AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #1 Skrevet 9. august 2024 Hei Jeg er i midten av tredveårene, har ingen barn og har hatt flere forhold oppigjennom. Et par av disse har også vært samboerforhold. Jeg har liksom ldri helt funnet den rette som jeg kan passe sammen med resten av livet! Nå har jeg vært singel i snart et år, og begynner å bli bekymret over total mangel for interesse for å møte noen! Er på tinder, men gidder liksom ikke svare noen og blir aldri spesielt interessert. Har også møtt noen ute på byen et par ganger som jeg har hatt grei tone med, men når de sender snap dagen etter kjenner jeg ikke på noen spenning eller interesse. Har ikke hatt sex på et år. Eksen min var veldig needy, og ble sur og furtende hvis han ikke fikk sex - det kunne forsure stemningen en hel dag eller til og med flere dager. Jeg mistet totalt lyst på sex iløpet av forholdet, og tenker jo at min manglende interesse nå iallefall delvis kan skyldes dette. Men, jeg håper jo at jeg kan interessere meg for noen igjen, og kanskje møte noen jeg trives med på sikt. Noen som har opplevd noe lignende? Hva gjorde du og hvordan gikk det? Anonymkode: 4f476...2c2 1
miSs. Skrevet 9. august 2024 #2 Skrevet 9. august 2024 Da er vi i samme båt. Er også i 30 årene, har to ekteskap bak meg og er frivillig barnløs. Vært singel i 3 år nå, har jo vært på noen dater uten å føle at jeg har klaffa med noen.. de siste månedene har jeg helt mistet interessen for å bli kjent med noen eller gå på date. Tror jeg bare tar det som det kommer😅
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #3 Skrevet 9. august 2024 TS, hvordan opplever du tilværelsen din? Er du glad, tilfreds, har du ting du gleder deg til? Anonymkode: 82faa...8ba
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #4 Skrevet 9. august 2024 Mulig du må se deg selv i speilet. Hvorfor feiler forhold etter forhold og samboere som irriterer deg. Ikke sikkert det er deg, men verdt å reflektere litt over det. Nå er du i midten av 30 årene og muligheten for barn nærmer seg slutten, hvis det er noe du er forsont med så finnes det mange andre ting å bruke livet på. Barn og mannfolk er ikke alt. Anonymkode: 47d17...d04
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #5 Skrevet 9. august 2024 Men hvis du ikke har noe interesse av menn, og er fornøyd hvorfor skal du da endre noe? Don't fix whats not broken. Anonymkode: 4d641...01f 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #6 Skrevet 10. august 2024 Syns fu er heldig og skulle ønske jeg hadde det slik. Anonymkode: 09147...bce
Gjest kvinne guiden Skrevet 10. august 2024 #7 Skrevet 10. august 2024 Man må jo ikke være sammen med noen
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #8 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hei Jeg er i midten av tredveårene, har ingen barn og har hatt flere forhold oppigjennom. Et par av disse har også vært samboerforhold. Jeg har liksom ldri helt funnet den rette som jeg kan passe sammen med resten av livet! Nå har jeg vært singel i snart et år, og begynner å bli bekymret over total mangel for interesse for å møte noen! Er på tinder, men gidder liksom ikke svare noen og blir aldri spesielt interessert. Har også møtt noen ute på byen et par ganger som jeg har hatt grei tone med, men når de sender snap dagen etter kjenner jeg ikke på noen spenning eller interesse. Har ikke hatt sex på et år. Eksen min var veldig needy, og ble sur og furtende hvis han ikke fikk sex - det kunne forsure stemningen en hel dag eller til og med flere dager. Jeg mistet totalt lyst på sex iløpet av forholdet, og tenker jo at min manglende interesse nå iallefall delvis kan skyldes dette. Men, jeg håper jo at jeg kan interessere meg for noen igjen, og kanskje møte noen jeg trives med på sikt. Noen som har opplevd noe lignende? Hva gjorde du og hvordan gikk det? Anonymkode: 4f476...2c2 Der går seg til! Gi det noen måneder.. Anonymkode: e9e3d...4a5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #9 Skrevet 10. august 2024 Jeg har også mistet helt interessen. Jeg har aldri vært opptatt av å ha kjæreste, men jeg har liksom alltid hatt menn i livet likevel, hatt et sexliv, litt romantikk iblant. Møtt menn jeg har blitt interessert i. Har mange hakk i sengestolpen, jeg er veldig seksuell, folk har jo spurt om jeg er nymfoman. Det dabbet litt av sånn "av seg selv" utover i 30-årene. Men så, etter forrige brudd som var helt katastrofe og ødela hele selvtilliten min, så er ALL interesse for menn, sexlyst, etc helt borte. Han knuste meg virkelig. Og en lang periode var det jo litt sånn at ingen kunne måle seg med eksen, var det ikke han så ville jeg ikke ha noen andre. Men nå er det litt sånn at jeg ikke er kåt på han heller, jeg hadde jammen meg sagt nei takk om han sto her på døren med blomster og glidemiddel. Jeg stresser ikke mye med det. Aldri hatt lyst på barn og heller aldri vært den største forholdspersonen i verden. Tenker at jeg møter noen hvis jeg gjør det, hvis jeg ikke gjør det, så går det også greit. Men det er rart å ha mistet den lysten etter å ha vært "guttegæærn" hele livet... skal jeg liksom ikke ha mer sex. Det er jo noe som ville vært dødsdeprimerende tanke for meg for fem år siden. Nå er det litt sånn jaja, kan jo være det. Anonymkode: a9242...26c
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #10 Skrevet 10. august 2024 Ikke helt samme situasjon, men jeg ble voldtatt av min eks. Dette også etter et så stort press og mas på type sex jeg ikke lenger ønsket å være med på fordi han ble stadig mer egoistisk og ekkel frem mot at han istedenfor å skjerpe seg (som stadig lovet i samtaler om dette) altså toppet den oppførselen med en ren og brutal voldtekt. Jeg var overbevist om at jeg var ødelagt både seksuelt og angående lyst/motivasjon og behov for forhold til ny mann etter dette. Istedenfor å tenke på det og styre livet mot å finne ny mann prioriterte jeg derfor venner og det å stable med selv på bena igjen. Jobb, utvikling og venner var mitt fokus. Menn og sex hadde jeg liksom gitt opp. Jeg kunne ikke se for meg å ønske et sexliv igjen engang, selv om jeg engang hadde hatt god og stabil lyst. Min eks hadde ødelagt det fullstendig. Jeg hadde fått bare dårlige følelser rundt sex, og når en mann som hevdet at han elsket meg høyt kunne gjøre noe slikt, så...! Dette trodde jeg fremdeles på da jeg traff min mann etter 11/2 år. Jeg var virkelig ikke klar for menn eller sex igjen, men noe skjedde i møte med ham. Han "låste meg opp". Tanken på andre menn og sex med andre menn frister fremdeles ikke. Jeg er fremdeles skadet på ulike måter slik, men akkurat min mann er fremdeles et unntak fra dette. Så det er nok alltid håp, om man bare treffer den rette. En hvilken som helst mann duger nok ikke når man har fått slikt opp i halsen på ulike måter, men det kan skje når det skjer, med den rette til å rette slikt opp. Anonymkode: c6ba3...73e
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #11 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hei Jeg er i midten av tredveårene, har ingen barn og har hatt flere forhold oppigjennom. Et par av disse har også vært samboerforhold. Jeg har liksom ldri helt funnet den rette som jeg kan passe sammen med resten av livet! Nå har jeg vært singel i snart et år, og begynner å bli bekymret over total mangel for interesse for å møte noen! Er på tinder, men gidder liksom ikke svare noen og blir aldri spesielt interessert. Har også møtt noen ute på byen et par ganger som jeg har hatt grei tone med, men når de sender snap dagen etter kjenner jeg ikke på noen spenning eller interesse. Har ikke hatt sex på et år. Eksen min var veldig needy, og ble sur og furtende hvis han ikke fikk sex - det kunne forsure stemningen en hel dag eller til og med flere dager. Jeg mistet totalt lyst på sex iløpet av forholdet, og tenker jo at min manglende interesse nå iallefall delvis kan skyldes dette. Men, jeg håper jo at jeg kan interessere meg for noen igjen, og kanskje møte noen jeg trives med på sikt. Noen som har opplevd noe lignende? Hva gjorde du og hvordan gikk det? Anonymkode: 4f476...2c2 Så sykt turn off. Jeg har opplevd slik oppførsel fra menn også. Men det er jo av den type menn som liksom ikke har noe i nøtten heller. Det er jo litt skummelt å måtte forholde seg til noen som er såpass banale. Anonymkode: 5f7d8...19b
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #12 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hei Jeg er i midten av tredveårene, har ingen barn og har hatt flere forhold oppigjennom. Et par av disse har også vært samboerforhold. Jeg har liksom ldri helt funnet den rette som jeg kan passe sammen med resten av livet! Nå har jeg vært singel i snart et år, og begynner å bli bekymret over total mangel for interesse for å møte noen! Er på tinder, men gidder liksom ikke svare noen og blir aldri spesielt interessert. Har også møtt noen ute på byen et par ganger som jeg har hatt grei tone med, men når de sender snap dagen etter kjenner jeg ikke på noen spenning eller interesse. Har ikke hatt sex på et år. Eksen min var veldig needy, og ble sur og furtende hvis han ikke fikk sex - det kunne forsure stemningen en hel dag eller til og med flere dager. Jeg mistet totalt lyst på sex iløpet av forholdet, og tenker jo at min manglende interesse nå iallefall delvis kan skyldes dette. Men, jeg håper jo at jeg kan interessere meg for noen igjen, og kanskje møte noen jeg trives med på sikt. Noen som har opplevd noe lignende? Hva gjorde du og hvordan gikk det? Anonymkode: 4f476...2c2 Du har vært singel 1 år?? Det er jo ingenting.😅 Jeg var singel 6 år etter et svært dårlig forhold. Ble kvalm av menn. Anonymkode: 598a5...b2c
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #13 Skrevet 10. august 2024 Det gikk såpass lang tid at jeg begynte å trives veldig godt som singel, og da jeg gjorde det var det plutselig mange som var interesserte. Det som var, er at jeg gad ikke. Det er helt fantastisk godt å være singel! Jeg kan dra på en date nå og da, og det er hyggelig. Jeg kommer ikke til å gå inn i et forhold igjen. Anonymkode: f6a8b...72a
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #14 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det gikk såpass lang tid at jeg begynte å trives veldig godt som singel, og da jeg gjorde det var det plutselig mange som var interesserte. Det som var, er at jeg gad ikke. Det er helt fantastisk godt å være singel! Jeg kan dra på en date nå og da, og det er hyggelig. Jeg kommer ikke til å gå inn i et forhold igjen. Anonymkode: f6a8b...72a Høres helt meningsløst ut å gå på dates for å ikke komme i forhold. Det er også å kaste bort de du daters tid. Høres uforskammet ut. Anonymkode: 622ba...cff
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #15 Skrevet 10. august 2024 Takk for svar alle sammen! Selv om det er kjedelig og i noen av tilfeller forferdelig å høre om så er det fint å høre om andre i samme situasjon!! Jeg trives veldig godt som singel og har ikke ønske om barn, sånn sett skal jeg jo egentlig ikke klage! Men jeg vet jo at det er veldig fint å være sammen med noen man liker og har det bra sammen med også! Jeg var også litt guttegæren før som en av dere sier, så det er litt rart - men samtidig godt og avslappende å slippe jaget etter å møte noen. Får bare kose meg alene og se hva som skjer ts Anonymkode: 4f476...2c2 1
tøydokka Skrevet 10. august 2024 #16 Skrevet 10. august 2024 Jeg har det likedan, men har vært singel mye lengre enn deg. Er ikke på datingapper engang, da jeg ikke gidder alt styret med dating, bli kjent, ikke bli forelsket eller tiltrukket og så må jeg avvise, som jeg synes er vanskelig. Flørter litt casual med menn jeg treffer på trening, men takker alltid nei om de inviterer til noe mer. Orker ikke. Har det så fredelig og fint for meg selv og nyter hver dag. Man må ikke være i forhold for å leve et godt liv. Jeg tenker sånn at enten så bare treffer jeg en det klaffer pang med en dag, ellers så blir jeg singel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå