Gå til innhold

Min ekskjæreste slettet meg på alle sosiale medier for utenom snapchat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ganske nylig ble det slutt mellom meg og min kjæreste som jeg hadde et lang distanse forhold til. Hun sa at denne gangen var det definitivt slutt. Vi hadde det aller meste av kommunikasjonen på snapchat. Hun sa at hun slettet eksene sine på sosiale medier fordi hun ikke ønsket å se dem lykkelig med noen andre. Men mi. ekskjæreste slettet meg på alle sosiale medier for utenom snapchat. Jeg er usikker på hvorfor hun ikke har slettet meg der. Hverken jeg eller hun hadde lyst til å gjøre det slutt men pga. lang distanse er veldig vanskelig og ikke minst at vi var på forskjellige steder i livet noesom også bidro til det.

Slettet hun ikke meg fra snapchat fordi hun kanskje forventer at jeg skal ta kontakt igjen? Jeg skjønner det er umulig å vite eksakt hva noen andre tenker uten å spørre dem.

Anonymkode: 83446...5f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær den voksne nå, og slett henne fra snap. Så går du videre, og finner deg en kjæreste i nærheten. Skal du liksom gå rundt og håpe på brødsmuler nå? 

Anonymkode: b1c95...999

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vær den voksne nå, og slett henne fra snap. Så går du videre, og finner deg en kjæreste i nærheten. Skal du liksom gå rundt og håpe på brødsmuler nå? 

Hvorfor skal han slette henne? Som hevn, liksom? 

TS, hun har nok enten glemt snap eller droppet å slette deg der fordi du sjeldent legger ut story. 

Hun vil ikke bli minnet på at du finnes og bli lei seg. Hun vil gå videre i livet og ikke bli påminnet deg hele tiden. 

Anonymkode: 59500...33d

Skrevet

hva er det med folk og denne opphengtheten i ekser.. er de ikke eks for en grunn da? Høres ut som oppskrift på drama og skulle spille ett spill i håp om at eksen tar kontakt igjen.. Er man blitt ekser så burde man slette hverandre fra alt hvis en ikke har barn sammen og gå videre. 

Blir som ex on the beach der de blir sååååå overraska over at det dukker opp en ex... geez. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Helt naturlig å slette x’er fra SoMe! 
Å ha deg på snap er vel et tryggere sted da hun kan styre mer av hva du ser/ikke ser

Anonymkode: 8c651...f69

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor fikk du det fra? Han har et like reellt behov for å gå videre som henne, og enten hun har glemt det, eller gjort det med overlegg, så er det ingen grunn til å ha henne på snap. 

Hvis de trenger å kontakte hverandre senere i livet, så har de vel kontaktinfo. 

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

TS, hun har nok enten glemt snap eller droppet å slette deg der fordi du sjeldent legger ut story. 

Hun vil ikke bli minnet på at du finnes og bli lei seg. Hun vil gå videre i livet og ikke bli påminnet deg hele tiden. 

Anonymkode: 59500...33d

Hevn? Det er helt vanlig å ikke ha eksene sine på sosiale medier. Hvorfor skulle han ikke slette henne? 

Anonymkode: 5284d...f6d

Skrevet

Kanskje hun ikke bruker Snapchat så mye og glemt. Derfor ikke slettet. Livet går videre, det burde du også gjøre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...