Gjest lumina Skrevet 18. februar 2006 #1 Skrevet 18. februar 2006 Jeg var oppe hos pusen jeg passet idag.. de har badekar, og det har ikke jeg - så jeg tok meg et bad (jeg får lov, altså ) Pus ville bli med på badet, og det var okei.. men han insisterte på å ligge på kanten... da jeg skulle opp av karet reiste han seg også.. men bakbeina glapp, og pusen skled ned i karet!!! Pus plasket og kavet en stund før jeg fikk summet meg til å fiske han opp og slippe han på gulvet.. Og for et syn :grine2: En dyvåt pus, som ikke visste bedre enn å fortsette og male og stryke seg inntil mine legger... Gjett at han koste seg da jeg tørket han med håndkle... og ikke før har jeg tappet ut vannet .. før pusen hopper oppi karet igjen, for å drikke vannet som ligger igjen.. rare pusen...
monikabrx Skrevet 19. februar 2006 #3 Skrevet 19. februar 2006 kansje han ikke hadde noe imot et lite bad ikke alle katter hater vann..
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2006 #4 Skrevet 19. februar 2006 Det samme skjedde med katten min da han var kattunge. Først ramlet han en gang oppi. Men han ga seg ikke og ramla enda en gang oppi. Nå har han blitt voksen og har lært av feilene sine
Gjest gjest 0 Skrevet 19. februar 2006 #5 Skrevet 19. februar 2006 Søsteren min hadde en pus som elsket å dusje! Så hver gang hun hadde dårlig tid ( som var nesten alltid) måtte hun passe på at katten ikke kom inn på badet. Han elsket å blir fønet etterpå!
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2006 #6 Skrevet 19. februar 2006 så koselig! alle mine katter har hatet vann! de var til og med livredd badekaret selv når det ikke var vann i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå