Gå til innhold

blir så gira ei lita stund, så dabber det av....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjelder alt mulig ; strikketøy, hage, og planer jeg har om ditt og datt. Jeg kjøper masse garn og setter i gang, så blir det liggende halvferdig. Det samme gjelder alt mulig annet...det er så slitsomt. Kjøpte inn flasker og saftkoker for å lage saft, det står fortsatt uåpnet. Jeg kjøpte steinmaling siden jeg så mange tøffe steiner på en tur jeg var...hadde planer om å male på rullesteiner, men nå er interessen borte. nå gidder jeg knapt vaske huset...jeg mangler motivasjon. Jeg har generalisert angst og har hatt fire perioder med depresjon. Er på et godt sted i livet nå og jobber 100% i en givende jobb med mennesker. Noen som har noen råd? Vil jo så gjerne fullføre ting.

Anonymkode: 37a48...bce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hører de med adhd har det litt som dette, eventuelt må du bare tvinge deg til å starte og fullføre tenker jeg? Begynn et prosjekt om gangen og stå løpet ut? Er jo en god mestring å få det til også 😊

Anonymkode: b2cf0...084

• Liker 1
Skrevet

ADHD. Jeg er helt lik, har hauger av påbegynte prosjekter over hele huset. 😅

Anonymkode: fad8b...ab1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det gjelder alt mulig ; strikketøy, hage, og planer jeg har om ditt og datt. Jeg kjøper masse garn og setter i gang, så blir det liggende halvferdig. Det samme gjelder alt mulig annet...det er så slitsomt. Kjøpte inn flasker og saftkoker for å lage saft, det står fortsatt uåpnet. Jeg kjøpte steinmaling siden jeg så mange tøffe steiner på en tur jeg var...hadde planer om å male på rullesteiner, men nå er interessen borte. nå gidder jeg knapt vaske huset...jeg mangler motivasjon. Jeg har generalisert angst og har hatt fire perioder med depresjon. Er på et godt sted i livet nå og jobber 100% i en givende jobb med mennesker. Noen som har noen råd? Vil jo så gjerne fullføre ting.

Anonymkode: 37a48...bce

Slenger meg på: høres ut som adhd.

Anonymkode: 75069...030

• Liker 2
Skrevet

Jeg er litt sånn jeg og. Blir så ivirig på noe og så dabber det av. Så ja har og hørt at det er adhd, men har aldri sjekket meg ut. 

Anonymkode: 7e39c...2cd

Skrevet

Uff sånn er jeg og. Har startet på utallige prosjekt uten å fullføre🫣Må trene eller mosjonere daglig for å dempe uro. Men pga fysisk sykdom er det krevende; kan ligge utmattet i mange timer. Er utredet for adhd, men har det ikke.

Anonymkode: d263e...f50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...