AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #1 Skrevet 10. august 2024 Primært ikke på Facebook. Hvilke andre steder kan man selge (og da kan som i at det er mulig å få solgt noe der, og ikke som at det går an å legge ut en annonse) Anonymkode: bb1fb...84b
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #2 Skrevet 10. august 2024 Man kan selge bøker på Bookis, men jeg vet ikke om man får solgt. Jeg sjekket i fjor når jeg skulle begynne ett deltidsstudie, men det lønte seg ikke no særlig i forhold til prisen på bøkene + porto, da mange bokhandlere har 20% avslag og gratis porto nå ved studiestart. Jeg måtte kjøpe av flere selgere, fant ikke alle bøkene jeg ville ha, og prisene tilsammen ble ikke særlig mye billigere enn å kjøpe nye bøker, så da gikk jeg for det i stedet. Men om du priser deg lavt nok kanskje …. Anonymkode: f56cb...a57 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #4 Skrevet 10. august 2024 Jeg har fått solgt via Bookis og Finn. Anonymkode: 3878d...2a2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #5 Skrevet 10. august 2024 Jeg kjøpte nylig noen gjennom Bookis. Men det var ikke så billig med porto og gebyr, så hadde foretrukket gjennom finn.no eventuelt gjennom fagsider på nettet. Anonymkode: afcd9...e70
Sola de Skrevet 10. august 2024 #7 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Primært ikke på Facebook. Hvilke andre steder kan man selge (og da kan som i at det er mulig å få solgt noe der, og ikke som at det går an å legge ut en annonse) Anonymkode: bb1fb...84b Det pleide å være stand i byen, hvor man kunne selge pensum. Vet ikke om det er fremdeles. Kanskje er der du bor og?
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #8 Skrevet 10. august 2024 Sola de skrev (1 time siden): Det pleide å være stand i byen, hvor man kunne selge pensum. Vet ikke om det er fremdeles. Kanskje er der du bor og? Nettstudent Anonymkode: bb1fb...84b
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #9 Skrevet 10. august 2024 Jeg har solgt og kjøpt gjennom Bookis. Finner få av de bøkene jeg har trengt på finn og har spart mye vs kjøpe nye bøker. Anonymkode: 714f0...304
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå