AnonymBruker Skrevet 11. august #41 Del Skrevet 11. august Glemte link https://www.modelwerk.de/page/model-3734/Frida_Aasen.html Anonymkode: 53c99...d09 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #42 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Frida Aasen. 176 cm høy. 58 cm rundt livet 🤯 Hun ser ganske tynn ut på bilder. I virkeligheten sikkert enda tynnere. Anonymkode: 53c99...d09 Ja det er den midjen, veldig smal. Er det noen måter å trene seg til smalere midje. Skjønner jo at det er ganske uoppnåelig for de fleste med disse målene , men hvertfall smalere midje Anonymkode: f684c...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #43 Del Skrevet 11. august Jeg hadde sånn kropp i 20-årene. Var nok mest gener som holdt meg slank i ungdommen, men begynte å legge litt på meg som student. Da tok jeg tak og gikk i kaloriunderskudd og fikk helt dilla på trening. Så du må for det første være født sånn, høy og langbeint. Ellers er jo oppskriften like lett som den er vanskelig: Ligg på sånn 1300-1500 kcal dagen, kutt sukker, mindre porsjoner, halve tallerkenen grønt, spis mettende mat, fast gjerne noen dager iblant (under 500 kcal dagen), lær deg at sultfølelse ikke er noe krise og går over, det kan gjøre deg mer skjerpet og gi energi. Jeg trente 3-4 ganger i uka, mest styrkeøvelser som gikk på fullkropp. Utfall, knebøy, markløft, benkpress, det vanlige. Trente sånn max 30 min kardio først bare som litt lett oppvarming. Og vær 22, det hjelper. Jeg er 40 nå og vet ikke om jeg hadde kommet meg like lett i victorias secret-form. Ikke vil jeg det heller. Jeg er fornøyd med de 10 kiloene ekstra jeg har fått siden den gang. Smaken min i egen kropp har endret seg, jeg vil være slank med timeglass, ikke tynn. Anonymkode: 1055b...e71 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #44 Del Skrevet 11. august 23 minutter siden, AnonymBruker said: Ja det er den midjen, veldig smal. Er det noen måter å trene seg til smalere midje. Skjønner jo at det er ganske uoppnåelig for de fleste med disse målene , men hvertfall smalere midje Anonymkode: f684c...bfc Det kommer jo helt an på hvordan kroppsfasongen din er naturlig. Jeg legger merke til at du ikke svarer på disse spørsmålene om din høyde og vekt og kroppstype, men da blir det jo heller ikke lett å gi deg treningsråd. Det avhenger jo veldig av hvordan du er NÅ. Jeg for eksempel, når jeg passer på kostholdet og holder meg slank, så er midjen min bare to-tre cm mer enn Fridas, men jeg har en timeglassfasong og kan aldri se ut som Frida. Jeg har naturlig mer former, disse kan jeg ikke trene bort. Jeg kan derimot legge opp treningen min til å se mest mulig ut som henne. Det jeg gjør, vil være annerledes enn hva jeg vil anbefale til deg, basert på hva du har å jobbe med. Anonymkode: 64837...999 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #45 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (På 10.8.2024 den 14.08): Samme her! 180 cm, slank, lav fettprosent, trente mye og spiste mye. Gjorde ingenting for å bli sånn, spiste det jeg ville og så mye jeg ville. Synd at folk prøver å sykeliggjøre normale kropper. Anonymkode: d8bfc...b6f Du skriver at du trente mye, samtidig som du skriver at du ikke gjorde noe for å se slik ut?🤔 Anonymkode: 98bae...91e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #46 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det kommer jo helt an på hvordan kroppsfasongen din er naturlig. Jeg legger merke til at du ikke svarer på disse spørsmålene om din høyde og vekt og kroppstype, men da blir det jo heller ikke lett å gi deg treningsråd. Det avhenger jo veldig av hvordan du er NÅ. Jeg for eksempel, når jeg passer på kostholdet og holder meg slank, så er midjen min bare to-tre cm mer enn Fridas, men jeg har en timeglassfasong og kan aldri se ut som Frida. Jeg har naturlig mer former, disse kan jeg ikke trene bort. Jeg kan derimot legge opp treningen min til å se mest mulig ut som henne. Det jeg gjør, vil være annerledes enn hva jeg vil anbefale til deg, basert på hva du har å jobbe med. Anonymkode: 64837...999 Er ca 170 cm og ganske lange ben, men desverre overvektig:( men jobber med saken nå.. ts Anonymkode: f684c...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #47 Del Skrevet 12. august 4 hours ago, AnonymBruker said: Er ca 170 cm og ganske lange ben, men desverre overvektig:( men jobber med saken nå.. ts Anonymkode: f684c...bfc Da kan det hende det vil bli vanskelog for deg uansett, ettersom lang overkropp vil ha mer å si for å få den spesifikke look'en du er ute etter. På svaret ditt forstår jeg det som at du har lengre ben enn overkropp? Hvor mange kilo ønsker du å gå ned? Anonymkode: 64837...999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #48 Del Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da kan det hende det vil bli vanskelog for deg uansett, ettersom lang overkropp vil ha mer å si for å få den spesifikke look'en du er ute etter. På svaret ditt forstår jeg det som at du har lengre ben enn overkropp? Hvor mange kilo ønsker du å gå ned? Anonymkode: 64837...999 Du tenker lang midje er det som gir best mulighet for smal midje?🤔 i såfall så ja. Har ikke spesielt lang overkropp Anonymkode: f684c...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #49 Del Skrevet 12. august 2 hours ago, AnonymBruker said: Du tenker lang midje er det som gir best mulighet for smal midje?🤔 i såfall så ja. Har ikke spesielt lang overkropp Anonymkode: f684c...bfc Ja, absolutt. De fleste uten lang overkropp, spesielt nordisk kroppbygd, vil ha hofteben høyere opp og dermed ikke kunne få den samme looken dessvere 😔 Anonymkode: 64837...999 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #50 Del Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (På 12.8.2024 den 12.33): Ja, absolutt. De fleste uten lang overkropp, spesielt nordisk kroppbygd, vil ha hofteben høyere opp og dermed ikke kunne få den samme looken dessvere 😔 Anonymkode: 64837...999 Nå til dags er det heldigvis så mange look`er ... Anonymkode: 4207e...4a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #51 Del Skrevet 14. august 14 hours ago, AnonymBruker said: Nå til dags er det heldigvis så mange look`er ... Anonymkode: 4207e...4a8 Selvsagt! Men TS er jo ekstremt spesifikk i hvilken look hun ønsker? Anonymkode: 64837...999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #52 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvsagt! Men TS er jo ekstremt spesifikk i hvilken look hun ønsker? Anonymkode: 64837...999 Ja. Det er nå den looken jeg er motivert for. Ser for meg at klær sitter veldig pent på, og samtidig at det er en look som også fordrer sunt kosthold og riktig trening Anonymkode: f684c...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #53 Del Skrevet 14. august Som mange her skriver: hvis du er mellom 170-180 høy og fra naturens side er bygd likt som disse er det ikke uoppnåelig med et svært strengt kosthold. Med strengt mener jeg 1200-1400 kcal om dagen, ikke drikke alkohol, aldri spise godteri osvosv. Er du derimot bygd som meg (160 høy, mye rumpe og naturlig høy fettprosent på nedre del av kroppen) vil det være helt umulig. Selv da jeg var anorektisk og hadde BMI på 16.5 hadde jeg fett på rumpe og lår og hadde absolutt ikke flat mage. Anonymkode: ca2b6...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #54 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Som mange her skriver: hvis du er mellom 170-180 høy og fra naturens side er bygd likt som disse er det ikke uoppnåelig med et svært strengt kosthold. Med strengt mener jeg 1200-1400 kcal om dagen, ikke drikke alkohol, aldri spise godteri osvosv. Er du derimot bygd som meg (160 høy, mye rumpe og naturlig høy fettprosent på nedre del av kroppen) vil det være helt umulig. Selv da jeg var anorektisk og hadde BMI på 16.5 hadde jeg fett på rumpe og lår og hadde absolutt ikke flat mage. Anonymkode: ca2b6...de2 Ja. Men å aldri spise godteri .. det blir hardt.. ts Anonymkode: f684c...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #55 Del Skrevet 14. august 56 minutter siden, AnonymBruker said: Ja. Men å aldri spise godteri .. det blir hardt.. ts Anonymkode: f684c...bfc Det er jo et valg du må ta. Hva betyr mest for deg? Det verste du gjør for deg selv, er å velge godteri men så rive deg selv ned for å ikke se ut som dem. Det er jo 100% tapsprosjekt. Det er som å hate seg selv for å ikke være rik, men ikke gjøre langsiktig innsats for å investere eller spare penger. Anonymkode: 64837...999 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #56 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo et valg du må ta. Hva betyr mest for deg? Det verste du gjør for deg selv, er å velge godteri men så rive deg selv ned for å ikke se ut som dem. Det er jo 100% tapsprosjekt. Det er som å hate seg selv for å ikke være rik, men ikke gjøre langsiktig innsats for å investere eller spare penger. Anonymkode: 64837...999 Ja sant det:) har bare vansker med å skjønne hvordan noen kan leve helt uten godteri eller noen form for utskeielser. Anonymkode: f684c...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #57 Del Skrevet 14. august Man må forøvrig ikke være like høy som de for å ha samme kroppsfasong. Jeg er en god del lavere, men lange ben, smal midje, generelt samme fasong, bare lavere (og desto smalere). Sulter meg ikke, men trener en god del (mest løping og noe styrke, fordi jeg liker å trene). Kanskje jeg er heldig med kroppen, men synes ikke det er noe uoppnåelig her Anonymkode: 26f13...af5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 14. august #58 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 8.53): Vet ikke hvor mye Sophie Elise har operert. Men hun ser godt ut og har gjennomført svangerskap og fødsel uten problemer. Og hele tiden trent styrke!! Anonymkode: 4207e...4a8 Dette har du svært liten kunnskap om, hvis du ikke er en av hennes nærmeste venner. Den dokka er kun flink til å skjule det som er bak en konstruert fasade 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #59 Del Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (På 10.8.2024 den 14.01): Jeg syns ikke de ser så triste ut. Ser ut som de lever fantastiske liv egentlig ..:) Anonymkode: f684c...bfc Anonymkode: 3c3af...d4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #60 Del Skrevet 15. august 22 hours ago, AnonymBruker said: Ja sant det:) har bare vansker med å skjønne hvordan noen kan leve helt uten godteri eller noen form for utskeielser. Anonymkode: f684c...bfc De får jo betalt for å se slik ut, det er jo en enorm motivasjon på toppen av det hele. Klart det hjelper. I tillegg er de omringet av andre med samme motivasjon og drivkraft, og det er en normalisert livsstil for dem. Du vil måtte kjempe imot samfunnets normer, etteraom de fleste livsstilene til folk rundt deg, mest sannsynlig ikke matcher disse supermodellene. Og, igjen, de fleste i bransjen er jo også kjent for et høyt kokainbruk. Det gjør det automatisk enklere å spise mindre mat generelt, men spesielt også søtsaker. Anonymkode: 64837...999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå