Gå til innhold

Hvorfor gidder folk å dra på Øya?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjøttfri meny, æsj! Hva er greia med å påtvinge folk vegetarmat?

Jeg har heller aldri opplevd en artist som har vært fristende å se live. Hvorfor booker de så mye rart? Er ikke mye Karol G og Shakira på den festivalen der. Dyrt er det og. 

Anonymkode: 03c57...6e8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor? De har vel andre preferanser enn deg da. Så fint at vi alle kan være litt forskjellige 😊

Anonymkode: 15231...5fb

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi da kan folk føle seg kule og si de var på festival!

Anonymkode: c979b...f26

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De serverer fisk. Altså ikke vegetar. Og det er spennende å høre litt andre artister enn det P4 spiller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det å spise mindre kjøtt er bra for miljøet og helsa. 

Anonymkode: 7a7a9...4f3

• Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke at folk vil dra på musikkfestival i det hele tatt. Altså, musikk er jo MYE bedre når du lytter til den i ro og fred hjemme uten at fylliker roper og hoier rundt deg.

Anonymkode: 2e33f...88b

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elsker Øya.
Masse bra musikk, møter mange kjentfolk, bare god stemning. Mat er litt underordnet, pleier vel egentlig ikke spise så mye. 

Anonymkode: 9d3c7...873

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det å spise mindre kjøtt er bra for miljøet og helsa. 

Anonymkode: 7a7a9...4f3

Enda bedre for miljøet er det vel å ikke arrangere festivalen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Kjøttfri meny, æsj! Hva er greia med å påtvinge folk vegetarmat?

Jeg har heller aldri opplevd en artist som har vært fristende å se live. Hvorfor booker de så mye rart? Er ikke mye Karol G og Shakira på den festivalen der. Dyrt er det og. 

Anonymkode: 03c57...6e8

Tja. Koste meg med en deilig Butter Paneer, nanbrød og en mojito mens jeg så terningkast 6 konserten til Cezinando.

Butter Paneer og nanbrød kjøpte jeg fordi det så nydelig ut og luktet jævlig digg, ikke fordi jeg var sulten 🤷🏼‍♂️

Dyrt kommer an på. For meg var det ikke dyrt med en dagsbillett på Øya.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro for å se Jack White, som jeg ikke har sett live på 12 år. Spiste ikke mat, men kun fordi jeg ikke var sulten. Så ut som det ble servert mye godt ut fra det lille jeg så.

Anonymkode: 76aa3...841

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat her dessverre aldri vært bra på Øya, dyrt og ikke bra. Det de serverte før, kjipe men dyre pølser f.eks, er jo ikke noe bedre. Kan ikke sammenliknes med mat på Roskilde, der maten er faktisk bra. 

Pulp var jo på Øya festivalen, er kanskje også eneste som er verdt å se.. Det kan hende at jeg er så gammel bare at jeg ikke kjenner noen andre omtrent. 

Anonymkode: 3fa40...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 13.36):

Dro for å se Jack White, som jeg ikke har sett live på 12 år. Spiste ikke mat, men kun fordi jeg ikke var sulten. Så ut som det ble servert mye godt ut fra det lille jeg så.

Anonymkode: 76aa3...841

Jack White er helt konge 😎

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 23.30):

Elsker Øya.
Masse bra musikk, møter mange kjentfolk, bare god stemning. Mat er litt underordnet, pleier vel egentlig ikke spise så mye. 

Anonymkode: 9d3c7...873

Du og kjentfolka er vel de som skravler over musikken som spilles. Er ett stort irritasjonsmoment blitt på konserter dette.

Festival er det siste jeg har lyst til å dra på.

Anonymkode: 32f58...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk drar for å møte venner og skravle og irritere alle som faktisk er der for å høre på musikk.  Jævla irriterende!

Anonymkode: 4be4e...87e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Folk drar for å møte venner og skravle og irritere alle som faktisk er der for å høre på musikk.  Jævla irriterende!

Anonymkode: 4be4e...87e

Spot on. Jeg tror mange av de som drar på konserter og festivaler ikke er det minste glad i musikk. De er der kun for å ha det 'gøy'. Party liksom. Jeg fikk en konsert med Aurora delvis ødelagt av en jævla skravlete gjeng i Tønsberg ifjor. Når artisten fremfører en låt som betyr mye for den artisten, det være seg kjærlighet eller dødsfall. Da holder man vel til helvete kjeft!

Til alle dere som drar på konsert for å skravle og plapre: DRA TIL HELVETE.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...