Gå til innhold

Ønsker kropp og helse som Victoria secret-modellene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns kroppen de har er svært inspirerende. 

Finner veldig lite info om hvordan trene som dem, hva de spiser Ila dagen, kostholdsvaner forøvrig. Spesielt Rosie HW og Frida Aasen er modeller jeg er svært inspirert av og skulle ønske det var mer info på hvordan få til å komme i nærheten av en kropp som dem. 

Noen med peiling på trening og kosthold som kan si noe om hva de tror disse jentene følger av kost og treningsvaner. 

Anonymkode: f684c...bfc

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange veier til rom

Anonymkode: 26f13...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes flere videoer med Angels-modeller på YouTube der de viser hva de spiser og hvordan de trener.

Endret av PusheenPusheen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PusheenPusheen skrev (4 minutter siden):

Finnes flere videoer med Angels-modeller på YouTube der de viser hva de spiser og hvordan de trener.

Har ikke funnet noe på disse to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det løping og kardio man bør først og fremst fokusere på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er genetisk "heldig" med hva slags kropp de ble født med, altså høye, lange ben og lang overkropp, kombiner dette med et ekstremt strengt og kalorifattig kosthold, så har du løsningen. Men med mindre du er født med lignende kropp, så vil det nok aldri være oppnåelig. 

Anonymkode: 6df07...9fa

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så heldig jeg er som er så lav at jeg aldri kan få en slik kropp uansett hvor mye eller lite jeg spiser. Gjør at jeg slipper mye slit og slipper å prøve det jeg allerede vet er umulig for meg.

Til deg: Hvis du er opptatt av smal midje bør du sjekke avstand mellom ribbein og øvre hoftekant. Er avstanden kort er det visse hindringer for hvor smalt liv du kan få uten å kirurgisk fjerne bein.

Lykke til! Pass på deg selv, og håper du blir både SUNN, vakker og lykkelig! (Her er jeg ikke sarkastisk)

Anonymkode: ae160...4d3

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke friske, så deres helse ville jeg virkelig ikke traktet etter. Kan nesten love at de ikke har mens, da fettprosenten deres ligger alt for lavt for en kvinne. Energinivået er heller neppe på topp for å si det sånn

Anonymkode: 36137...abe

• Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frida Aasen ser helt fucka ut på insta. Vil mye heller ha kroppen til Sophie Elise (som er 160cm).

Anonymkode: 4207e...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Syns kroppen de har er svært inspirerende. 

Finner veldig lite info om hvordan trene som dem, hva de spiser Ila dagen, kostholdsvaner forøvrig. Spesielt Rosie HW og Frida Aasen er modeller jeg er svært inspirert av og skulle ønske det var mer info på hvordan få til å komme i nærheten av en kropp som dem. 

Noen med peiling på trening og kosthold som kan si noe om hva de tror disse jentene følger av kost og treningsvaner. 

De må ofte sulte seg og lide mye.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er i snitt 177cm høye og spiser 1300 kalorier for dag.

Det er 10 cm høyere enn norske kvinner i snitt, som anbefales å spise 2100 kalorier for dag, dog spiser mye mer i snitt.

Der har du svaret ditt.

Anonymkode: dabd3...849

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det løping og kardio man bør først og fremst fokusere på?

Spis sunt, tren cardio og litt lett styrke..og gå ned i fettprosent

Anonymkode: ec37c...fb4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så heldig jeg er som er så lav at jeg aldri kan få en slik kropp uansett hvor mye eller lite jeg spiser. Gjør at jeg slipper mye slit og slipper å prøve det jeg allerede vet er umulig for meg.

Til deg: Hvis du er opptatt av smal midje bør du sjekke avstand mellom ribbein og øvre hoftekant. Er avstanden kort er det visse hindringer for hvor smalt liv du kan få uten å kirurgisk fjerne bein.

Lykke til! Pass på deg selv, og håper du blir både SUNN, vakker og lykkelig! (Her er jeg ikke sarkastisk)

Anonymkode: ae160...4d3

Kan avkrefte alt du ramser opp her. Så ingen regler uten unntak;) Jeg er 158 cm med slank timeglass figur. Minner litt om Madonna sin. Har lange ben, men kort overkropp, så kan ikke ha jumper o.l nedi bukse/skjørt fordi buksekanten ofte går opp til rett under ribbeina, så ser bare rart ut. Har altså ikke mange centimetrene mellom ribbein og hofte. I kjole derimot så får jeg altså perfekt timeglass figur med syltynn ‘korsett’ midje. Legger ikke på meg rundt magen. Så er heldig. Da gjør det ikke noe med litt i overkant breie hofter og rumpe😇

Anonymkode: 65f39...70e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte google Frida Aasen nå og hun så jo sykelig og anorektisk ut. Ingen normale mennesker kan se sånn ut uten å være syk. Sykt at en så tynn person blir modell og et forbilde for mange unge jenter. Faktisk skremmende. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Frida Aasen ser helt fucka ut på insta. Vil mye heller ha kroppen til Sophie Elise (som er 160cm).

Sååå.. plastikk?

Anonymkode: 37594...e88

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Memorangen skrev (5 timer siden):

Jeg måtte google Frida Aasen nå og hun så jo sykelig og anorektisk ut. Ingen normale mennesker kan se sånn ut uten å være syk. Sykt at en så tynn person blir modell og et forbilde for mange unge jenter. Faktisk skremmende. 

Jeg syns ikke det , syns hun ser slank ut men fortsatt sunn. Ser ikke helt hva du ser anorektisk ut i henne. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvordan da? 
Og ønsker et ærlig svar ( ikke et svar som er basert på misunnelse ..)

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Memorangen skrev (5 timer siden):

Tøys. Jeg så sånn ut frem til jeg var 25 ca. Var ikke syk, spiste masse mat, men la ikke på meg før jeg ble litt eldre. Det mange glemmer er at dersom man er høy som kvinne (175-185) så er det ikke alltid like lett å legge på seg når man er helt ung - fordi man vokser så mye så fort. Jeg vokste faktisk i høyden frem til jeg var 25-26, var over 180 og veide rundt 60 kg. Klart jeg var tynn og undervektig, men var aldri syk, spiste mye, hadde masse energi og tenkte aldri på vekt. Har aldri hatt problemer med mat. For noen er det genetisk å se slik ut, man trenger faktisk ikke sykeliggjøre andres kropper bare fordi man selv aldri har opplevd det. Nå 15 år etter er jeg normalvektig, fortsatt slank, men ikke lenger tynn. 

TIl TS. Ikke fokuser på å prøve og få en kropp som ikke er din. Prøv heller å finne forbilder som har liknende kropp som deg selv. Hvis ikke vil du alltid jobbe mot strømmen og livet vil bli mye hardere enn det trenger å bli 🙂

Anonymkode: 39c1a...f60

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er du høy? Jeg er 160 cm, med korte ben. Så jeg kan aldri få den kroppen. Men er veldig fornøyd med kroppen min, jeg har store bryst, smal midje og hofter og en stor rumpe. 

Anonymkode: e16a9...c0b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...