Wabbit Skrevet 18. februar 2006 #1 Skrevet 18. februar 2006 Har noen av dere mistet pusten/glemt å puste ved å bare se på deres elskede rett og slett fordi dere er forelsket? Synes at det er spesielt det der jeg...
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2006 #2 Skrevet 18. februar 2006 Ja! Har hatt det slik et par ganger...det er deilig! I begynnelsen av forholdet når jeg gleda meg til å se han igjen fikk jeg sånn "glemme å puste opplevelse". Naise Herlig å være forelska gitt
Wabbit Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2006 Hehe.. Jeg blir så flau når jeg finner ut at jeg har glemt å puste.. for da må jeg snappe etter pusten.. og det ser ikke ut!
Gjest Gjest_Kjelle_* Skrevet 13. november 2008 #6 Skrevet 13. november 2008 Satan ke teit! E har en gång møstæ pusten.. e fikk et spett opp i toarn.. :S
msDelenn Skrevet 13. november 2008 #7 Skrevet 13. november 2008 ja... får det fortsatt etter 3 år... jeg blir så betatt av han. Deilig følelse av kjærlighet...
Gjest Wind Skrevet 13. november 2008 #8 Skrevet 13. november 2008 Bare nevner at man ikke "glemmer" å puste. Respirasjonssenteret i hjernen fikser det automatisk for deg. Mest sannsynlig holder man pusten uten å være obs på det, men man glemmer ikke å puste. Bare litt pirking. Har dog opplevd det litt, ja, men i forskjellige sammenhenger. Ikke bare fordi jeg så på kjæresten, men fordi jeg konsentrerte meg veldig om noe, eller lignende.
Gjest sorry Skrevet 14. november 2008 #9 Skrevet 14. november 2008 Nei, men har den følesen nå som jeg har blitt dumpa. Får bare ikke puste ordentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå