AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #1 Del Skrevet 10. august 2024 Hvorfor lager de ikke digitalt honnørkort som ligger på helsenorge sin side? Anonymkode: 7783c...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #2 Del Skrevet 10. august 2024 Fordi mange eldre, har problemer med all denne nymodrene teknologien. de hadde nok fått problemer med å bruke den. Anonymkode: 21a60...89a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #3 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi mange eldre, har problemer med all denne nymodrene teknologien. de hadde nok fått problemer med å bruke den. Anonymkode: 21a60...89a Dårlig årsak isåfall. Vi er også tusenvis av yngre som har honnørkort. Helt enig med at de burde ha digitalt kort. Jeg har mistet to fysiske kort. Anonymkode: 1e97a...5ef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 10. august 2024 #4 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi mange eldre, har problemer med all denne nymodrene teknologien. de hadde nok fått problemer med å bruke den. Anonymkode: 21a60...89a De fleste eldre har null problemer med dette. De som ikke klarer det på grunn av alderdom, har ikke behov for å vise honnørbevis. De som ikke vil klare å vise et honnørkort på mobilen, ville ikke klart det som ung heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #5 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fordi mange eldre, har problemer med all denne nymodrene teknologien. de hadde nok fått problemer med å bruke den. Anonymkode: 21a60...89a Hvorfor tenker du at det må være enten digitalt eller papir? Det kan fint (og lett) lages en løsning som inkluderer begge deler. Anonymkode: 701bf...5e5 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #6 Del Skrevet 10. august 2024 De har klart det med førerkortet, hvorfor ikke honnørkortet?? Anonymkode: 701bf...5e5 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #7 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fordi mange eldre, har problemer med all denne nymodrene teknologien. de hadde nok fått problemer med å bruke den. Anonymkode: 21a60...89a Jeg sa ikke noe om å avslutte papirutgaven og jeg tenkte som et tillegg. Anonymkode: 7783c...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #8 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg sa ikke noe om å avslutte papirutgaven og jeg tenkte som et tillegg. Anonymkode: 7783c...74a Ts Anonymkode: 7783c...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #9 Del Skrevet 10. august 2024 Jeg ringte Helfo og spurte om dette i fjor etter at jeg måtte få tilsendt et nytt honnørkort som ikke ble godkjent pga skriften som var visket ut, og da sa de at det var så mye arbeid å få laget et digitalt kort. Anonymkode: 1ff92...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 11. august 2024 #10 Del Skrevet 11. august 2024 Årsaken er trolig det er ingen standard løsning for digitale kort pr idag? Digitalt førerkort appen er betalt av Statens vegvesen. Honnør kort er under annet departement. Det må lages en felles plattform, som Altinn har blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå