AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #101 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Så bra, godt jobba. Har du slitt for å komme dit eller har det føltes verdt det du har ofret? Anonymkode: 78dc0...44e Har tatt mye fokus. Og føler vel egentlig at en plan, noe lignende som de bruker kunne ha hjulpet meg. det ville i tillegg vært veldig inspirerende:) Anonymkode: f684c...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #102 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har tatt mye fokus. Og føler vel egentlig at en plan, noe lignende som de bruker kunne ha hjulpet meg. det ville i tillegg vært veldig inspirerende:) Anonymkode: f684c...bfc Men det finnes ikke for de to du spesifikt ønsker, ellers hadde du jo funnet det til nå. Du kan jo også garantere at det mest sannsynlig er høyt kokainbruk som hjelper dem. Anonymkode: 78dc0...44e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #103 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Men det finnes ikke for de to du spesifikt ønsker, ellers hadde du jo funnet det til nå. Du kan jo også garantere at det mest sannsynlig er høyt kokainbruk som hjelper dem. Anonymkode: 78dc0...44e Høyt kokainbruk? Syns sånt er så useriøst.. og ja kanskje er man også misunnelig når man påstår dette Anonymkode: f684c...bfc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 5 timer siden #104 Del Skrevet 5 timer siden Deres trening og kosthold er en del av deres JOBB, så det er urealistisk for de fleste andre. Deres mentale helse er derimot ikke like viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 3 timer siden #105 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det har blitt noe bedring. lavere fettprosent Anonymkode: f684c...bfc Men ble livet ditt mer komfortabelt og spennende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #106 Del Skrevet 3 timer siden BobbySocks skrev (14 minutter siden): Men ble livet ditt mer komfortabelt og spennende? Vet ikke 😛 men man blir jo mer komfortabel med seg selv Anonymkode: f684c...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #107 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høyt kokainbruk? Syns sånt er så useriøst.. og ja kanskje er man også misunnelig når man påstår dette Anonymkode: f684c...bfc Nei, jeg har bare festet med mer enn nok av disse jentene i bransjen. Anonymkode: 78dc0...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #108 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Høyt kokainbruk? Syns sånt er så useriøst.. og ja kanskje er man også misunnelig når man påstår dette Anonymkode: f684c...bfc Hva er useriøst med det forresten? Det er ikke fiksjon, det er fakta. Og misunnelse er det ikke, jeg har levd den livsstilen og det er utmattende etter en stund. Jeg verdsetter mine verdier høyere enn det det koster å leve det jetsetlivet og kroppen som følger med.. Anonymkode: 78dc0...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #109 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, jeg har bare festet med mer enn nok av disse jentene i bransjen. Anonymkode: 78dc0...44e Jeg snakker jo ikke om hvem som helst jenter. Jeg snakker om Victoria sekret -modeller. Tviler på du har festet med dem. Og tviler også på at de mest suksessfulle har slike problemer. Da hadde de ikke nådd så langt. Eksempel: https://www.tv2.no/video/underholdning/norsk-victorias-secret-modell-fikk-klar-beskjed/20121440 Anonymkode: f684c...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå