AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #1 Skrevet 10. august 2024 Hva er din erfaring om menn og hvor nye de lyver/ sneller sant? Anonymkode: e5c3f...cf0
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #2 Skrevet 10. august 2024 De lyver like mye som kvinner. Kan faktisk tenke meg at kvinner lyver mer. Menn er individer de også. Noen lyver mye, andre lyver sjeldent/aldri. Har så langt ikke tatt min mann i løgn på våre 20 år sammen, så enten lyver han sjeldent eller så er han veldig flink til å lyve. Anonymkode: 8d924...8b8 10
Adrenalina1 Skrevet 10. august 2024 #3 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): De lyver like mye som kvinner. Kan faktisk tenke meg at kvinner lyver mer. Menn er individer de også. Noen lyver mye, andre lyver sjeldent/aldri. Har så langt ikke tatt min mann i løgn på våre 20 år sammen, så enten lyver han sjeldent eller så er han veldig flink til å lyve. Anonymkode: 8d924...8b8 Nei,menn lyver mest. Hvilket kjønn lyver mest? Resultatene er omtalt i Independents nettutgave, og viser at menn gjennomsnittlig lyver 1092 ganger i året eller tre ganger hver dag. Tilsvarende tall for kvinner er 728. 3
Helene1982 Skrevet 10. august 2024 #5 Skrevet 10. august 2024 Menn flest lyver ikke om de store tingene, de kan lyve om små ting, men ikke mer enn kvinner gjør . Om menn generelt latet som de ønsket å være i et forhold, om de ikke gjør det, er spørsmålet: har vi en verden av ledere som ikke forteller oss sannheten?
Trek Skrevet 10. august 2024 #6 Skrevet 10. august 2024 Alle lyver, men hva lyver vi om? Er det forskjell på menn og kvinners løgner siden menn lyver mer? Eller er det bare kvinner som generelt stiller de flere spørsmål som de kan lyve på? Har du husker gave til Ola sin bursdag? Var denne fin? Har du lyst til å bli med til tante Turid på torsdag? 1
TomBombadil Skrevet 10. august 2024 #7 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er din erfaring om menn og hvor nye de lyver/ sneller sant? Anonymkode: e5c3f...cf0 De lyver generelt sett mindre enn kvinner, men i mange tilfeller tvinges de til å lyve til kvinner på grunn av mange kvinners ekstreme kontrollbehov i forhold. 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #8 Skrevet 10. august 2024 Tror kvinner lyver mer.. Anonymkode: 00dfa...b1d 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #9 Skrevet 10. august 2024 Både menn og kvinner lyger. Noen lite andre mye. Småløgner er gjerne om de er konfliktsky. "Har du bestilt dåpskaka?" "Ja, klart det!" (har glemt det, og vil ikke ha sure miner) Og så er det noen som lyger for å skjule utroskap, flørter, etc Anonymkode: ca81b...c4b 1
Irak Skrevet 10. august 2024 #10 Skrevet 10. august 2024 Skjønner ikke poenget med løgn jeg...Hvis man må ty til løgn så er man dårlig til å ordlegge seg tenker jeg... Så er vi ulike i forhold til hva vi kan tolke som løgn. Jeg ser nok mye tøys og tull der andre ville tenkt løgn...Overdrivelse, rollespill o.l. feks. Rollespill kan være veldig gøy 🤩. Det setter fantasien i sving. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #11 Skrevet 10. august 2024 Menn lyver ikke nødvendigvis direkte, men er mer konfliktsky enn kvinner og deler gjerne ikke problemer før de har rukket å bli store. Anonymkode: 087e0...9c2 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #12 Skrevet 10. august 2024 Skjønner godt at man er ute etter å ta menn med slike statistiker. Men hva med de som genererer hvite løgner? Er helt normalt! Alvorlige svik og det å leve en løgn er noe annet. men det tenker jeg gjelder begge kjønn. sånt styr LOL Anonymkode: 61fb2...ee3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #13 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): men er mer konfliktsky enn kvinner Kilde? Anonymkode: a412b...9ff
TomBombadil Skrevet 10. august 2024 #14 Skrevet 10. august 2024 Irak skrev (3 timer siden): Skjønner ikke poenget med løgn jeg...Hvis man må ty til løgn så er man dårlig til å ordlegge seg tenker jeg... Så er vi ulike i forhold til hva vi kan tolke som løgn. Jeg ser nok mye tøys og tull der andre ville tenkt løgn...Overdrivelse, rollespill o.l. feks. Rollespill kan være veldig gøy 🤩. Det setter fantasien i sving. Å ordlegge seg usant eller feilaktig er jo løgn🙄
Irak Skrevet 10. august 2024 #15 Skrevet 10. august 2024 TomBombadil skrev (57 minutter siden): Å ordlegge seg usant eller feilaktig er jo løgn🙄 Er mange måter å ordlegge seg på uten at det trenger å være løgn.... 1
TomBombadil Skrevet 10. august 2024 #16 Skrevet 10. august 2024 Irak skrev (1 time siden): Er mange måter å ordlegge seg på uten at det trenger å være løgn.... Ikke ut i fra ditt premiss, som var at løgn er tegn på dårlig ordforråd🙄
Irak Skrevet 10. august 2024 #17 Skrevet 10. august 2024 TomBombadil skrev (1 minutt siden): Ikke ut i fra ditt premiss, som var at løgn er tegn på dårlig ordforråd🙄 Jeg skrev om man må ty til løgn.... Og det er jo det, for det er tusen måter og formidle et budskap på... Lov å være uenig...
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #18 Skrevet 10. august 2024 Adrenalina1 skrev (8 timer siden): Nei,menn lyver mest. Hvilket kjønn lyver mest? Resultatene er omtalt i Independents nettutgave, og viser at menn gjennomsnittlig lyver 1092 ganger i året eller tre ganger hver dag. Tilsvarende tall for kvinner er 728. Så er det andre studier som viser at kvinner lyver mest og menn minst. Ny forskning avslører: Hvem lyver mest, kvinner eller menn? | Lyden av Norge Hva tenke du om den forskningen? Anonymkode: c1834...90c
Cornix Skrevet 10. august 2024 #19 Skrevet 10. august 2024 Irak skrev (5 timer siden): Skjønner ikke poenget med løgn jeg...Hvis man må ty til løgn så er man dårlig til å ordlegge seg tenker jeg... Så er vi ulike i forhold til hva vi kan tolke som løgn. Jeg ser nok mye tøys og tull der andre ville tenkt løgn...Overdrivelse, rollespill o.l. feks. Rollespill kan være veldig gøy 🤩. Det setter fantasien i sving. Og da er motparten klar over at du driver med skuespill (rollespill)? Om man ikke vet hva løgn betyr har man en snever forståelse av ord. 😅 1
Trek Skrevet 10. august 2024 #20 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så er det andre studier som viser at kvinner lyver mest og menn minst. Ny forskning avslører: Hvem lyver mest, kvinner eller menn? | Lyden av Norge Hva tenke du om den forskningen? Anonymkode: c1834...90c Nå er det ikke meg du siterte, men jeg opplever at denne stemmer godt med hva jeg opplever som typiske ting kvinner lyver om. Det gir jo mening at kvinner lyver mer enn menn når det kommer til å komme seg ut av en date. Der er generelt sett litt mer skummelt for en kvinne å gjøre en mann sint enn omvendt. Tror du det er biologisk betinget at kvinner lyver mer? For å unngå konflikt og dermed beskytte seg selv? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå