AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #81 Del Skrevet 27. november 2024 BobbySocks skrev (På 21.8.2024 den 17.48): Men TS har anlegg for å legge på seg. Så ikke denne før nå, men ja😅 du har rett Ts Anonymkode: f684c...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2024 #82 Del Skrevet 27. november 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Så ikke denne før nå, men ja😅 du har rett Ts Anonymkode: f684c...bfc Hvordan går fremgangen? Er du mer fornøyd med kroppen din nå enn da du lagde HI? Anonymkode: 64837...999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #83 Del Skrevet 29. november 2024 Hvorfor er det et mål om å bli tynn som en strek, ts? Er da mye vakrere å ha en sunn sterk kropp. Du høres veldig ung ut Anonymkode: fbcfc...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #84 Del Skrevet 2. desember 2024 BobbySocks skrev (På 18.8.2024 den 10.55): Men det kan man ikke. Man må holde seg til et ekstremt regime. Noen folk er bare naturlig tynne. Jeg har en venninne som er 185 høy og er syltynn. Hun har modellkropp uten å fokusere noe spesielt på trening og kosthold. Hun ser smashing ut i alt hun har på seg. Skikkelig heldig dame. Anonymkode: d966c...133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 2. desember 2024 #85 Del Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 21.19): Syns kroppen de har er svært inspirerende. Finner veldig lite info om hvordan trene som dem, hva de spiser Ila dagen, kostholdsvaner forøvrig. Spesielt Rosie HW og Frida Aasen er modeller jeg er svært inspirert av og skulle ønske det var mer info på hvordan få til å komme i nærheten av en kropp som dem. Noen med peiling på trening og kosthold som kan si noe om hva de tror disse jentene følger av kost og treningsvaner. Anonymkode: f684c...bfc Overfladisk. Finn noen bedre verdier i livet enn utseendet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #86 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 14.8.2024 den 10.01): Ja. Men å aldri spise godteri .. det blir hardt.. ts Anonymkode: f684c...bfc Kan jo spise godteri, men da kutte ut masse annen mat den dagen. Mange slanke mennesker som spiser sjokolade hver dag, men da kutter de mye i øvrig mat, så sunt er det jo ikke Anonymkode: a3435...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #87 Del Skrevet 5. desember 2024 De er nydelige ❤️ Jeg opplever at det er en myte at man må ha et ekstremt regime for å være slank. Altså, må bare innrømme at en slik kropp har jeg aldri hatt, for jeg er ikke så høy og har ikke en så pen kropp naturlig. Men, jeg har vært (litt) modell (for mange år siden da jeg var ung) og jeg har vært like tynn og veltrent. Jeg spiste ganske normalt men sunt, trente mye og var veldig aktiv. Jeg skeiet ut i blant, med både alkohol og nei-mat. Jeg var aldri sulten. Jeg er fortsatt ikke overvektig (BMI på 23), men nå er jeg i 40-årene og litt rundere. Jeg trener ikke like mye, men er aktiv og forsøker å spise sunt men med mer utskeielser enn før. Anonymkode: b1711...07f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 7. desember 2024 #88 Del Skrevet 7. desember 2024 Shallow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #89 Del Skrevet 6. januar Grüner skrev (På 7.12.2024 den 23.27): Shallow Kanskje, men syns de ser ut å ha et fantastisk liv. Et fantastisk liv med masse reiser og opplevelse + den kroppen! Man må ha lov å bli misunnelig 😛 Anonymkode: f684c...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #90 Del Skrevet 6. januar Isabel Yvonne er veldig lav og tynn, sikkert sånn du vil se ut. Anonymkode: 6bce5...b34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #91 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Isabel Yvonne er veldig lav og tynn, sikkert sånn du vil se ut. Anonymkode: 6bce5...b34 Absolutt ikke. Høyden er veldig essensielt i å ha en kropp som Victoria secret modellene Anonymkode: f684c...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #92 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Kanskje, men syns de ser ut å ha et fantastisk liv. Et fantastisk liv med masse reiser og opplevelse + den kroppen! Man må ha lov å bli misunnelig 😛 Anonymkode: f684c...bfc Det er mye fint, men også mye negativt bak fasaden. Tror det er vanlig for modeller også vs modeller å bli trakkasert, mobbet og også seksuellttrakkasert innad bransjen. Det krever å tvinge noen til å møte et ekstremt kroppsdel som går imot deres impulser. Modelbransjen er sykelig og mange hører til i fengsel. Anonymkode: e1256...033 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #93 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 23.09): Vil mye heller ha kroppen til Sophie Elise (som er 160cm). Anonymkode: 4207e...4a8 Det er bare å spare opp penger og kjøpe. Det meste er vel kjøpt og betalt. Anonymkode: dbf7f...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #94 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 23.09): Frida Aasen ser helt fucka ut på insta. Vil mye heller ha kroppen til Sophie Elise (som er 160cm). Anonymkode: 4207e...4a8 Nei fy, ville heller vært død enn å ha den ødelagte kroppen bestående av arrvev og plast AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 8.53): Vet ikke hvor mye Sophie Elise har operert. Men hun ser godt ut og har gjennomført svangerskap og fødsel uten problemer. Og hele tiden trent styrke!! Anonymkode: 4207e...4a8 Eh, hun klarte jo ikke å føde, hadde keisersnitt. Klarte ikke å amme heller. AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 18.40): Ja det er den midjen, veldig smal. Er det noen måter å trene seg til smalere midje. Skjønner jo at det er ganske uoppnåelig for de fleste med disse målene , men hvertfall smalere midje Anonymkode: f684c...bfc Nei, man kan ikke trene seg til smal midje, slanke muskler ser annerledes ut enn smal kropp pga sult. AnonymBruker skrev (På 12.8.2024 den 12.33): Ja, absolutt. De fleste uten lang overkropp, spesielt nordisk kroppbygd, vil ha hofteben høyere opp og dermed ikke kunne få den samme looken dessvere 😔 Anonymkode: 64837...999 Rareste jeg har hørt. Er da mange små kvinner med smal midje. Ariana Grande, Anna Kendrick, Natalie Portman, Olson-tvillingene. AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 11.45): Alle mine barn ser slik ut. De spiser både kake og godteri, pasta og brød. Ene trener og ligger på sikkert 2000 kalorier daglig. Er ikke usunt overhodet. Anonymkode: 69ed0...9f7 Oj, høres ekstremt usunt ut å spise så mye godteri på å så få kalorier, spiser de engang ordentlig mat i tillegg? AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 12.02): Jeg sa ikke at det gjaldt alle, men det gjelder ganske mange… Selv har jeg vært så tynn at jeg hadde veldig synlige magemuskler og nesten besvimte. Folk sa jeg så anorektisk ut, og jeg innser selv i ettertid at det ikke var helt sunt. Senere la jeg på meg tre kilo. Da sa (nå eks) kjæresten min til meg at jeg burde slanke magen min… Heldigvis innså jeg at det var visse begrensninger for hvordan MIN kropp kunne se ut hvis jeg ønsket å være frisk og SUNN. Jeg kvittet meg med kjæresten, la på meg noen kilo, ga blaffen i å prøve å se ut som en undertøysmodell, og fikk en mye sunnere og sterkere kropp. Ble ikke like plaget med sykdom heller etter at jeg la på meg litt… Folk har genetisk forskjellige utgangspunkt. Hvis man bare går etter en standard mal for hvordan kroppen skal se ut og ikke tar hensyn til hvordan sin egen kropp har det best vil man ikke ende opp med den beste og sunneste versjonen av sin egen kropp. Anonymkode: ae160...4d3 Man trenger virkelig ikke å være tynn for å ha synlige magemuskler, det er jo sånn det er på en normalt sunn kropp om man er noenlunde sterk og hverken lider av fedme eller atrofi. Anonymkode: 82ed4...560 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå