AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #1 Skrevet 9. august 2024 Top 5? Eller nr 1..😎 Kjekt å høre.For å bli inspirert. Anonymkode: 67ad7...aa4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #2 Skrevet 9. august 2024 Angkor wat, Påskeøya, Patagonia, Galapagos, Nord- eller Sydpolen. Hva de to siste angår, har jeg i det minste vært i Gdansk og Krakow 😄 Anonymkode: 71138...a91 2
Aviale Skrevet 10. august 2024 #3 Skrevet 10. august 2024 Australia, India og Kappadokia i Tyrkia er på min bucketliste. Kunne også tenkt meg å oppleve Mongolia. Mexico, Peru, Bolivia og roadtrip i California sto også på min bucketliste, men der har jeg allerede vært 😁 1 1
SPOCA Skrevet 10. august 2024 #4 Skrevet 10. august 2024 New Zealand, Australia, Jordan, Island og Canada. Tanzania, Kroatia, Montenegro, Namibia, Østerrike og Botswana står også på ønskelista. Ellers har jeg veldig lyst til å reise tilbake til USA og Italia med mannen (har vært der før, men ikke med han). 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #5 Skrevet 10. august 2024 SPOCA skrev (34 minutter siden): New Zealand, Australia, Jordan, Island og Canada. Tanzania, Kroatia, Montenegro, Namibia, Østerrike og Botswana står også på ønskelista. Ellers har jeg veldig lyst til å reise tilbake til USA og Italia med mannen (har vært der før, men ikke med han). Jordan er en av de fineste turopplevelsene jeg har hatt, selv etter 50+ land. Anonymkode: 26746...c5b 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #6 Skrevet 10. august 2024 Noe av det som gjenstår; Galapagosøyene (sparer den til pensjonstilværelsen) Safari i Afrika Leie seilbåt med kaptein i Kroatia Peru og Machu Picchu Snorkle Great barrier reef Capppadocia/Tyrkia De uoppnåelige; Oppleve elvecruise og pyramider i Egypt, uten turister og uten egyptere 😅 Orientekspressen (pris) Roadtrip i sørafrika og nordover Anonymkode: 26746...c5b 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #7 Skrevet 10. august 2024 Roadtrip i California (+ Las Vegas). Island Singapore Anonymkode: ba63c...b6f 1
Tuppeluri Skrevet 10. august 2024 #8 Skrevet 10. august 2024 Min største drøm er Japan. Jeg vil oppleve mest mulig av Japan før jeg går bort. Også har jeg veldig lyst til å smake på maten til Gordon Ramsay en gang. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #9 Skrevet 10. august 2024 Antarktis, Galapagos, Tahiti, Hawaii, Japan, Uluru (Australia), Madagaskar, Safari et sted… Vietnam. Påskeøya. Anonymkode: 59b99...fcd 1
Phoenix Heart Skrevet 10. august 2024 #11 Skrevet 10. august 2024 Australia, har drømt om å reise til Australia siden jeg gikk på barneskolen.... 1
Fame Skrevet 10. august 2024 #12 Skrevet 10. august 2024 Min er uoppnåelig, men jeg har en stor drøm om tur til verdensrommet synes alt relatert til verdensrommet er så spennende. Gleder meg til høsteb/vinter så jeg kan ta i bruk stjernekikkerten min 1 1
reiseglad Skrevet 10. august 2024 #13 Skrevet 10. august 2024 Safari og tur til Kilimanjaro, den fjellturen utgår nok - har ikke knær og helse til det. Men safari er jo mulig å få til. Pyramidene i Egypt, men uten pågående selgere og risiko for å bli overfalt av kjipe hissige arabere. Sør-Afrika, dykking med hai. Jungeltur i Borneo, men uten giftige slanger og småkryp. Fjelltur i Alpene. Har imidlertid mange steder i minneboka, som jeg kan tenke tilbake på: Hawaii, Australia, Twin Tower i KL, Key West, Singapore, dykking med hai både i Rødehavet og i Indonesia, mange flotte naturopplevelser i Norge - som Galdhøpiggen, Lofoten og Aurlandsdalen. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #14 Skrevet 10. august 2024 reiseglad skrev (58 minutter siden): Safari og tur til Kilimanjaro, den fjellturen utgår nok - har ikke knær og helse til det. Men safari er jo mulig å få til. Pyramidene i Egypt, men uten pågående selgere og risiko for å bli overfalt av kjipe hissige arabere. Sør-Afrika, dykking med hai. Jungeltur i Borneo, men uten giftige slanger og småkryp. Fjelltur i Alpene. Har imidlertid mange steder i minneboka, som jeg kan tenke tilbake på: Hawaii, Australia, Twin Tower i KL, Key West, Singapore, dykking med hai både i Rødehavet og i Indonesia, mange flotte naturopplevelser i Norge - som Galdhøpiggen, Lofoten og Aurlandsdalen. Haha.. høres ut som om vi er litt like. Jeg begynte såvidt på min "ikke-mulig" liste, men innså den kunne blitt veldig lang. Jeg har også lyst til å klatre Kilimanjaro, uten selve klatringen 😂 Anonymkode: 26746...c5b 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #15 Skrevet 10. august 2024 Niagara Falls Japan Pyramidene i Egypt Senja/Lofoten Madeira Kinesiske mur Pilegrimsvandring til Santiago de Compostela Litt hummer og kanari Har forøvrig vært i Hawaii, og syns egentlig ikke det var så spennende. Det var for all del veldig gøy å ha vært der, men ingen trang til å reise tilbake. Anonymkode: 17564...64b 3
Aviale Skrevet 10. august 2024 #16 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Haha.. høres ut som om vi er litt like. Jeg begynte såvidt på min "ikke-mulig" liste, men innså den kunne blitt veldig lang. Jeg har også lyst til å klatre Kilimanjaro, uten selve klatringen 😂 Anonymkode: 26746...c5b OT, men det er ikke klatring på Kilimanjaro 😊 Kun vanlig sti til fjell å være, jeg gikk der i 2012. Kilimanjaro er vel kjent for å være blant toppene på over 5000 m som er lettest å bestige. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #17 Skrevet 10. august 2024 Aviale skrev (Akkurat nå): OT, men det er ikke klatring på Kilimanjaro 😊 Kun vanlig sti til fjell å være, jeg gikk der i 2012. Kilimanjaro er vel kjent for å være blant toppene på over 5000 m som er lettest å bestige. Jeg vet... har sett et-par videoer. Bare feil ordbruk av meg. Anonymkode: 26746...c5b 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #18 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vet... har sett et-par videoer. Bare feil ordbruk av meg. Anonymkode: 26746...c5b (sier litt om hvor glad jeg er i motbakker... 😂) Anonymkode: 26746...c5b 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #19 Skrevet 10. august 2024 1: Galapagos 2: Cruise i Stillehavet kombinert med opphold på Tahiti eller Bora Bora 3: New Zealand 4: Cruise i Asia f.eks fra Singapore til Sri Lanka 5: Orientekspressen 6: Cruise på Nilen pluss noen dager i Kairo for å se pyramidene 7: Mauritius Anonymkode: 134e5...77f 1
SPOCA Skrevet 11. august 2024 #20 Skrevet 11. august 2024 Tuppeluri skrev (23 timer siden): Min største drøm er Japan. Jeg vil oppleve mest mulig av Japan før jeg går bort. Der har jeg nettopp vært på bryllupsreise. Et fantastisk land, helt nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå