AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #1 Skrevet 9. august 2024 Jeg har noen store operasjons arr, deler av de har blitt atrofisk arr. Har gått likevel ganske greit frem til nå. Nå klær jeg vanvittig mye, bruker eurax hver kveld for å få sove. Det er mange arr, 2 av de er 20 cm. Er dette vanlig så lang tid etter operasjon? Hva gjorde du for å bedre kløen? Anonymkode: 5aa4e...d1a
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #2 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har noen store operasjons arr, deler av de har blitt atrofisk arr. Har gått likevel ganske greit frem til nå. Nå klær jeg vanvittig mye, bruker eurax hver kveld for å få sove. Det er mange arr, 2 av de er 20 cm. Er dette vanlig så lang tid etter operasjon? Hva gjorde du for å bedre kløen? Anonymkode: 5aa4e...d1a Få en lege til å vurdere dette. Arr skal ikke klø, og Eurasia er heller ikke bra å bruke på arr. Du kan ha fått sopp i arrene avhengig av hvor arrene befinner seg på kroppen. Arr har godt av å bli smurt med feit krem, type Repair, huden har og godt av å bli smurt ofte og godt før operasjoner, men det er for sent for deg. Anonymkode: 87bd2...86e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå