Gå til innhold

Hvor har du bodd? Ikke ferie, bosatt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Indre Troms, Tromsø, Porsanger i Finnmark, Oslo (6 steder i Oslo på 11 år) og tilbake til Indre Troms.

Anonymkode: 72615...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hommersåk, Ganddal, Skudeneshavn, Ålgård, Kverneland. 

Anonymkode: dfb20...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trondheim, Tromsø, St. Petersburg, Malta, New York, Los Angeles, Malaga, Amsterdam. Nå bor jeg utenfor Trondheim.

Anonymkode: 85fb8...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergen, Portland, Kristiansand, Sydney, Porsgrunn, Oslo

Anonymkode: e4bca...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helsinki, Mexico City, Havanna, Kairo , Oslo. Om litt skal jeg flytte til Helsinki, hvor jeg er i fra😃.

Anonymkode: 87e14...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergen, Skien, Kragerø, Rjukan, Bø i Telemark, Arendal, Berlin, Oslo

Anonymkode: 988b5...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på et gårdsbruk syd for Moss. Bodd her hele livet, og vil ikke bo noe annet sted. Slik har det vert i flere generasjoner. Barn kan løpe fritt omkring uten oppsyn hele tiden, låser aldri bil eller dører, helt stille når en har vinduer oppe. Savner over hode ikke ståk og bråk og stress fra byen.

Anonymkode: 07af1...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bor på et gårdsbruk syd for Moss. Bodd her hele livet, og vil ikke bo noe annet sted. Slik har det vert i flere generasjoner. Barn kan løpe fritt omkring uten oppsyn hele tiden, låser aldri bil eller dører, helt stille når en har vinduer oppe. Savner over hode ikke ståk og bråk og stress fra byen.

Hvordan kan du savne noe du aldri har prøvd ut? 

Jeg tror man har godt av å prøve ulike ting i dette korte livet. Det å måtte etablere seg en ny plass, særlig utland, er noe av det jeg har vokst aller mest på. 

Anonymkode: 32559...867

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steder bodd fra jeg var født til nå:

Pittsburgh, PA

Trondheim - Bielefeld (6 mndr) - Trondheim

Oslo (Sogn, Nordstrand, Frogner) 

Skien 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppvokst i ei bygd på Sunnmøre, etter det har jeg bodd på nordmøre, Trondheim, suburbs av en storby i USA, mindre studentby i England, Ski, Oslo, større by i Tyskland, Bærum 

Anonymkode: 5c62a...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan kan du savne noe du aldri har prøvd ut? 

Jeg tror man har godt av å prøve ulike ting i dette korte livet. Det å måtte etablere seg en ny plass, særlig utland, er noe av det jeg har vokst aller mest på. 

Anonymkode: 32559...867

?? Er jo det jeg skriver,- jeg savner det ikke. Men jeg har jo selvfølgelig vert i ærender i byen, og som sagt, en del tre-fire dagers turer til Gdansk (større by en Oslo tror jeg). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bodd på jessheim, Drammen, Oslo , Danmark og i Trondheim. 

Elsker egentlig Danmark og hadde gjerne bodd der.

Anonymkode: 6c0b7...c24

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haugesund, utenfor Bergen, Ontario Canada, Stavanger, Asker og bor nå litt nord for Bergen

Anonymkode: 14a61...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Haugesund, utenfor Bergen, Ontario Canada, Stavanger, Asker og bor nå litt nord for Bergen

Hva synes du om Haugesund? Vet ikke hvor lenge du har bodd der, eller hvor lenge det er siden du bodde der, men personlig så ble det for trangt. Altfor mange folk på lite areal (garantert mer folk en del plasser i Oslo og andre steder, men også flere steder å «gjemme» seg). Jeg savner noen kjære, og jeg er glad i havet, men ellers savner jeg lite. Interessant å høre hva andre mener, eller har opplevd. Jeg har ikke bodd i Bergen eller Stavanger, men vært der mye, og det er jo cirka samme været, men også større forhold. 

Anonymkode: 564b8...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo, Kiel (Nord-Tyskland), Jessheim og Steigen i Nordland.

Anonymkode: 85ab8...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva synes du om Haugesund? Vet ikke hvor lenge du har bodd der, eller hvor lenge det er siden du bodde der, men personlig så ble det for trangt. Altfor mange folk på lite areal (garantert mer folk en del plasser i Oslo og andre steder, men også flere steder å «gjemme» seg). Jeg savner noen kjære, og jeg er glad i havet, men ellers savner jeg lite. Interessant å høre hva andre mener, eller har opplevd. Jeg har ikke bodd i Bergen eller Stavanger, men vært der mye, og det er jo cirka samme været, men også større forhold. 

Anonymkode: 564b8...012

Var liten da jeg bodde i Haugesund, så husker ikke så mye derfra :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesand, Kristiansand, Lyngdal, Stavanger, Karmøy, Jæren

Verste plassen å bo av dem var uten tvil Karmøy, grøss.

Trivdes godt i Kristiansand og på Jæren.

Anonymkode: 64146...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...