Anonymkode: 41dce...84b Himmel og hav, stakkars fyr! Jeg fikk fullstendig klaustrofobi, og hamret og slo på døra🙈 Anonymkode: 02058...22d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #94 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Huff, det er min store skrekk å låse meg inne på toalettet på fly. Har litt flyskrekk, men er alltid redd for å ikke komme ut fra toalettet igjen. Tenker på alt som kan skje mens jeg er der, med turbulens osv. Håper det ikke er noe som skjer ofte. Anonymkode: 584f5...815 Tror nok ikke det, hadde aldri hørt om det før jeg låste meg inne. Anonymkode: 02058...22d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #95 Del Skrevet 27. november 2024 Jeg trur faktisk jeg skulle klart å slå ned dodøren med makt. Anonymkode: 786a8...7c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #96 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): En gang i 1988 da jeg var i marinen og skulel ha perm. Fløy Tromsø-Bodø-Ålesund. Det var med Braathens og på den tiden var det free seating - dvs man ble ikke tildelt sete. Det var svært god plass i flyet Bodø-Ålesund denne lørdag formiddag. Jeg satte meg sånn ca på rad 10 ved vinduet. Til tross for veldig mange ledige tresetere kom det en blond dame på 17-18 og spurte om hun kunne få sitte på midtgangsetet på samme rad... Jeg ble jo litt overrasket, men selvsagt, hun var jo ganske så søt - så det var vanskelig å si nei. Det ble en hyggelig tur. Dessvere var jo dette mange år før mobiltelefon og sosiale medier, ellers hadde vi nok holdt kontakten. Ellers forteller jo historien også en trist historie om forfall. Dette hadde ikke skjedd i dag, for å si det slik. Hehe. Anonymkode: 2032c...c91 Glemte du å fortelle om det syke? Eller har du ikke opplevd siden 1988 at noen faktisk ville sitte i nærheten av deg? Anonymkode: 3a5de...9b3 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #97 Del Skrevet 28. november 2024 Ikke veldig syke ting. Men ble kjeftet huden full, fordi jeg reiste med barn på nesten 2 år. Får legge til at han var rolig, ikke noe gråting eller skriking på hele turen. Men det var ganske kraftig turbulens før vi landet, og da lo han. Ellers satt vi bak en 5 åring, som fløy for første gang, og skrek hysterisk gjennom hele turen på 4,5 time. Anonymkode: 496c5...d69 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #98 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ikke veldig syke ting. Men ble kjeftet huden full, fordi jeg reiste med barn på nesten 2 år. Får legge til at han var rolig, ikke noe gråting eller skriking på hele turen. Men det var ganske kraftig turbulens før vi landet, og da lo han. Ellers satt vi bak en 5 åring, som fløy for første gang, og skrek hysterisk gjennom hele turen på 4,5 time. Anonymkode: 496c5...d69 Fikk du kjeft fordi du reiste med en 2 åring? Eller var det fordi han lo under turbulensen? Anonymkode: 993dd...693 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camilla30 Skrevet 28. november 2024 #99 Del Skrevet 28. november 2024 Ikke så sykt, men fikk lapp med telefonnr til flyvert (eller hva det heter), satt med mann og barn ... 🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #100 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (På 27.11.2024 den 20.10): Fly fra Johannesburg til London. Et par babyer som jeg antok var tvillinger. Hørte ingenting gjennom natta. Anonymkode: cffaf...f12 Og hva er "sykt" med det? Anonymkode: 3b7f0...778 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå