Gå til innhold

Daten hadde en flekk på den ene siden av shortsen.....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en man to ganger nå, jeg antar at begge møtene kan kalles en date. Han er ganske varmblodig av seg, og han har sagt til meg at han pleier å gå i shorts fra mai til oktober. Jeg svarte; Å, ja? Du gjør det ja? Du har flere å skifte på med da, eller? Han svarte; Jaja, har jo det...... Saken er bare den, at det hørtes ut som om han løy, virket som om han ble flau liksom. Jeg satt jo ved siden av han, og foran han på daten, merket ingen lukt eller noe. Men jeg blir stresset allikevel, tenk hvis han er en med dårlig personlig hygiene? Jeg er en person som dusjer både morgenen og kvelden, ikke fordi jeg MÅ men fordi jeg vil, det er blitt en vane. Hva hvis han er på den totalt motsatte siden av skalaen?😱 Har ikke lyst til å gå til sengs med han, være skikkelig tent osv, og så kjenner jeg at det lukter av han. Tenk hvordan det kan være " der nede " hos han da?? For meg er hygiene veldig viktig. Vil ikke såre han heller, fordi han virker snill og god, og fordi han liker meg godt. Hva kan jeg gjøre med dette?

Anonymkode: 02bf3...09b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Løp.

For hans skyld.

Anonymkode: fe63a...215

• Liker 13
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvem spør om folk har flere skift? 😬

Ville du spurt om han alltid gikk i jeans? "Du har vel flere jeans?" 🤔

Jeg trener mye og går som oftest i treningstights både på trening og på jobb og en del ellers på fritiden, har aldri opplevd at noen spør om jeg går med samme hele tiden eller om jeg har flere....

Anonymkode: 609e7...322

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde også blir flau om daten spurte meg om jeg eier mer enn én shorts. Flau på dine vegne.

Anonymkode: 6027f...d1c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Formuler ønskene dine på en positiv måte, i en naturlig setting. F.eks "hva er noe du liker med kvinner?" så svarer han så sier du "en ting jeg elsker det er nydusja mann, deilig lukt, myk hud, det er så deilig". 

Anonymkode: f3f55...e76

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har møtt en man to ganger nå, jeg antar at begge møtene kan kalles en date. Han er ganske varmblodig av seg, og han har sagt til meg at han pleier å gå i shorts fra mai til oktober. Jeg svarte; Å, ja? Du gjør det ja? Du har flere å skifte på med da, eller? Han svarte; Jaja, har jo det...... Saken er bare den, at det hørtes ut som om han løy, virket som om han ble flau liksom. Jeg satt jo ved siden av han, og foran han på

Du er litt psyk tenker jeg….. 🤷‍♀️

Anonymkode: 233d9...942

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Troll selvfølgelig 

Anonymkode: fdf47...0c3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

På seg selv kjenner man andre

Skrevet

Kanskje han ikke har sett flekken eller det skjedde et uhell på vei til daten?

Anonymkode: 0cd6f...8d9

• Liker 2
Skrevet

Jøje meg, snakk om krisemaksimering.

Anonymkode: b8da4...fcc

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror jeg begynner å forstå hvorfor menn velger utenlandske damer

Anonymkode: 2e9c5...f18

• Nyttig 3
Skrevet

Hvis han har samme shorts, med samme flekk, hver gang - ja, da skjønner jeg deg. Er et slags rødt flagg, det der...

• Nyttig 1
Skrevet

Han hadde samme shorts på begge datene med samme flekk? 

Anonymkode: 98071...32d

• Liker 1
Skrevet

Dette var en paranoid historie 

Anonymkode: 4d9cd...118

Skrevet

Skjønte ikke helt. Hadde han den samme shortsen på begge datene? Og flekken var der begge gangene? Kunne du se noe mer angående denne flekken? Var det sjokolade liksom eller kanskje saus av noe slag? Føler det har en del å si.

Anonymkode: b5b9c...efb

• Liker 1
Skrevet

Kan ha være en malingsflekk.

Anonymkode: 6027f...d1c

• Liker 1
Skrevet

Det tar ikke lang tid å vaske en shorts, mulig det er favorittshortsen?

Å dusje 2 ganger for dagen er forresten ikke bra hverken for kroppen eller miljøet... Måtte virkelig hatt god grunn for det om jeg ikke skulle sett på deg som en tvangsnevrotiker.

Anonymkode: ad8ca...2dc

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.8.2024 den 0.07):

Har møtt en man to ganger nå, jeg antar at begge møtene kan kalles en date. Han er ganske varmblodig av seg, og han har sagt til meg at han pleier å gå i shorts fra mai til oktober. Jeg svarte; Å, ja? Du gjør det ja? Du har flere å skifte på med da, eller? Han svarte; Jaja, har jo det...... Saken er bare den, at det hørtes ut som om han løy, virket som om han ble flau liksom. Jeg satt jo ved siden av han, og foran han på daten, merket ingen lukt eller noe. Men jeg blir stresset allikevel, tenk hvis han er en med dårlig personlig hygiene? Jeg er en person som dusjer både morgenen og kvelden, ikke fordi jeg MÅ men fordi jeg vil, det er blitt en vane. Hva hvis han er på den totalt motsatte siden av skalaen?😱 Har ikke lyst til å gå til sengs med han, være skikkelig tent osv, og så kjenner jeg at det lukter av han. Tenk hvordan det kan være " der nede " hos han da?? For meg er hygiene veldig viktig. Vil ikke såre han heller, fordi han virker snill og god, og fordi han liker meg godt. Hva kan jeg gjøre med dette?

I dette scenarioet er DU problemet... Sorry men du har issues... Mer bekymret for ditt ekstreme behov for renslighet enn at han er uhygienisk. 

Anonymkode: 24268...cd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...