Gjest HKM Skrevet 10. august 2024 #1 Skrevet 10. august 2024 Heisan! Trenger noen råd/synspunkter om daten min. Vi traff hverandre første gang i mars, og har hatt kontakt siden da. vi bor en liten time unna hverandre, så det blir ikke veldig mange spontane treff, men vi har truffet hverandre en del, og vi har reist på turer sammen, og hun har overnattet hos meg en gang. Alle gangene vi har overnattet har vi overnattet flere natter i strekk. Begge har barn, så det gjør det litt utfordrende å treffes i starten, men jeg synes vi har fått til mange treff på denne tiden allikevel. Når vi er sammen så synes jeg vi har det veldig bra, det sier hun også, og det virker som hun har det. Hun har en hektisk hverdag med 4 barn som hun for det meste har omsorgen for, utdanning, og en eks som er ganske plagsom.. så jeg vet, og skjønner at hun har mye som skjer i livet sitt, og at hun sjeldent sitter rolig med et slikt liv... Det er det sikkert mange kvinner som kjenner seg igjen i... Alt som må gjøres når ungene ikke er hjemme med husarbeid, klesvask, det tredje skiftet, mm. Jeg på min side har to unger der den ene straks er voksen, og den andre er snart tenåring. Pga. turnusjobbing jobber jeg bare 7 døgn pr. mnd. Så selv om barna bor hos meg halvparten av tiden, så har jeg en del fritid så jeg kan treffe henne. I juni ville hun at vi skulle dra på en ukes ferietur sammen. Helga før vi skulle dra spurte hun meg om jeg kunne ta fri et par dager ekstra fordi hun hadde fått barnefri to dager til. Jeg tolket det som at hun ville være med meg så mye som mulig. Vi skulle reise på Fredag. Onsdagen før besøkte jeg henne. Jeg synes hun var litt annerledes, og reservert. Vi snakket en del sammen, det var hyggelig, men jeg fikk en rar følelse da jeg reiste hjem. På kvelden fikk jeg melding om at hun ikke kunne bli med på tur fordi hun hadde så mye i livet sitt, og at hun ikke klarte å gjengjelde de følelsene jeg hadde for henne. Hun hadde konstant dårlig samvittighet for at hun ikke klarte å møte mine forventninger. Selv om jeg ble veldig lei meg av at det ikke ble noen tur, og at vi ikke skulle treffes, så var det fint hun sa det. Vi holdt litt kontakt på snap/melding i vennskapelig tone, men jeg var innstilt på å komme meg videre fordi at hun ikke kunne/ville ha kontakt med meg, og til tross for at jeg hadde mange gode følelser for henne. Etter kanskje tre uker tok hun kontakt og sa at hun ville prøve på nytt (veldig kort fortalt) Vi traff hverandre igjen, og har truffet hverandre noen ganger, den ene gangen på tur en helg. Vi hadde det utrolig fint sammen. Det er ikke unormalt at hun er fraværende på meldingsfronten. Jeg kan sende en koselig "god morgen melding" og hun svarer på kvelden. Hun svarer da med en koselig melding tilbake. I de siste dagene har hun vært veldig unnvikende på meldingsfronten. Hun har ikke åpnet snapen min på et døgn, Sendt ei melding i døgnet, da som et svar på min melding etter 14-15 timer. Jeg skjønner ikke hva som skjer... Jeg frykter at hun kommer til å trekke seg tilbake. Jeg ønsker ikke å mase på henne, men det er vanskelig når den du har så mye følelser for ikke responderer. Jeg vet at huner redd for å knytte seg til noen pga. tidligere erfaringer, og på grunn av barna. Jeg vet jo at hun er på telefonen mange ganger i løpet av dagen, og at hun får meldinger på smartklokke, så det er ikke det at hun ikke får med seg at jeg har sendt melding/snap, men hun prioriterer ikke å svare. Hun unnskylder seg med at hun er dårlig på å svare... Det ble en liten avhandling dette.. Er det noen kloke kvinnehoder som kan forklare meg hva som skjer..? 😅
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #2 Skrevet 10. august 2024 Ja! Jeg er sånn selv. Kan få litt noia av å føle at noen forventer at jeg skal svare 😅 Hadde en kjæreste en gang som sa det fint til meg at han trengte ikke at jeg svarte med masse hyggelige ord, men han satte pris på at jeg svarte med et hjerte eller smiletegn eller noe. Altså jeg ble stresset av at jeg trodde det her var enda en oppgave for meg, og at han tok bort presset var deilig! og så hater jeg god-morgen-meldinger 😅 De stresser meg sykt. Da går jeg hele dagen og tenker på at noen har tatt seg tid til å sende til meg uten at jeg hverken setter særlig pris på det eller har tid til å svare. Snakk heller på tlf om kvelden? Om så bare et minutt for å si god natt? Anonymkode: caee5...1db 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #3 Skrevet 10. august 2024 Gjest HKM skrev (28 minutter siden): Onsdagen før besøkte jeg henne. Jeg synes hun var litt annerledes, og reservert. Vi snakket en del sammen, det var hyggelig, men jeg fikk en rar følelse da jeg reiste hjem. På kvelden fikk jeg melding om at hun ikke kunne bli med på tur fordi hun hadde så mye i livet sitt, og at hun ikke klarte å gjengjelde de følelsene jeg hadde for henne. Hun hadde konstant dårlig samvittighet for at hun ikke klarte å møte mine forventninger. Selv om jeg ble veldig lei meg av at det ikke ble noen tur, og at vi ikke skulle treffes, så var det fint hun sa det. Det er over mellom dere for noe seriøst forhold, men hun holder deg på gress og slipper ikke helt tak. Dette hadde jeg ikke orket, hadde det slik med en mann en gang og det er kjempe slitsomt å sitte på stand by mens han tok kontakt når det passet. Avslutt alle intime handlinger med henne og gå videre mann. Anonymkode: 10e3b...8dd 5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #4 Skrevet 10. august 2024 Gjest HKM skrev (30 minutter siden): Hun unnskylder seg med at hun er dårlig på å svare... Hehe dette er det alle sier når de ikke er interessert nok. Anonymkode: 10e3b...8dd 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #5 Skrevet 10. august 2024 Vi kvinner er jo veldig forskjellige, men jeg er altså av typen som ville blitt glad for en god morgen-melding, hvis jeg var interessert, så lenge det ikke blir forventet at man skal fortsette med en lang samtale. Jeg vil egentlig si at jeg får inntrykk av at hun ikke har tid til deg. Og kanskje hun kjenner at det ikke er rett av en eller annen grunn? Av og til merker man at forhold ikke er riktige selv om man ikke har noe konkret å begrunne det med. Har selv vært i datingsituasjoner der jeg har hatt det veldig travelt, da har jeg på en måte fått energi og blitt "løftet opp" av en melding fra daten, og så det motsatte i en annen datingsituasjon, der jeg har blitt irritert og tenkt "Å i alle dager, hva er det nå da?" når jeg har fått melding i en stresset situasjon. Det var ikke noe feil med han siste, men reaksjonen min da han sendte melding og jeg var travel fikk meg til å skjønne at jeg rett og slett ikke var nok interessert til å fortsette relasjonen. Anonymkode: b4528...665 1
exictence Skrevet 10. august 2024 #6 Skrevet 10. august 2024 (endret) Jeg tenker at dette er en dame som ikke helt vet hva hun vil. Hun har nok hatt gode varme følelser for deg, men dette virker ustabilt. Det er normalt at følelser kan gå opp og ned. Men man må ikke la det stadig gå utover kjæresten, noe som det virker som hun gjør. Jeg føler hun vet at hun har deg, og at hun utnytter og spiller litt på de strengene, også fordi hun vet at du lar henne det. Du kommer jo tilbake til henne bare hun knipser, og hun bestemmer når HUN vil på ferie, og ber deg ta ut fredager, og så "dropper" hun. Jeg synes du skal sette ned foten. Trekke deg helt vekk. Eller fortelle henne hvordan du har det med det. Det er i orden at hun er usikker, men hun kan ikke oppføre seg så vinglete gang på gang. AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja! Jeg er sånn selv. Kan få litt noia av å føle at noen forventer at jeg skal svare 😅 Hadde en kjæreste en gang som sa det fint til meg at han trengte ikke at jeg svarte med masse hyggelige ord, men han satte pris på at jeg svarte med et hjerte eller smiletegn eller noe. Altså jeg ble stresset av at jeg trodde det her var enda en oppgave for meg, og at han tok bort presset var deilig! og så hater jeg god-morgen-meldinger 😅 De stresser meg sykt. Da går jeg hele dagen og tenker på at noen har tatt seg tid til å sende til meg uten at jeg hverken setter særlig pris på det eller har tid til å svare. Snakk heller på tlf om kvelden? Om så bare et minutt for å si god natt? Anonymkode: caee5...1db Det er kjempe koselig å få god morgen meldinger og kveldsmeldinger, om så det er "bare" et hjerte, eller savner deg. Det tror jeg du og hadde likt hvis det var fra en du var utrolig forelsket i? Kanskje ikke. Men der er vi forskjellige. Men enig med deg at å ta en telefon er veldig koselig. Men akkurat om morgenen setter jeg pris på et hjerte som melding. Vi snakker sammen om kvelden, og så i tillegg sender vi noen ganger et hjerte Endret 10. august 2024 av exictence
miSs. Skrevet 10. august 2024 #7 Skrevet 10. august 2024 Du skriver at hun selv ville ta en «pause» for å finne ut av ting, for så å komme tilbake til deg etter 3 uker. Tydeligvis har hun funnet ut av at dere ikke er meant to be likevel, etter litt frem og tilbake..
Gjest HKM Skrevet 10. august 2024 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja! Jeg er sånn selv. Kan få litt noia av å føle at noen forventer at jeg skal svare 😅 Hadde en kjæreste en gang som sa det fint til meg at han trengte ikke at jeg svarte med masse hyggelige ord, men han satte pris på at jeg svarte med et hjerte eller smiletegn eller noe. Altså jeg ble stresset av at jeg trodde det her var enda en oppgave for meg, og at han tok bort presset var deilig! og så hater jeg god-morgen-meldinger 😅 De stresser meg sykt. Da går jeg hele dagen og tenker på at noen har tatt seg tid til å sende til meg uten at jeg hverken setter særlig pris på det eller har tid til å svare. Snakk heller på tlf om kvelden? Om så bare et minutt for å si god natt? Anonymkode: caee5...1db Takk for svar Ja kanskje jeg skal si det til henne.. Det er ikke det at jeg forventer lange meldingsutvekslinger, men en liten respons er jo hyggelig. Som f.eks et hjerte eller "takk det samme"... Jeg må uansett snakke med henne om dette, fordi det er veldig slitsomt for meg, og avklare om hun ønsker at vi skal få til noe sammen. En stor grunn for at hun ville prøve på nytt var at jeg trakk meg tilbake og ga henne space etter at hun avlyste turen, og ikke at jeg da prøvde enda mer på å få henne tilbake. Ja, kanskje det og ringes er en løsning..
Gjest HKM Skrevet 10. august 2024 Forfatter #9 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er over mellom dere for noe seriøst forhold, men hun holder deg på gress og slipper ikke helt tak. Dette hadde jeg ikke orket, hadde det slik med en mann en gang og det er kjempe slitsomt å sitte på stand by mens han tok kontakt når det passet. Avslutt alle intime handlinger med henne og gå videre mann. Anonymkode: 10e3b...8dd Takk for svar Ja kanskje det er det hun gjør.. på en side virker det slik, men så virker det ikke slik på en annen måte. Jeg må uansett ta en prat med henne om dette og hvordan det er for meg.
Gjest HKM Skrevet 10. august 2024 Forfatter #10 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi kvinner er jo veldig forskjellige, men jeg er altså av typen som ville blitt glad for en god morgen-melding, hvis jeg var interessert, så lenge det ikke blir forventet at man skal fortsette med en lang samtale. Jeg vil egentlig si at jeg får inntrykk av at hun ikke har tid til deg. Og kanskje hun kjenner at det ikke er rett av en eller annen grunn? Av og til merker man at forhold ikke er riktige selv om man ikke har noe konkret å begrunne det med. Har selv vært i datingsituasjoner der jeg har hatt det veldig travelt, da har jeg på en måte fått energi og blitt "løftet opp" av en melding fra daten, og så det motsatte i en annen datingsituasjon, der jeg har blitt irritert og tenkt "Å i alle dager, hva er det nå da?" når jeg har fått melding i en stresset situasjon. Det var ikke noe feil med han siste, men reaksjonen min da han sendte melding og jeg var travel fikk meg til å skjønne at jeg rett og slett ikke var nok interessert til å fortsette relasjonen. Anonymkode: b4528...665 Takk for svar Vi har det veldig fint når vi er sammen, og hun er veldig tilstede da. Jeg må få avklart om hun ønsker å satse på "oss" for det er vel kanskje det som er litt vanskelig for meg når jeg er litt usikker om hun er hundre prosent klar for det.
Gjest HKM Skrevet 10. august 2024 Forfatter #11 Skrevet 10. august 2024 exictence skrev (4 timer siden): Jeg tenker at dette er en dame som ikke helt vet hva hun vil. Hun har nok hatt gode varme følelser for deg, men dette virker ustabilt. Det er normalt at følelser kan gå opp og ned. Men man må ikke la det stadig gå utover kjæresten, noe som det virker som hun gjør. Jeg føler hun vet at hun har deg, og at hun utnytter og spiller litt på de strengene, også fordi hun vet at du lar henne det. Du kommer jo tilbake til henne bare hun knipser, og hun bestemmer når HUN vil på ferie, og ber deg ta ut fredager, og så "dropper" hun. Jeg synes du skal sette ned foten. Trekke deg helt vekk. Eller fortelle henne hvordan du har det med det. Det er i orden at hun er usikker, men hun kan ikke oppføre seg så vinglete gang på gang. Det er kjempe koselig å få god morgen meldinger og kveldsmeldinger, om så det er "bare" et hjerte, eller savner deg. Det tror jeg du og hadde likt hvis det var fra en du var utrolig forelsket i? Kanskje ikke. Men der er vi forskjellige. Men enig med deg at å ta en telefon er veldig koselig. Men akkurat om morgenen setter jeg pris på et hjerte som melding. Vi snakker sammen om kvelden, og så i tillegg sender vi noen ganger et hjerte Takk for svar Ja jeg må ta en prat med henne om dette at hun er av og på. Jeg forventer ikke at vi skal skrive en hel haug med meldinger til hverandre, men det trenger ikke å være mer enn en liten respons.. 1
Gjest HKM Skrevet 10. august 2024 Forfatter #12 Skrevet 10. august 2024 miSs. skrev (3 timer siden): Du skriver at hun selv ville ta en «pause» for å finne ut av ting, for så å komme tilbake til deg etter 3 uker. Tydeligvis har hun funnet ut av at dere ikke er meant to be likevel, etter litt frem og tilbake.. Takk for svar Hmmm... jeg har tenkt at hun har vurdert "oss" nøye ettersom hun vil forsøke en gang til. Grunnen til at jeg tenker det er ut i fra hennes situasjon, men det kan hende jeg tar feil. Jeg skal uansett snakke med henne om dette skjønner jeg..😅
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #13 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ja! Jeg er sånn selv. Kan få litt noia av å føle at noen forventer at jeg skal svare 😅 Hadde en kjæreste en gang som sa det fint til meg at han trengte ikke at jeg svarte med masse hyggelige ord, men han satte pris på at jeg svarte med et hjerte eller smiletegn eller noe. Altså jeg ble stresset av at jeg trodde det her var enda en oppgave for meg, og at han tok bort presset var deilig! og så hater jeg god-morgen-meldinger 😅 De stresser meg sykt. Da går jeg hele dagen og tenker på at noen har tatt seg tid til å sende til meg uten at jeg hverken setter særlig pris på det eller har tid til å svare. Snakk heller på tlf om kvelden? Om så bare et minutt for å si god natt? Anonymkode: caee5...1db Hvor travel går det an å være om du ikke rekker å sende et hjerte eller å skrive god morgen tilbake? Ingen er så travel at de ikke rekker det om de vil. Anonymkode: 53707...995 2
MegJa Skrevet 10. august 2024 #14 Skrevet 10. august 2024 Jeg har vært i nøyaktig samme situasjon, med en mann. Han var veldig på i begynnelsen, sendte masse meldinger til meg gjennom dagen. Han svarte meg raskt på meldinger. Så ble han mer og mer stille, og da jeg konfronterte han med dette, så svarte han at han hadde det travelt i forbindelse med jobb. Jeg svarte; Det tar deg ikke mange sekundene å sende meg en melding der du skriver; Tenker på deg eller Håper du har det bra. En Emoji er nok, skrev jeg. Bare gi meg et tegn på at du har det bra liksom. Saken er; Uansett hvor travelt du har det på jobb eller ellers, så greier du å ta deg tid til å svare ganske kjapt på en melding fra noen du vil ha i livet ditt og som du bryr deg om. Høres ikke ut som om du er en prioritet hos damen, ihvertfall ikke på samme måte som hun er for deg. Men jeg krysser fingra for deg, at det ordner seg ☺️ 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #15 Skrevet 11. august 2024 Gjest HKM skrev (På 10.8.2024 den 9.02): Heisan! Trenger noen råd/synspunkter om daten min. Vi traff hverandre første gang i mars, og har hatt kontakt siden da. vi bor en liten time unna hverandre, så det blir ikke veldig mange spontane treff, men vi har truffet hverandre en del, og vi har reist på turer sammen, og hun har overnattet hos meg en gang. Alle gangene vi har overnattet har vi overnattet flere natter i strekk. Begge har barn, så det gjør det litt utfordrende å treffes i starten, men jeg synes vi har fått til mange treff på denne tiden allikevel. Når vi er sammen så synes jeg vi har det veldig bra, det sier hun også, og det virker som hun har det. Hun har en hektisk hverdag med 4 barn som hun for det meste har omsorgen for, utdanning, og en eks som er ganske plagsom.. så jeg vet, og skjønner at hun har mye som skjer i livet sitt, og at hun sjeldent sitter rolig med et slikt liv... Det er det sikkert mange kvinner som kjenner seg igjen i... Alt som må gjøres når ungene ikke er hjemme med husarbeid, klesvask, det tredje skiftet, mm. Jeg på min side har to unger der den ene straks er voksen, og den andre er snart tenåring. Pga. turnusjobbing jobber jeg bare 7 døgn pr. mnd. Så selv om barna bor hos meg halvparten av tiden, så har jeg en del fritid så jeg kan treffe henne. I juni ville hun at vi skulle dra på en ukes ferietur sammen. Helga før vi skulle dra spurte hun meg om jeg kunne ta fri et par dager ekstra fordi hun hadde fått barnefri to dager til. Jeg tolket det som at hun ville være med meg så mye som mulig. Vi skulle reise på Fredag. Onsdagen før besøkte jeg henne. Jeg synes hun var litt annerledes, og reservert. Vi snakket en del sammen, det var hyggelig, men jeg fikk en rar følelse da jeg reiste hjem. På kvelden fikk jeg melding om at hun ikke kunne bli med på tur fordi hun hadde så mye i livet sitt, og at hun ikke klarte å gjengjelde de følelsene jeg hadde for henne. Hun hadde konstant dårlig samvittighet for at hun ikke klarte å møte mine forventninger. Selv om jeg ble veldig lei meg av at det ikke ble noen tur, og at vi ikke skulle treffes, så var det fint hun sa det. Vi holdt litt kontakt på snap/melding i vennskapelig tone, men jeg var innstilt på å komme meg videre fordi at hun ikke kunne/ville ha kontakt med meg, og til tross for at jeg hadde mange gode følelser for henne. Etter kanskje tre uker tok hun kontakt og sa at hun ville prøve på nytt (veldig kort fortalt) Vi traff hverandre igjen, og har truffet hverandre noen ganger, den ene gangen på tur en helg. Vi hadde det utrolig fint sammen. Det er ikke unormalt at hun er fraværende på meldingsfronten. Jeg kan sende en koselig "god morgen melding" og hun svarer på kvelden. Hun svarer da med en koselig melding tilbake. I de siste dagene har hun vært veldig unnvikende på meldingsfronten. Hun har ikke åpnet snapen min på et døgn, Sendt ei melding i døgnet, da som et svar på min melding etter 14-15 timer. Jeg skjønner ikke hva som skjer... Jeg frykter at hun kommer til å trekke seg tilbake. Jeg ønsker ikke å mase på henne, men det er vanskelig når den du har så mye følelser for ikke responderer. Jeg vet at huner redd for å knytte seg til noen pga. tidligere erfaringer, og på grunn av barna. Jeg vet jo at hun er på telefonen mange ganger i løpet av dagen, og at hun får meldinger på smartklokke, så det er ikke det at hun ikke får med seg at jeg har sendt melding/snap, men hun prioriterer ikke å svare. Hun unnskylder seg med at hun er dårlig på å svare... Det ble en liten avhandling dette.. Er det noen kloke kvinnehoder som kan forklare meg hva som skjer..? 😅 Garra at du er en kvinne som utgir deg for å være en mann. Og at dette ikke er første gangen du fjør det. Og at du også troller som kvinne. Nørd Anonymkode: f56b8...2d0
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #16 Skrevet 11. august 2024 Jeg kan svare deg om meldinger. Jeg er ikke så glad i å få det. Jeg er elendig på å svare. Da må det være et spørsmål. Men jeg svarer ikke på slike kjærlighets meldinger. Jeg er ikke så glad i kliss kles. Jeg var slik når jeg var nyforelska å. Mannen min sa det var litt av en utfordring. Ikke var jeg glad i å snakke i telefonen heller. Så han måtte oppsøke meg. Anonymkode: 672d1...759 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #17 Skrevet 11. august 2024 Jeg er dame og jeg kjenner ingen damer, inkludert meg selv, som ikke svarer daten hvis man virkelig er interessert. Ingen dessverre. Å unnlate å svare hele dagen viser null interesse. Beklager, men vi prioriterer alle det som er bokutgivelse for oss. Håper du finner deg en som gir deg det du trenger og fortjener ❤️ Anonymkode: 69874...497 1
Gjest HKM Skrevet 11. august 2024 Forfatter #18 Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Garra at du er en kvinne som utgir deg for å være en mann. Og at dette ikke er første gangen du fjør det. Og at du også troller som kvinne. Nørd Anonymkode: f56b8...2d0 Er det meg du mener? Jeg er mann, og har da ikke ikke utgitt meg for å være kvinne. Det er også første gangen jeg skriver her, så du må forveksle meg med noen andre
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #19 Skrevet 12. august 2024 Slutt å send hun go morgen meldinger. Hun liker det sikkert ikke. Og trekk deg hardt tilbake. Anonymkode: c4c30...133
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå