Gå til innhold

Hvilken snus anbefales?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg snuste tidligere. Begynte å vape istedenfor, men nå er det ulovlig med smak og jeg har gått tilbake til å snuse igjen. 
Mens jeg vapet så gikk jeg gradvis ned i nikotinstyrke så jeg hadde nesten ikke nikotin til slutt. Har prøvd å kutte ut nikotin helt, men da skjærer det seg helt for meg

Så, jeg var i Sverige og besøkte familie og kjøpte da Velo spiffy spearmint med 1 prikk i styrke. Denne funket kjempefint. Prøvde også en annen med 2 prikker og da ble jeg dårlig. Kom hjem og innså at Velo er ulovlig å ta inn i Norge da den ikke inneholder tobakk. Har skjønt at Epok er alternativet til Velo, men når jeg søker på nettet så finner jeg bare styrkene Normal og oppover til Ultrasterk

Kan noen hjelpe meg med å anbefale en grei snus, gjerne så mild som mulig og gjerne mint. Den jeg ikke tålte var 0,4g/pose som jeg da antar er styrken pr snuspose, så må da gjerne ha litt mindre enn det antar jeg 🤷‍♀️

Å si at jeg like gjerne kan kutte ut alt er uaktuelt.

Anonymkode: 3910d...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Natta1980 skrev (23 timer siden):

Har du prøvd nikotintyggis? Den 2mg fruitmint er veldig god på smak.

Det funker ikke. I tillegg har jeg kjeveproblem som gjør at å tygge tyggis over tid bare gjør vondt. 
Men jeg har fått masse hjelp og har funnet noen norske snustyper som funker ok, og så får jeg passe på å kjøpe med snus med litt mindre nikotin hver gang jeg er i Sverige, Finland osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det funker ikke. I tillegg har jeg kjeveproblem som gjør at å tygge tyggis over tid bare gjør vondt. 
Men jeg har fått masse hjelp og har funnet noen norske snustyper som funker ok, og så får jeg passe på å kjøpe med snus med litt mindre nikotin hver gang jeg er i Sverige, Finland osv

ok, men den tyggisen - du skal altså ikke tygge den, men bare la den hvile , i følge pakningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta1980 skrev (36 minutter siden):

ok, men den tyggisen - du skal altså ikke tygge den, men bare la den hvile , i følge pakningen.

Ah, trodde det var som annen nikotintyggegummi. Men nå har jeg funnet snus som funker utmerket så da løste det seg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...