Gå til innhold

Så bortkastet å være singel som 36åring

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når jeg føler meg fresh, mye sexlyst så er jeg singel nå på 4året. Man finner ikke kjærligheten når man selv vil det skal skje? Er det ikke sånn? Venter forgjeves jeg. Føler bare jeg hiver bort årene nå.. 

Anonymkode: 22074...42a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når jeg føler meg fresh, mye sexlyst så er jeg singel nå på 4året. Man finner ikke kjærligheten når man selv vil det skal skje? Er det ikke sånn? Venter forgjeves jeg. Føler bare jeg hiver bort årene nå.. 

Jøss. Jeg er 1 år eldre en deg og eeeeelsker min singeltilværelse. Etter jeg gikk i fra min eks-samboer for ca 6 år siden (en flott mann btw), så oppdaget jeg virkelig hvor deilig deg er å bare kunne prioritere seg selv uten hensyn💃🏼

Anonymkode: 03ac2...0b6

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du har så lite innhold i ditt eget liv, at du ikke klarer å nyte livet med mindre du har en mann?

Anonymkode: ce066...f73

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Føler du at årene er bortkastet pga biologisk klokke som tikker eller fordi du tror du må være akkurat så ung og pen som du er nå for å finne en partner?

Folk finner hverandre i alle aldre, så mtp å møte noen Jan du ihvertfall senke skuldrene :) det skjer når det skjer!

Anonymkode: e24fc...bdf

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Føler du at årene er bortkastet pga biologisk klokke som tikker eller fordi du tror du må være akkurat så ung og pen som du er nå for å finne en partner?

Folk finner hverandre i alle aldre, så mtp å møte noen Jan du ihvertfall senke skuldrene :) det skjer når det skjer!

Anonymkode: e24fc...bdf

Aner ikke 😬 jeg vil helst ha kjæreste og er det ikke bare vanskeligere med årene ? 

Nei jeg nyter ikke å være alene om kveldene, komme hjem fra jobb kl 22.00 til tomt hus. Hvorfor skal vi elsker å være alene? 

• Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Aner ikke 😬 jeg vil helst ha kjæreste og er det ikke bare vanskeligere med årene ? 

Nei jeg nyter ikke å være alene om kveldene, komme hjem fra jobb kl 22.00 til tomt hus. Hvorfor skal vi elsker å være alene? 

Elske* ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jøss. Jeg er 1 år eldre en deg og eeeeelsker min singeltilværelse. Etter jeg gikk i fra min eks-samboer for ca 6 år siden (en flott mann btw), så oppdaget jeg virkelig hvor deilig deg er å bare kunne prioritere seg selv uten hensyn💃🏼

Anonymkode: 03ac2...0b6

❤️ Men jeg vil ikke leve et alene liv. Jeg syntes det er trist selvom jeg trener, går turer og masse. Trenger en å ligge inntil, en som venter meg. Noen må vel forstå? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤️ Men jeg vil ikke leve et alene liv. Jeg syntes det er trist selvom jeg trener, går turer og masse. Trenger en å ligge inntil, en som venter meg. Noen må vel forstå? 

Endret av stian42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stian42 skrev (1 time siden):

Jeg forstår deg. Jeg er helt lik, trenger en dame å komme hjem til. En å kose med, dele hverdagen, elske og ha familie med.  Det er veldig ensomt, meningsløst å være alene uten noen partner.

Be ts ut på date eller send en melding da vell, dere er ute etter det samme. Kanskje er dere en match,? 

Anonymkode: 1cb5d...1a8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Be ts ut på date eller send en melding da vell, dere er ute etter det samme. Kanskje er dere en match,? 

Anonymkode: 1cb5d...1a8

😅 Hele tinder er vel også det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Her er det for mye bitterhet (kg) til at de forstår. Single damer elsker å holde andre damer single. Misery loves company.

Jeg forstår deg, hilsen mann.

Anonymkode: 91cb3...c17

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er derfor man bevarer kjærlighet med dem man møter, og ikke bytter ut veldig lett. 

Anonymkode: 32c0e...02f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

regner med du har mobil, med den kan du sende sms. 

Anonymkode: 32c0e...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Her er det for mye bitterhet (kg) til at de forstår. Single damer elsker å holde andre damer single. Misery loves company.

Jeg forstår deg, hilsen mann.

Anonymkode: 91cb3...c17

Jeg har både hatt lange perioder i livet der jeg har vært singel og i et forhold. Jeg tror absolutt noen har større behov for alenetid eller selskap enn andre, men som kvinne med mange venninner og venner i forhold og med barn, har ikke jeg mer eller mindre verdi nå som jeg er i et forhold, og kjæresten min har også vennerelasjoner og meg. Jeg aner ikke hvorfor noen ønsker at andre er single. Single folk som åpenbart leter etter noen er creepy. 

Endret av Helene1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Du har så lite innhold i ditt eget liv, at du ikke klarer å nyte livet med mindre du har en mann?

Anonymkode: ce066...f73

Jeg er også singel på 4.året. og livet mitt har mye innhold og jeg har elsket å være alene. Men nå kjenner jeg ar jeg har lyst til å ha noen å dele hverdagen, gleder, sorger og livet med, og det er ikke fordi livet mitt har lite innhold. Jeg liker livet mitt, men ønsker et livspartner å dele det med. Så man ønsker ikke nødvendigvis kjæreste fordi man ikke er fornøyd med det man har. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Kan ikke vente på kjærlighet, den må finnes og på mange måter skapes. Du må også være villig til å ta risiko og gå på noen smeller! Den er der ute!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Skjønner deg god TS. I dag er det om og gjøre å vise at man klarer seg utmerket alene, trenger ingen partner. Denne energien er veldig synlig. Jeg er også en som ønsker å dele livet med en. Venner har jeg nok av, men en å skape en fremtid sammen med, en som kjenner meg og jeg kan kjenne på et dypere nivå. Jeg ser mer verdi i å ha en god partner, enn å ha er fint liv alene

Anonymkode: 1c48a...356

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Helene1982 said:

Single folk som åpenbart leter etter noen er creepy. 

Creepy faktisk. Nå er jeg spent på hva du legger i "åpenbart leter". Jeg tenker mer at jeg har stor respekt for de som tør å innrømme for andre at de ønsker seg en kjæreste. Om man er desperat er det en annen ting.

Anonymkode: 766a5...a71

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Creepy faktisk. Nå er jeg spent på hva du legger i "åpenbart leter". Jeg tenker mer at jeg har stor respekt for de som tør å innrømme for andre at de ønsker seg en kjæreste. Om man er desperat er det en annen ting.

Jeg er enig i at de som ønsker en partner. Og melder seg inn i bokklubb og drar på speed date er mye tøffere enn meg, og sansynligvis føler de på mot og mestring - som de burde. Det er ikke dem jeg snakker om. Det finnes folk som er halv uten en partner, og det å bli valgt er viktigst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skjønte heller ikke hvorfor det skal være Creepy. Er det ekkelt at folk er på utkikk og vil prøve å finne noen å dele livet med? Man er ikke despo av den grunn😅 Godt du forstår meg og andre her også. 

Det dukker nok opp. 

Ts❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...