Gå til innhold

Nakenbilder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sender/mottar du nakenbilder? Hvilken relasjon og gir det deg noe? 

Anonymkode: 2c125...b03

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sender og mottar tilnærmet nakenbilder. Ser ikke kjønnsorgan og/eller brystene, men seksuelle bilder og/eller med undertøy. 
Relasjonen en jeg har møtt et par ganger for sex og har det moro med. Sendes begge veier.

Blir tent som f av han og de snappene gir meg litt lystighet i en kjedelig hverdag. 

Anonymkode: 92925...ae5

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sender og mottar tilnærmet nakenbilder. Ser ikke kjønnsorgan og/eller brystene, men seksuelle bilder og/eller med undertøy. 
Relasjonen en jeg har møtt et par ganger for sex og har det moro med. Sendes begge veier.

Blir tent som f av han og de snappene gir meg litt lystighet i en kjedelig hverdag. 

Hva er vitsen hvis du ikke ser noe da?

Jeg har møtt damer jeg har skrevet med på nett

Skrevet

Nei, unngår også sexting. Ser ikke vitsen med å bli tennt når man ikke får noe. Vil ikke skape materiale som kan brukes mot meg. 

Anonymkode: ebed2...c08

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei

Anonymkode: b3a76...f77

Skrevet
Atlas84 skrev (6 timer siden):

Hva er vitsen hvis du ikke ser noe da?

Jeg har møtt damer jeg har skrevet med på nett

Fordi det er ikke kjønnsorgan som tenner meg, men setting. Så spenningen er å ikke se også, men vite «hva som skjuler seg». 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

ser ikke noe grunn til å få eller sende bilder om det ikke blir noe mer. Men snakker vi om treff så veldig gjerne.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Sender og mottar gjerne nakenbilder, og da helst med kjønnsorgan og/eller brystene. 

Blir tent på at vi begge kan like å vise seg frem for hverandre og selve settingen og det litt forbudte. En naken kropp og det å få tilgang til det aller helligste hos den andre er for meg veldig pirrende, og er en flott måte å bygge opp til noe mer. 

Anonymkode: e4c7f...8a4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det kan være veldig sexy det...

Relasjon: Kjæreste

Sammen med ord og sexy fantasier så tenner det meg veldig ❤️

• Hjerte 1
Skrevet

Det hender. Hvis det er noen jeg vurderer å treffe synes jeg det er greit å se hva jeg kanskje har i vente. Og noen ganger avgjør det om jeg vil treffes. Akkurat som det man sier/skriver kan avgjøre det. 

Utenom det gir det meg ikke så mye. Det er enkelte bilder, eller enkelte personer, det er kjekkere å motta fra. Å sende eller dele er mest for å bli kvitt kjedsomhet. Det hjelper egentlig lite 😆

Skrevet

Nei. Sendt bilde av kukken til frua en gang. Ble ikke godt mottatt så ble med den ene gangen. Skulle gjerne ønske jeg fikk slike bilder.

Anonymkode: b2324...472

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Sender og mottar gjerne nakenbilder, og da helst med kjønnsorgan og/eller brystene. 

Blir tent på at vi begge kan like å vise seg frem for hverandre og selve settingen og det litt forbudte. En naken kropp og det å få tilgang til det aller helligste hos den andre er for meg veldig pirrende, og er en flott måte å bygge opp til noe mer. 

Vi har møttes og vet hva som både venter og er der, men likevel spenning å ikke se.. For jeg har jo sett og vet. Men vi bor langt unna og kan ikke ses så ofte, men kan feks sende et bilde som viser mye uten å vise noe - men med en hverdagslig tekst. 
Storkoser meg med det også vipper det litt til og fra om hva vi snakker om. 
Men tenningen av at han sender de til meg og jeg til han, vite at det er forbud og samtidig er det kjekt å se på… Gawd damn jeg blir tent på tanken 🤩

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi har møttes og vet hva som både venter og er der, men likevel spenning å ikke se.. For jeg har jo sett og vet. Men vi bor langt unna og kan ikke ses så ofte, men kan feks sende et bilde som viser mye uten å vise noe - men med en hverdagslig tekst. 
Storkoser meg med det også vipper det litt til og fra om hva vi snakker om. 
Men tenningen av at han sender de til meg og jeg til han, vite at det er forbud og samtidig er det kjekt å se på… Gawd damn jeg blir tent på tanken 🤩

Nakenhet, intimitet lekenhet og kropp er utrolig flott og spennende. Jeg er glad for at jeg fortsatt kan kjenne på en slik spenning og pirring på tross av at jeg er godt voksen. 😅

Både bilder som viser mye uten å vise noe, mer antydninger og bilder som viser "alt" vil legge igjen en spenning og pirring av resten og helheten. Kan bli veldig tent av både å sende og motta det fra en en flørt og en etablert partner. Flott måte å pirre hverandre opp dersom man er langt fra hverandre og ikke kan se i levende livet. 

Også tenningen av det litt forbudte med å sende eller motta slike bilder. 

• Nyttig 2
Skrevet

Sender og mottar, har en FF som sender veldig digge bilder. Jeg selv er ikke så god på det men så lenge han er fornøyd med det han ser så er det vel ok. Får bilder som viser ALT men også «fristebilder» feks drar bokseren litt ned så man ser litt. Gjerne tatt når jeg vet han er med noen andre å har lurt seg litt unna- det er SÅ sexy. 

Anonymkode: 37511...b9c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nakenhet, intimitet lekenhet og kropp er utrolig flott og spennende. Jeg er glad for at jeg fortsatt kan kjenne på en slik spenning og pirring på tross av at jeg er godt voksen. 😅

Både bilder som viser mye uten å vise noe, mer antydninger og bilder som viser "alt" vil legge igjen en spenning og pirring av resten og helheten. Kan bli veldig tent av både å sende og motta det fra en en flørt og en etablert partner. Flott måte å pirre hverandre opp dersom man er langt fra hverandre og ikke kan se i levende livet. 

Også tenningen av det litt forbudte med å sende eller motta slike bilder. 

Samme her. Godt voksen og vet hva jeg gjør. Jeg antar at bildene vil eskalerer og bli litt mer show it all etterhvert. Jo lenger tid man går uten å møtes, jo «verre» blir bildene. 
Jeg blir tent som bare der av den forbudte og lekne delen, så blir litt ekstra glad da jeg får dem. Vet jo når de kommer heller, for kan sende en del vanlige hverdagsbilder og plutselig boom, så kommer bildet som minner meg på hva og hvem jeg snakker med. Gjør det samme tilbake, sånn at ikke alle snappene er pirrende. 

Kom gjerne med forslag på bilde man kan sende, alltid morsomt å få nye ideer å overraske med 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Nei. Sendt bilde av kukken til frua en gang. Ble ikke godt mottatt så ble med den ene gangen. Skulle gjerne ønske jeg fikk slike bilder.

Så kjedelig, men kuk er ikke alltid det som er mest stas å få bilde av. Iallefall ikke i starten/med en gang. Kanskje du kan forsøke på nytt med litt snillere bilder, men som helt klart gir hun en pirring på hva hun kan få eller vente seg? 

Min mann var kjedelig sånn. Ikke med på verken bilder eller tekst 😴

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Samme her. Godt voksen og vet hva jeg gjør. Jeg antar at bildene vil eskalerer og bli litt mer show it all etterhvert. Jo lenger tid man går uten å møtes, jo «verre» blir bildene. 
Jeg blir tent som bare der av den forbudte og lekne delen, så blir litt ekstra glad da jeg får dem. Vet jo når de kommer heller, for kan sende en del vanlige hverdagsbilder og plutselig boom, så kommer bildet som minner meg på hva og hvem jeg snakker med. Gjør det samme tilbake, sånn at ikke alle snappene er pirrende. 

Kom gjerne med forslag på bilde man kan sende, alltid morsomt å få nye ideer å overraske med 😉

Veldig enig i den plutselig boom effekten. 🤩 Liker også når slike frekke bilder plutselig dukker opp i hverdagen når man minst forventer det. Ekstra frekkhet da. 

Tips og forslag? Kan kun svare for meg selv og hva jeg liker, men jeg kan like at kvinnen kan tørre å "åpne litt opp", spre kjønnsleppene og avsløre en erigert klitoris. Syns også vinkelen fra kvinnens perspektiv er utrolig pirrende og deilig. Også kan det være deilig å se at en finger eller en dildo/vibrator "forsvinner" inn. 😉 (send gjerne "prøvebilder" så kan jeg være med å bedømme 🤣).

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Veldig enig i den plutselig boom effekten. 🤩 Liker også når slike frekke bilder plutselig dukker opp i hverdagen når man minst forventer det. Ekstra frekkhet da. 

Tips og forslag? Kan kun svare for meg selv og hva jeg liker, men jeg kan like at kvinnen kan tørre å "åpne litt opp", spre kjønnsleppene og avsløre en erigert klitoris. Syns også vinkelen fra kvinnens perspektiv er utrolig pirrende og deilig. Også kan det være deilig å se at en finger eller en dildo/vibrator "forsvinner" inn. 😉 (send gjerne "prøvebilder" så kan jeg være med å bedømme 🤣).

Gøy med forslag! Skal ta de med til den gangen man tørr å sende den type bilde. Hehe! 
Hva med bilder som pirrer uten å vise kjønnsorgan? Noen tips? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.8.2024 den 15.39):

Spesielt. Hvem sendte du det til...? :P

Anonymkode: f7fd6...0d7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gøy med forslag! Skal ta de med til den gangen man tørr å sende den type bilde. Hehe! 
Hva med bilder som pirrer uten å vise kjønnsorgan? Noen tips? 

Et mer tildekket forslag kan være bilde av nakne sprikende kvinnelår og trusa på. Dersom du lar noen fingre snike seg innefor trusekanten blir det enda litt mer fristende. 😅  Sexy undertøy og naken hud uten at nødvendigvis ALT vises er aldri feil. 

Kjenner jeg blir opphisset bare av tanken på å motta slike bilder, og skulle gjerne ha sett. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...