AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #1 Skrevet 10. august 2024 Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: bda35...635
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #2 Skrevet 10. august 2024 Hvorfor skulle ikke det være greit…? Anonymkode: 53711...158 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #3 Skrevet 10. august 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor skulle ikke det være greit…? Anonymkode: 53711...158 Renter? Anonymkode: bda35...635
endo Skrevet 10. august 2024 #4 Skrevet 10. august 2024 Jo raskere du betaler inn, jo mindre renter får du og jo mer renter får mottakeren av pengene.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #5 Skrevet 10. august 2024 6 minutter siden, endo said: Jo raskere du betaler inn, jo mindre renter får du og jo mer renter får mottakeren av pengene. Det er innbetaling til banken for bruk av Mastercard. Det skal være i hende 25. august, men så lurer jeg på om jeg kan betale innen uken..? Anonymkode: bda35...635
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #6 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er innbetaling til banken for bruk av Mastercard. Det skal være i hende 25. august, men så lurer jeg på om jeg kan betale innen uken..? Anonymkode: bda35...635 Selvsagt. Jeg bruker Mastercard mye, da jeg får rabatt på strømmetjenester. Har på fast trekk fra Regningskonto til Mastercard dagen etter strømmetjenesten trekker fra Mastercardet. Det er mye tidligere enn den 20 som er det jeg har valgt som forfallsdato Hvor tidligere du betaler, jo bedre. Anonymkode: 279c0...b76
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #7 Skrevet 10. august 2024 Selvfølgelig kan du det! Forfallsdato betyr at du må betale senest innen, men du kan betale når som helst før. Det gjelder alle fakturaer. Jeg bruker Mastercard jevnlig pga bonuspoeng, og betaler ned på det hele tiden, kan være flere ganger i løpet av en måned. Forholder meg knapt til fakturaer, bare passer selv på at det er mer eller mindre betalt ned konstant og før renter løper. Anonymkode: d43e7...9fc
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #8 Skrevet 10. august 2024 endo skrev (33 minutter siden): Jo raskere du betaler inn, jo mindre renter får du og jo mer renter får mottakeren av pengene. Akkurat på Mastercard kan det fort bli motsatt da, om det har begynt å løpe renter på beløpet man har brukt i kreditt der, så vil det lønne seg å betale ned det man skylder med en gang. Men ellers så er det jo sånn at man liksom bør vente til siste forfallsdato på en faktura til å betale den, for da står pengene lengre inne på egen konto og forrenter seg. Vet ikke hvor mange kroner i året det utgjør for en privatperson da, det er vel mer for bedrifter og banker det utgjør mye penger. Jeg bare betaler alle fakturaer med en gang jeg får dem fordi jeg bare liker å ha det ute av verden. Anonymkode: d43e7...9fc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå