Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2006 #1 Del Skrevet 18. februar 2006 I hverfall ikke av Gud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 19. februar 2006 #2 Del Skrevet 19. februar 2006 Vi ble skapt. .Etter at en sæd celle kom til egget og befruktet. Det så gikk det rundt 9 måneder. etter og ha vokst i livmoren jeg kan godt gi deg detaljer om akten også men det vil nok bli sencurert. Så nå vet du det vi ble skapt etter at våre foreldre merkelig nok hadde en omgang med verandre. Så nå vet du det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 19. februar 2006 #3 Del Skrevet 19. februar 2006 men for og svare alvorlig på det. Vi ble skapt av froskene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monikabrx Skrevet 19. februar 2006 #4 Del Skrevet 19. februar 2006 Mamma'n og pappa'n min laga meg.. Menneskene stammer fra apene... Men hvem som lagde apene vet jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 19. februar 2006 #5 Del Skrevet 19. februar 2006 Vi ble skapt av Gud. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2006 #6 Del Skrevet 19. februar 2006 Nei av froskene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 19. februar 2006 #7 Del Skrevet 19. februar 2006 Froskene ble også skapt av Gud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 19. februar 2006 #8 Del Skrevet 19. februar 2006 Nei forskene skapte Gud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 19. februar 2006 #9 Del Skrevet 19. februar 2006 froskene skal det vere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 19. februar 2006 #10 Del Skrevet 19. februar 2006 Jeg ler litt av James, her jeg. Dette temaet har vel vært dsikutert opp og ned i mente her inne, har det ikke? *kvekk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_King James_* Skrevet 19. februar 2006 #11 Del Skrevet 19. februar 2006 hvorfor ler du av meg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 19. februar 2006 #12 Del Skrevet 19. februar 2006 men for og svare alvorlig på det. Vi ble skapt av froskene ← Hvis du har sett/lest "A Hitchhikers Guide To The Galaxy" så er det vel musene som står bak, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 19. februar 2006 #13 Del Skrevet 19. februar 2006 hvorfor ler du av meg ? ← Utelukkende fordi jeg synes du har en mengde morsomme betraktninger og kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 19. februar 2006 #14 Del Skrevet 19. februar 2006 jaså dette skal Babylons konge får høre..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 19. februar 2006 #15 Del Skrevet 19. februar 2006 Konge skal det vere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Realist Skrevet 10. mars 2006 #16 Del Skrevet 10. mars 2006 Først og fremst: sett deg inn i evolusjons-læren, utviklingslæren. Det er rett og slett skremmende at særlig kristne ikke vil vedkjenne seg vitenskapen/dens funn og utvikling. Vi lever tross alt i 2006!!! Darwin er fin og, han er "evolusjons-lærens far". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. mars 2006 #17 Del Skrevet 10. mars 2006 Vi ble skapt av Gud. :-D ← Først og fremst: sett deg inn i evolusjons-læren, utviklingslæren. Det er rett og slett skremmende at særlig kristne ikke vil vedkjenne seg vitenskapen/dens funn og utvikling. Vi lever tross alt i 2006!!! Darwin er fin og, han er "evolusjons-lærens far". ← Å tro på Gud og samtidig tro på evolusjonslæren trenger ikke utelukke hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 10. mars 2006 #18 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Å tro på Gud og samtidig tro på evolusjonslæren trenger ikke utelukke hverandre. ← Jeg har forstått det som at flertallet av kristne i Norge tror på en kombinasjon(om man kan kalle det det). Ellers vil jeg si at dette var et idiotisk innlegg trådstarter! Med mindre man kan bli enige i om det finnes andre overnaturlige krefter eller ikke i løpet av denne debatten, vil man ikke kunne bli enig. Hverken det ene eller det andre er bevist, så ditt utsagt er like dumt som du ville syntes det hadde vært å skrive det motsatte. Eneste grunnen til at jeg gadd å svare her, er at jeg ikke forstår hvorfor i alle dager folk gidder å fortsette å gnåle rundt dette her. Noen tror på Gud, andre ikke! Deal with it and grow up! Hvorfor har folk så utrolig stor glede av den "Du tar feil, du er dum, ædabæda"-greia, egentlig? :klø: Endret 10. mars 2006 av hecuba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. mars 2006 #19 Del Skrevet 10. mars 2006 Hvorfor har folk så utrolig stor glede av den "Du tar feil, du er dum, ædabæda"-greia, egentlig? :klø: ← Makt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 10. mars 2006 #20 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Makt! ← Jeg synes ikke det utstråler makt. Får bare lyst til å ta vedkommende å plassere dem i en lekegrind(gjerne lydisolert om det finnes). Makt har jeg ikke noe imot... Endret 10. mars 2006 av hecuba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå