AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #41 Skrevet 13. august 2024 31 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det ser vi ikke vitsen med her i huset 🙂 Anonymkode: 9b4b0...b9c Ok. Anonymkode: ba80a...099 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #42 Skrevet 13. august 2024 Nei. Bilder, sexting osv gir meg absolutt ingen ting. Mer kleint en noe annet. Anonymkode: 7e5d4...cdf
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #43 Skrevet 13. august 2024 Heldigvis var det fruen som ville ha, ba om bilder, fikk en bestilling på hvilke bilder hun skulle ha, og dette kom når jeg var på lengre utenlandstur med jobben. Etter dette har vi begge sendt månedens bilde til hverandre. Da gjerne litt stemning, utfordrende og gøyalt, men dog det viktigste sexy, pirrende og litt kinky. Anonymkode: 4ed4b...a85 1
ToMan Skrevet 13. august 2024 #44 Skrevet 13. august 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Heldigvis var det fruen som ville ha, ba om bilder, fikk en bestilling på hvilke bilder hun skulle ha, og dette kom når jeg var på lengre utenlandstur med jobben. Etter dette har vi begge sendt månedens bilde til hverandre. Da gjerne litt stemning, utfordrende og gøyalt, men dog det viktigste sexy, pirrende og litt kinky. Anonymkode: 4ed4b...a85 Månedens bilde høres ut som en veldig flott ting. 👌 Herlig å pirre hverandre opp med frekke, utfordrende og kinky bilder. 😉
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #45 Skrevet 14. august 2024 ja, siden 2002. Anonymkode: d95a2...603
Irak Skrevet 14. august 2024 #46 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Heldigvis var det fruen som ville ha, ba om bilder, fikk en bestilling på hvilke bilder hun skulle ha, og dette kom når jeg var på lengre utenlandstur med jobben. Etter dette har vi begge sendt månedens bilde til hverandre. Da gjerne litt stemning, utfordrende og gøyalt, men dog det viktigste sexy, pirrende og litt kinky. Anonymkode: 4ed4b...a85 Så gøy 👏👏👏. Bra dere gjør det litt spicy 😉.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #47 Skrevet 14. august 2024 Ja. Sender og mottar. Liker det. Spesielt om det er litt upassende å motta, i et kjedelig møte, i samtale med en kunde etc. fungerer som et hemmelig foreplay på en måte. Han sender alt fra småsexy helkroppsbilder til runkevideoer. Vi er ikke i et forhold men har en relasjon som ikke er rent seksuell, og ting har bygget seg opp gradvis. «Sexy» bilder eller film der relasjonen ikke har fått utvikle seg naturlig, eller han har vurdert interessen min til å være noe annet enn den er: takk men nei takk. Blir ikke krenket, redd eller sur, men ganske avtent. Anonymkode: 248a7...c8f 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #48 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ja. Sender og mottar. Liker det. Spesielt om det er litt upassende å motta, i et kjedelig møte, i samtale med en kunde etc. fungerer som et hemmelig foreplay på en måte. Han sender alt fra småsexy helkroppsbilder til runkevideoer. Vi er ikke i et forhold men har en relasjon som ikke er rent seksuell, og ting har bygget seg opp gradvis. «Sexy» bilder eller film der relasjonen ikke har fått utvikle seg naturlig, eller han har vurdert interessen min til å være noe annet enn den er: takk men nei takk. Blir ikke krenket, redd eller sur, men ganske avtent. Anonymkode: 248a7...c8f Høres som kjærlighet dette ❤️ Anonymkode: 8bf23...4b2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #49 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Høres som kjærlighet dette ❤️ Anonymkode: 8bf23...4b2 Haha, var dette ment ironisk? Det er nok litt kjærlighet fra min side… fra hans kanskje ikke. Vi kan ikke ha et forhold. Kanskje derfor det er så lett å slippe alle hemninger fri 😅 Anonymkode: 248a7...c8f
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #50 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Haha, var dette ment ironisk? Det er nok litt kjærlighet fra min side… fra hans kanskje ikke. Vi kan ikke ha et forhold. Kanskje derfor det er så lett å slippe alle hemninger fri 😅 Anonymkode: 248a7...c8f Nei, dette var ikke ironi. Dette høres som ekte kjærlighet i mine ører. Hvorfor er letter å slippe alle hemninger fri med noen du ikke er i forhold med. Dette er noe jeg har hørt mange si igjennom åra men aldri forstått det? Hilsen, 40 år gammel gris 🤭 Anonymkode: 8bf23...4b2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2024 #51 Skrevet 14. august 2024 AnonymBruker skrev (På 10.8.2024 den 0.53): Sender/mottar du nakenbilder? Hvilken relasjon og gir det deg noe? Anonymkode: 2c125...b03 Ja, til de jeg holder på med. Ikke mye, men av og til for å bygge opp spenningen og erte litt før treff. Vi sender ikke ansikt eller slike ting som kan brukes dersom man blir hacket. Anonymkode: cbd6a...7ed 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #52 Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (På 14.8.2024 den 20.06): Nei, dette var ikke ironi. Dette høres som ekte kjærlighet i mine ører. Hvorfor er letter å slippe alle hemninger fri med noen du ikke er i forhold med. Dette er noe jeg har hørt mange si igjennom åra men aldri forstått det? Hilsen, 40 år gammel gris 🤭 Anonymkode: 8bf23...4b2 Frigjort og likestilt samfunn til tross, det er fortsatt mye shaming av kvinner som liker sex, spesielt sex med flere menn, «tilfeldig» sex osv. Vi blir utpult, slappe i fisken, er uten standard, selvrespekt osv… lettere å vise en «horete» side til en man ikke er så redd for å bli dømt av. Anonymkode: 248a7...c8f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #53 Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Frigjort og likestilt samfunn til tross, det er fortsatt mye shaming av kvinner som liker sex, spesielt sex med flere menn, «tilfeldig» sex osv. Vi blir utpult, slappe i fisken, er uten standard, selvrespekt osv… lettere å vise en «horete» side til en man ikke er så redd for å bli dømt av. Anonymkode: 248a7...c8f Hva har dette med å ikke være tilbakeholden seksuelt med en mann du er i langvarig forhold? Høres heller som selvpålagt hore og madonna komplex, kanskje? Anonymkode: 8bf23...4b2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #54 Skrevet 22. august 2024 Jeg er både horete og løs for han jeg holder på med. Elsker å sende og motta bilder som nevnt tidligere i tråden. Kan fint leve med å være det også, for livet er jammen kjedelig om man skal være så svart/hvit alltid. Anonymkode: 92925...ae5 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #55 Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (På 12.8.2024 den 22.25): Hmm....såpass ja 💦😉 Anonymkode: e4c7f...8a4 🤣🤣🤣 Anonymkode: 92925...ae5
Hans Tore Lem Skrevet 24. august 2024 #56 Skrevet 24. august 2024 Sender ikke bilde av hel kroppen nei, men jeg får stadig melding fra tidligere partnere om ønsker bilde av penisen min. Noen har fantasert masse om den, og ønsker å vekke gamle minner. Andre vil skryte og vise venninnene sine. Jeg er mer forsiktig med å sende til jenter jeg ikke har møtt enda. Har opplevd kvinner som blir skremt av størrelsen og ikke tør møte meg etter de har sett den. Selv liker jeg godt å få nakenbilder fra kvinner, hvis de har en sexy kropp. Er de lubne og kvapsete, kan det være det samme. Det er jo greit å få avklart før et eventuelt møte. Jeg liker også å ta bilder av kvinnene jeg Hsr på besøk. Mange tenner på det
AnonymBruker Skrevet 24. august 2024 #57 Skrevet 24. august 2024 AnonymBruker skrev (På 10.8.2024 den 0.53): Sender/mottar du nakenbilder? Hvilken relasjon og gir det deg noe? Anonymkode: 2c125...b03 Sender aldri nakenbilder. Undertøy og bruk av leketøy hvor ikke hele underlivet mitt vises synes jeg er greit i en seksuell relasjon. Mottar ofte dickpics i some, setter sjeldent pris på det. Det er sexy hvis det er noen jeg har ligget med eller planlegger å ligge med og de gjør seg litt flid med det, veldig usexy hvis det er fra en random person eller hvis det er et rotete, usexy bilde. Et eksempel er dickpics i sofaen med bokseren på knærne også ligger det skitne sokker på gulvet som vises i bakgrunnen. Det er skikkelig turnoff. Samme med arbeidsfolk i skitne arbeidsbukser som tar dickpics på do i lunsjen 🤢 Anonymkode: 69a7d...304 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #58 Skrevet 29. august 2024 Kjæresten min vil ofte at jeg skal sende nudes. Så det blir noen i løpet av dagen. Anonymkode: 1fa4e...36e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå