AnonymBruker Skrevet 10. august #1 Del Skrevet 10. august På en interkontinental flyvning opplevde jeg at en pervo på seteraden foran lot som at han hadde sovnet med armen mellom setene, slik at hånden hans havnet på innsiden av lårene til venninna mi, som satt på seteraden bak. Hun var 17! Det er ingen som «tilfeldigvis» sovner i en slik posisjon. Vi var unge og dumme. Nå ville jeg kontaktet personalet, eventuelt rappet til armen, kløpet den, eller «called him out» med høy stemme. Anonymkode: 69aff...905 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 10. august #2 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): På en interkontinental flyvning opplevde jeg at en pervo på seteraden foran lot som at han hadde sovnet med armen mellom setene, slik at hånden hans havnet på innsiden av lårene til venninna mi, som satt på seteraden bak. Hun var 17! Det er ingen som «tilfeldigvis» sovner i en slik posisjon. Vi var unge og dumme. Nå ville jeg kontaktet personalet, eventuelt rappet til armen, kløpet den, eller «called him out» med høy stemme. Anonymkode: 69aff...905 Har opplevd mye rart på fly. En kjendis i naboraden som var full som en alke på hele turen, et øst-europeisk fly hvor flyvertinnen ikke snakket engelsk og bare serverte vann, eller utskjelling av ei gammel merr av ei flyvertinne fordi jeg ikke fulgte godt nok med da hun demonstrerte sikkerhetsbeltets strammemekanisme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #3 Del Skrevet 10. august Dette er ikke en morsom historie, men på et nylig fly fra Bangkok til Istanbul var det en dame på dobbeltseteren bak meg med en gutt på ca 8-10 år med sterk autisme (moren sa det selv). Det var ikke et lite barn, han var nesten like høy som meg. Han hadde bestemt seg før avgang for at han IKKE skulle fly, og de skulle helt til New York. Han HYLTE av all sin kraft i over en time, men verre enn det, sparket han vilt rundt seg i luften, sparket og slo andre passasjerer i hodet, rev av plastdeler på flyet, f.eks. vindusskjermen, sparket inn et deksel som beskyttet flyskroget. Det fantes ikke tegn til at han ville roe seg ned, og han var mye sterkere enn moren, så hun fikk ikke gjort så mye. Til slutt ble begge kastet av (flyet var allerede forsinket pga. dem). Jeg håper virkelig de kom seg hjem til slutt, for det virket helt fryktelig, men det var bare ikke trygt å fly slik i ti timer. Anonymkode: a2f72...6ac 8 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #4 Del Skrevet 10. august De rareste tingene var under koronatiden. Hvis noen i de nærmeste setene fikk positiv test ble man oppringt og satt i karantene som nærkontakt. Samtidig var det ikke lov å bytte sete til et sted man unngikk å bli nærkontakt, siden man på forhånd måtte registrere hvilket sete man satt i med tanke på smittesporing. Anonymkode: 3a5de...9b3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #5 Del Skrevet 10. august Det sykeste jeg har opplevd var da en dame besvimte rett etter take-off. Hun var en eldre dame og det viste seg at hun ikke hadde spist noe før avgang. Da hun besvimte kom flyvertinnene løpende med oksygenmaske til henne og hun kom fort til bevissthet, så det gikk bra. Dette var min første gang med fly på veldig mange år (hadde flyskrekk) så det var litt voldsomt å oppleve det. Men det hadde jo ikke noe med flyet å gjøre. Anonymkode: 584f5...815 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #6 Del Skrevet 10. august En flygning for noen måneder siden fra Oslo til New York. Noen amerikanere deriblant en jente i starten av 20 årene skulle sikkert hjem etter ferie i Europa. Hun jenta hadde flaks og fikk i utgangspunktet en treseter for seg selv(dette var på økonomiklasse). Så var det et par som ikke hadde fått seter ved siden av hverandre og ønsket å sitte samlet. Så spør flyvertinnen den amerikanske jenta om det er greit at de sitter på treseteren som hun sitter på alene. Hun sier nei. Jeg skal dove sier hun så jeg vil ikke forstyrres. Det er for meg en gåte at flyvertinnen ikke var mere myndig her og krevde at de skulle få plass der og at jenta faktisk fikk viljen sin! I tillegg så sov jenta over matserveringen. Når hun våknet så tilkalte hun flyvertinnen og sa at nå vil jeg ha maten de andre fikk i stad. Jammen fikk hun viljen sin på dette også! Jeg hørte da jeg var på do at flyvertinnene baksnakket henne, men det hjelper jo intet så lenge hun fikk viljen sin hele tiden. Helt utrolig på økonomiklasse dette😅Har reist mye, men aldri sett noe lignende. Anonymkode: 066f7...a0c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #7 Del Skrevet 10. august Vi kom i uvær. Det var for sterk vind på bakken til å lande. Kapteinen sa vi hadde drivstoff nok til å sirkle i 2 timer til. 3,5 timer senere landet vi. I orkan🤯 Anonymkode: de7bf...9c6 2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #8 Del Skrevet 10. august På flyvning til Bangkok for noen år siden havnet jeg i sete ved siden av en godt voksen mann som drakk sprit av lommelerka si. Han ble mer og mer full og startet etterhvert å klå. Han var rett og slett skikkelig ekkel. Til slutt tisset han i setet sitt. 😳 Klaget til flyvertinnene, men de snakket dårlig engelsk og flyet var visst helt fullt. Så mannen min byttet sete med meg (han satt på rad med barna våre), men da begynte jammen mannen å klå på han også! Det var en lang flytur, for å si det slik. Anonymkode: 10073...e50 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyngehest Skrevet 10. august #9 Del Skrevet 10. august Fløy i uvær, mye turbulens og lyn/torden. Lynet slo plutselig ned i vingen, det smalt høyt da lynet traff og så ble det helt mørkt I flyet fordi all strøm gikk av. Det var helt stille, ingen sa noe som helst. Etter en tid (sikkert snakk om sekunder, men det føltes som en liten evighet), kom lyset tilbake og det kom informasjon fra cockpiten. Resten av flyturen gikk fint, men jeg var glad for å være trygt på bakken igjen. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #10 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): På en interkontinental flyvning opplevde jeg at en pervo på seteraden foran lot som at han hadde sovnet med armen mellom setene, slik at hånden hans havnet på innsiden av lårene til venninna mi, som satt på seteraden bak. Hun var 17! Det er ingen som «tilfeldigvis» sovner i en slik posisjon. Vi var unge og dumme. Nå ville jeg kontaktet personalet, eventuelt rappet til armen, kløpet den, eller «called him out» med høy stemme. Anonymkode: 69aff...905 Hvordan skulle dette være fysisk mulig? Måtte nødlande en gang på grunn av tekniske problemer med flyet… Anonymkode: 2bcce...aab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #11 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi kom i uvær. Det var for sterk vind på bakken til å lande. Kapteinen sa vi hadde drivstoff nok til å sirkle i 2 timer til. 3,5 timer senere landet vi. I orkan🤯 Anonymkode: de7bf...9c6 Shit. De hadde vel ikke så mye valg enn å lande i orkan kanskje, men hvorfor fløy de ikke til annen flyplass? 😵💫 Jeg har vært med på at vi måtte fly til en annen flyplass fordi det ikke var nok drivstoff til å sirkle og vente på at uværet tok slutt. Vi hadde krysset Atlanteren (10 timers flyving). Folk hylte og jeg spøy som en gris. Trivelig tur! Vi landet på en annen flyplass. Ingen fikk forlate flyet med mindre de skulle innlegges på sykehus. 🙈 Anonymkode: 69aff...905 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #12 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvordan skulle dette være fysisk mulig? Måtte nødlande en gang på grunn av tekniske problemer med flyet… Anonymkode: 2bcce...aab Ja, det kan du virkelig lure på! Jeg hadde heller ikke trodd at det var mulig før jeg så det Han lå med armen helt klemt mellom seteradene, med skulderen i en helt syk posisjon. Det er 0% sjanse for at noen gjør sånn uten at de mener å klå på 17-åringen i seteraden bak! Anonymkode: 69aff...905 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #13 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det kan du virkelig lure på! Jeg hadde heller ikke trodd at det var mulig før jeg så det Han lå med armen helt klemt mellom seteradene, med skulderen i en helt syk posisjon. Det er 0% sjanse for at noen gjør sånn uten at de mener å klå på 17-åringen i seteraden bak! Anonymkode: 69aff...905 Her har noen sett syner eller halisinuert! Anonymkode: 2bcce...aab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #14 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Her har noen sett syner eller halisinuert! Anonymkode: 2bcce...aab Hehe nope. Armen «tilfeldigvis» i åpningen mellom setene, der armlenet er når det ikke er nede. Men du skal være rimelig pervers for å forsøke deg på klåing på den måten, det er ikke akkurat diskret. Anonymkode: 69aff...905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #15 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Shit. De hadde vel ikke så mye valg enn å lande i orkan kanskje, men hvorfor fløy de ikke til annen flyplass? 😵💫 Jeg har vært med på at vi måtte fly til en annen flyplass fordi det ikke var nok drivstoff til å sirkle og vente på at uværet tok slutt. Vi hadde krysset Atlanteren (10 timers flyving). Folk hylte og jeg spøy som en gris. Trivelig tur! Vi landet på en annen flyplass. Ingen fikk forlate flyet med mindre de skulle innlegges på sykehus. 🙈 Anonymkode: 69aff...905 Det var over Atlanteren dette også. De måtte ta et valg mellom å sirkle og vente på bedre vær eller lande i en nabostat. Da været herjet et stort område. De valgte plan A, men været ble aldri bedre. 10 timer flytur ble 14 timer. Anonymkode: de7bf...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #16 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Det var over Atlanteren dette også. De måtte ta et valg mellom å sirkle og vente på bedre vær eller lande i en nabostat. Da været herjet et stort område. De valgte plan A, men været ble aldri bedre. 10 timer flytur ble 14 timer. Anonymkode: de7bf...9c6 Høres helt forferdelig ut… og etter å ha sirklet en stund har man ikke drivstoff til å fly til et annet sted heller… En ti timers tur ble 14 her også, en flytur jeg aldri vil glemme. 😵💫 Anonymkode: 69aff...905 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #17 Del Skrevet 10. august Ble antastet på et fly mellom bangkok og Delhi. Jeg var totalt utslitt etter 2 søvnløse netter. Mannen dro opp det ankellange skjøret mitt mens jeg sov og pirket meg i underlivet, 2 ganger! Jeg våknet og spurte om han kunne slutte... jeg sovnet igjen og våknet til st mannen var borte, men han hadde skrevet "sorry" på en liten lapp. jeg var 21 år, helt alene og utslitt. reiste Verden rundt alene i 2 år og opplevde mye rart. Men dette er det særeste på et fly Anonymkode: 804cd...736 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #18 Del Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Ble antastet på et fly mellom bangkok og Delhi. Jeg var totalt utslitt etter 2 søvnløse netter. Mannen dro opp det ankellange skjøret mitt mens jeg sov og pirket meg i underlivet, 2 ganger! Jeg våknet og spurte om han kunne slutte... jeg sovnet igjen og våknet til st mannen var borte, men han hadde skrevet "sorry" på en liten lapp. jeg var 21 år, helt alene og utslitt. reiste Verden rundt alene i 2 år og opplevde mye rart. Men dette er det særeste på et fly Anonymkode: 804cd...736 Dette er vel grunnen til at de prøver ut at en skal kunne velge sete etter kjønn i India.. Anonymkode: 3b112...193 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helga89 Skrevet 10. august #19 Del Skrevet 10. august På en flyvning til Norwegian under Kaptein Saltes velkomst. Damen i raden bak hadde katt i bur som mjaua og mjaua. Mannen ved siden av henne var mindre imponert. Hun må ha åpnet buret for å kose med den, da løp katten ut. "ÅNEI! KATTEN MIN" Så hørte vi et kjempetramp, etterfulgt av et: "MJÆÆÆÆÆU!" etterfulgt av: "HVA ER DET DU GJØR MED KATTEN MIN!?". Mannen bak trampet ned halen på den. Sikkert så den ikke skulle løpe videre. Fortsatt syns jeg det er mest morsomt at alt dette skjedde velkomsten til Kaptein Salte... Syns det var fælt katten fikk så vondt da ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #20 Del Skrevet 10. august helga89 skrev (7 minutter siden): På en flyvning til Norwegian under Kaptein Saltes velkomst. Damen i raden bak hadde katt i bur som mjaua og mjaua. Mannen ved siden av henne var mindre imponert. Hun må ha åpnet buret for å kose med den, da løp katten ut. "ÅNEI! KATTEN MIN" Så hørte vi et kjempetramp, etterfulgt av et: "MJÆÆÆÆÆU!" etterfulgt av: "HVA ER DET DU GJØR MED KATTEN MIN!?". Mannen bak trampet ned halen på den. Sikkert så den ikke skulle løpe videre. Fortsatt syns jeg det er mest morsomt at alt dette skjedde velkomsten til Kaptein Salte... Syns det var fælt katten fikk så vondt da ❤️ Hvem er Kaptein Salte? Anonymkode: f9eac...5ea 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå