Gå til innhold

Sex med alle som vil på app

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt å prøve alle som vil på datingapp? 

Jeg tror ikke på kjærligheten lenger og har stort sex behov. 

K49

Anonymkode: 82c74...c1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare sørg for egen sikkerhet og trygghet. 

Så er det lov å snu i tide, altså at hvis du overhodet ikke er tiltrukket av personen, avbryt det hele. 

Anonymkode: 3ff2d...1a1

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

K49

Neida, begynn å tenke mere på deg selv, så vil du få et hærlig singeliv i sus og dus😆

For min del er sex omsorg, og ikke spesiellt knyttet til kjærlighet. men du må kanskje belage deg på at du blir behandlet som en kjæreste? For kjærlighet i vennskap som bestevenner kan likevel skje, det er bare det at vi ikke trenger å bo sammen😉Likevel sverger jeg for troskap, så jeg gjør ingen forskjell på deg eller en kjæreste.

Særbo gjør jo sexen mere spennende også.. da kan vi jo be hverandre over på besøk.. Hjelpe hverandre med ting, som trengs av en kvinne eller mann til.. Eller reise sammen på turer i øst og vest.. Sex og frihetsfølelse er svært tilknyttet troskap og omsorg for hverandre, men det er også noe jeg får høy sexlyst av💞

Apper bruker jeg ikke, for jeg ser så mye mere i øyekontakt IRL. Litt usikker om apper fører til noe annet enn ONS? det er iallefall viktig at man ikke føler seg lurt. Jeg synes dating med uforpliktet sex er en risikosport, og dating med forpliktet sex er tryggere. Det blir noen runder med chatting før vi går i klinsj og tar sjansen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

K49

Bare vær forsiktig og møt gjerne først p et offentlig sted der andre ser deg. Jeg har møtt en del jenter og de fleste hjemme, men forstår ikke at de tørr.  Men jeg har hat flott kos med alle  og flere møtte jeg mer fast og vi hadde mye kos. Ei av de maste meg på oftere treff  noe jeg ikke hadde mulighet til. Men bare vær forsiktig. De aller fleste møtte jeg på en chat kanal. Snakket noe sammen om ønsker og forventninger får vi møttes. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke du trenger å prøve "alle", og jeg tipper at du kan finne deg et par faste elskere, blant de 10-15 første. Det høres litt styrete ut å møte noen ny, hver gang det klør?

Anonymkode: f6a17...047

Skrevet (endret)

Syns du kan begrense deg til alle intreserte som du har lyst på...

Endret av Pippi Lotta
Skrevet

Hva får du ut av å ligge med de du ikke er interessert i?

Anonymkode: dcd08...3df

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva får du ut av å ligge med de du ikke er interessert i?

Altså, jeg dømmer deg ikke. Men sånn hvorfor ikke ligge med de du er interessert i, og ikke alle?

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Altså, jeg dømmer deg ikke. Men sånn hvorfor ikke ligge med de du er interessert i, og ikke alle?

Ser ikke lenger poeng i å være interessert i en fyr. 

Skrevet

Skal du skrive hva du ønsker, i profilen din, eller spør du bare rett etter match? Oppdater oss gjerne om en måneds tid, så får vi høre hvordan det har fungert. 

Vær obs på at du kan trigge en del menns behov for å vise seg verdig, hvis du bare er uinteressert nok. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ok. Lykke til, husk kondom så slipper du stress i etterkant.

Skrevet

Da for du si du kun er interessert i sex da, og pule å ta alt som går på to bein. Hvis det skal gi deg noe liksom? Du tror ikke på kjærligheten lenger, så da er det vel på tide å spre beina for alt alle👍

Skrevet
1 minutt siden, miSs. said:

Da for du si du kun er interessert i sex da, og pule å ta alt som går på to bein. Hvis det skal gi deg noe liksom? Du tror ikke på kjærligheten lenger, så da er det vel på tide å spre beina for alt alle👍

Vet det ikke gir meg det jeg ønsker som er forelskelse omsorg for hverandre, kjærlighet og emosjonelt forbindelse, men kan være bedre enn å bli lyvet til om kjærlighet, dårlig behandlet i forhold og ende opp knust. Lei av å være knust, men liker sex 🤷‍♀️

Skrevet

Det trenger jo ikke være snakk om å være «interessert i» som i «interessert i forhold med», men som i «tenner på, har lyst på», du tenner vel ikke på alle menn på to bein? Også er det vel viktig at de behandler deg bra, er hyggelige folk som vil deg vel, selv om det bare er for ONS? Men vær ærlig da, om at det bare er ONS du ønsker.

Anonymkode: 42eac...1fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det trenger jo ikke være snakk om å være «interessert i» som i «interessert i forhold med», men som i «tenner på, har lyst på», du tenner vel ikke på alle menn på to bein? Også er det vel viktig at de behandler deg bra, er hyggelige folk som vil deg vel, selv om det bare er for ONS? Men vær ærlig da, om at det bare er ONS du ønsker.

hvorfor er det så viktig at ts er ærlig om det.. menn er da langt fra ærlig om det.. bare skriv i profilen din. Tar det som det kommer  eller prøver å finne ut av det så stiller du likt med menn på tinder. Lykke til. Kos deg. 

• Liker 1
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (1 time siden):

hvorfor er det så viktig at ts er ærlig om det.. menn er da langt fra ærlig om det.. bare skriv i profilen din. Tar det som det kommer  eller prøver å finne ut av det så stiller du likt med menn på tinder. Lykke til. Kos deg. 

Så da skal man være like ille selv da, mener du? Tenker du sånn når folk er slemme meg deg på andre måter også? «Folk rundt meg er jo så slemme, så da må jeg være slem også?» Eller vil du heller beholde din egen integritet og gjøre ting på en bedre måte?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så da skal man være like ille selv da, mener du? Tenker du sånn når folk er slemme meg deg på andre måter også? «Folk rundt meg er jo så slemme, så da må jeg være slem også?» Eller vil du heller beholde din egen integritet og gjøre ting på en bedre måte?

Du overtenker dette. Ts gidder ikke å gå på regulær dating med disse mennene likevel, så da må jo spørsmålet om sex dukke opp før møte. Samme hvor "seriøse" de er, så vil en stor andel av menn takke ja, til et uforpliktende ligg. Ts kan jo gi oss verdifull statistikk etterhvert.

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ikke alle har selvrespekt, da bryr de seg ikke 

Anonymkode: 6f178...6f9

Skrevet

Dette høres helt ærlig litt selvdestruktivt ut ❤️ Husk at det ikke er uvanlig å maskere vonde følelser med sex. Særlig sex med nye mennesker vil føre til at man gjerne føler mye og intenst der og da (masse spenning, usikkerhet osv) slik at man for en stund glemmer de vonde følelsene som ligger under. Men de forsvinner ikke.

Jeg ville heller rådet deg til å prosessere den emosjonelle smerten du har først. Også se hva du ønsker å gjøre når du føler deg bedre jevnt over. I mellomtiden finnes det jo masse leketøy og diverse man kan bruke dersom du har høy sexlyst. Jeg synes det er undervurdert å ha sex med seg selv, særlig i såre perioder. Det er da du virkelig kan lære deg å elske deg selv.

Pass på deg selv, du er verdt det!

Anonymkode: 7afd6...563

Skrevet

Er jo akkurat dette TS utstråler i HI... ho er forbanna på menn og har ett ønske om å ta igjen. Dette er måten å gjøre det på. Legge seg på samme linje  som dem. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...