Gå til innhold

Hvor kan man selge pensumbøker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Primært ikke på Facebook. Hvilke andre steder kan man selge (og da kan som i at det er mulig å få solgt noe der, og ikke som at det går an å legge ut en annonse)

Anonymkode: bb1fb...84b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan selge bøker på Bookis, men jeg vet ikke om man får solgt.

Jeg sjekket i fjor når jeg skulle begynne ett deltidsstudie, men det lønte seg ikke no særlig i forhold til prisen på bøkene + porto, da mange bokhandlere har 20% avslag og gratis porto nå ved studiestart.

Jeg måtte kjøpe av flere selgere, fant ikke alle bøkene jeg ville ha, og prisene tilsammen ble ikke særlig mye billigere enn å kjøpe nye bøker, så da gikk jeg for det i stedet. Men om du priser deg lavt nok kanskje ….

Anonymkode: f56cb...a57

• Liker 1
Skrevet

Ibok.no

Anonymkode: a73f0...4a5

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fått solgt via Bookis og Finn.

Anonymkode: 3878d...2a2

Skrevet

Jeg kjøpte nylig noen gjennom Bookis. Men det var ikke så billig med porto og gebyr, så hadde foretrukket gjennom finn.no eventuelt gjennom fagsider på nettet. 

Anonymkode: afcd9...e70

Skrevet

Jeg har solgt via FB og Bookis. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Primært ikke på Facebook. Hvilke andre steder kan man selge (og da kan som i at det er mulig å få solgt noe der, og ikke som at det går an å legge ut en annonse)

Det pleide å være stand i byen, hvor man kunne selge pensum. Vet ikke om det er fremdeles. Kanskje er der du bor og?

Skrevet
Sola de skrev (1 time siden):

Det pleide å være stand i byen, hvor man kunne selge pensum. Vet ikke om det er fremdeles. Kanskje er der du bor og?

Nettstudent :) 

Skrevet

Jeg har solgt og kjøpt gjennom Bookis.

Finner få av de bøkene jeg har trengt på finn og har spart mye vs kjøpe nye bøker.

Anonymkode: 714f0...304

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...