AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #1 Del Skrevet 10. august 2024 Er dame, 37 år. Sikkert et idiotisk problem, men jeg føler meg så utrolig dum når jeg handler på f eks Glitter, hm, butikker hvor det ofte er yngre som både handler å jobber. Føler meg så teit, at jeg er dum som ikke skjønner jeg er for gammel til å handle der liksom.. Andre som har det sånn? Eller er det bare meg? Et idiotisk problem, jeg vet.. Anonymkode: 188d9...a4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #2 Del Skrevet 10. august 2024 Det plager meg mer at de virker så sykt sure. Handler sjeldnere og sjeldnere på Normal fordi jentene som står i kassa er så ekle. Skikkelig blikkete 😂 Glitter syns jeg er uproblematisk. Anonymkode: eb882...86b 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #3 Del Skrevet 10. august 2024 Vær en hyggelig kunde, de unge jentene er usikre nok som de er Anonymkode: 95f9d...417 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #4 Del Skrevet 10. august 2024 Er det en øvre aldersgrense for å handle på Glitter og HM? Jeg er over 50 og har ikke fått det med meg. Min mor nærmer seg 80, og hun handler også på Glitter. Og de unge jentene (og guttene) som jobber på Normal her er kjempekoselige. Jeg har større problemer med de sure damene på min egen alder som jobber på apoteket og Vinmonopolet. Anonymkode: 3f1e2...a1b 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #5 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det plager meg mer at de virker så sykt sure. Handler sjeldnere og sjeldnere på Normal fordi jentene som står i kassa er så ekle. Skikkelig blikkete 😂 Glitter syns jeg er uproblematisk. Anonymkode: eb882...86b Blikkete? Du høres jo ut som en fjortis selv, så å handle hos andre fjortiser bør være uproblematisk. Anonymkode: cdba8...e1e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 10. august 2024 #6 Del Skrevet 10. august 2024 (endret) Nei, hvorfor skulle du det? Det er vel ingen aldersgrense på varene de har, og de i kassen aner uansett ikke om du handler til deg selv eller andre. Har selv jobbet i butikk, og kundene skulle være veldig spesielle for at man skulle tenke over på hva de handlet eller hva de gjorde i akkurat den butikken. Slapp av, du er bare en i mengden. Endret 10. august 2024 av Seff 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 10. august 2024 #7 Del Skrevet 10. august 2024 Bryr meg fint lite om veldig unge mennesker som står i kassa noen plass. Bryr meg mer om de eldre sure gamle damene/mennene som blikker deg fra du går inn til du går ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #8 Del Skrevet 10. august 2024 Hvor mener du vi bør vi på 35+ handle da?🤔 Alle jeg kjenner som er mellom 12 og 75 år handler på hm og glitter... Anonymkode: cc6a7...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #9 Del Skrevet 10. august 2024 Dette er bare dine egne komplekser som snakker. Du er flau over å handle der, handler ikke om personalet Anonymkode: 8ed74...015 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #10 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er dame, 37 år. Sikkert et idiotisk problem, men jeg føler meg så utrolig dum når jeg handler på f eks Glitter, hm, butikker hvor det ofte er yngre som både handler å jobber. Føler meg så teit, at jeg er dum som ikke skjønner jeg er for gammel til å handle der liksom.. Andre som har det sånn? Eller er det bare meg? Et idiotisk problem, jeg vet.. Anonymkode: 188d9...a4f Du har en form for angst. Jeg synes forøvrig det er utrolig fint å se unge folk i jobber, jeg har tenåringer selv og får litt morsfølelse for dem. Anonymkode: 026fc...b58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 10. august 2024 #11 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det en øvre aldersgrense for å handle på Glitter og HM? Jeg er over 50 og har ikke fått det med meg. Min mor nærmer seg 80, og hun handler også på Glitter. Og de unge jentene (og guttene) som jobber på Normal her er kjempekoselige. Jeg har større problemer med de sure damene på min egen alder som jobber på apoteket og Vinmonopolet. Anonymkode: 3f1e2...a1b Jeg er 61 og handler ofte på Glitter. Aldri opplevd det ubehagelig - jeg kjøper både øreringer og hårbånd der. De har ekte sølv til gode priser og jeg tåler ikke juggel i ørene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. august 2024 #12 Del Skrevet 10. august 2024 Av ting jeg virkelig aldri har tenkt på... Om jeg (44) handler mindre på enkelte butikker med alderen, er det fordi varene deres ikke lenger appellerer til meg. Om jeg har hatt en og annen "er du ikke litt gammel for det plagget der?"-samtale med meg selv, er ikke hva de i kassa måtte tro og tenke er en del av den vurderingen. Dessuten har jeg jobbet i videregående i mange år og er ganske immun mot hva tenåringer måtte mene om meg (og stort sett bryr de seg ikke). De er uansett ikke fasiten, hverken for meg ellet samfunnet, selv om noen av dem liker å tro det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #13 Del Skrevet 10. august 2024 Snakk om å konstruere problemer ut av ingenting. Jobb med deg selv. Anonymkode: b0e14...0d3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #14 Del Skrevet 10. august 2024 Så utrolig mye rart man skal henge seg opp i 😅 Anonymkode: 8c05c...944 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #15 Del Skrevet 10. august 2024 Jeg kjenner litt på det jeg også Anonymkode: 7d519...72f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #16 Del Skrevet 10. august 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Blikkete? Du høres jo ut som en fjortis selv, så å handle hos andre fjortiser bør være uproblematisk. Anonymkode: cdba8...e1e Jobber du på Normal eller? Det er bare en beskrivelse, ingen grunn til å bli ufin mot meg. Har du en dårlig dag? Anonymkode: eb882...86b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #17 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Snakk om å konstruere problemer ut av ingenting. Anonymkode: b0e14...0d3 Som 90% av KGs tråder. Anonymkode: 14135...92d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #18 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jobber du på Normal eller? Det er bare en beskrivelse, ingen grunn til å bli ufin mot meg. Har du en dårlig dag? Anonymkode: eb882...86b «Blikkete» er en beskrivelse tenåringer bruker, ikke voksne damer. Hva faen er å være «blikkete» liksom?! Anonymkode: cdba8...e1e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #19 Del Skrevet 10. august 2024 Føler du det samme i dagligvarebutikker? Anonymkode: 32786...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 10. august 2024 #20 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det plager meg mer at de virker så sykt sure. Handler sjeldnere og sjeldnere på Normal fordi jentene som står i kassa er så ekle. Skikkelig blikkete 😂 Glitter syns jeg er uproblematisk. Anonymkode: eb882...86b AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jobber du på Normal eller? Det er bare en beskrivelse, ingen grunn til å bli ufin mot meg. Har du en dårlig dag? Anonymkode: eb882...86b Blir du virkelig sur over at noen kaller deg fjortiss, når du akkurat har kalt en hel haug med tenåringsjenter for ekle og "blikkete"?? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå