Gå til innhold

varmer dere tacolefsene?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

eller spiser de kalde?

Anonymkode: fbab1...b87

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Varmer de ja. Blir mye bedre da. 

Anonymkode: 383be...74e

• Liker 5
Skrevet

Varmer ikke. Syns ikke de blir noe bedre varme, så da gidder jeg ikke bruke tid på det 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja mye bedre varme

Anonymkode: 59e90...34c

AnonymBruker
Skrevet

Ja det tar jeg meg tid til å gjøre, synes det blir bedre da så det er ikke noe heft 

Anonymkode: 68753...750

AnonymBruker
Skrevet

Ja, smaker mye bedre da, blir mykere, og alt holder seg varmt lengre. 

Anonymkode: e8bc2...2ef

• Liker 3
Skrevet

Legger de på kokeplata noen sekunder samme med pølselomper 😉

AnonymBruker
Skrevet

Ja, de blir jo  bedre.

Synes noen av dem, de tykkeste hvete-tortiallene, nesten er litt ekle når de er kalde. Smaker bare deig. 

Det er også noe som gjør at det bikker over i følelsen av å få kald mat. Nå er det jo kaldt med salat og rømme osv, men med en gang tortiallen - eller kjøttdeigen - er kald, så er middagen for kald. Det er feil temperatur rett og slett. De skal være varme.

Anonymkode: fad86...662

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja, smaker mye bedre varme! Evt. lager vi selv.

Anonymkode: beed4...38c

Skrevet

Freser de 10sek på hver side med veldig høy varme, så de får litt farge og smak 

Skrevet (endret)

Legger de i ovnen i 15 sekunder, blir myke og fine.  Liker de ikke når de er stive og kalde. 

Endret av FrkSolsikke
  • Liker 1
Skrevet

Ikke alltid, pleide aldri å gjøre det før. Men mannen foretrekker det, så nå gjør vi det vanligvis. Klager ikke hvis jeg er hos noen som ikke gjør det. De er myke som de er også.

AnonymBruker
Skrevet

Gjør som det står på pakken. Klipper hull, og hiver pakken i mikroen 🙂

Anonymkode: 1c7ed...9d8

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Varmer dem sjelden. Synes ikke det har noe å si for smaken 😊

Skrevet

Ja. Dynker de på hver side med vann, legger de i stabel på en tallerken, dekker med plast og varmer de ett minutt i mikroen. Da blir de myke, varme, saftige og mye, mye bedre enn rett fra pakka. 

Skrevet

Synes tortilla-lefser smaker dritt og konsistensen er helt jævlig, både som varm og kald. Så spiser ikke lefser, hverken hjemme eller borte. Hjemme bruker jeg tubs, er jeg invitert på middag hos noen som ikke vet jeg hater lefser spiser jeg alt unntatt lefsa. Dog i mindre mengder slik at jeg ikke spiser opp andres mat.

Anonymkode: e351f...c1c

• Liker 4
Skrevet

Hvis jeg lager de til taco ja. Synes de blir en anelse mildere på smak, mer «hvetesmak» som kalde. De blir lettere å håndtere også er det såpass mye kaldt tilbehør til taco at jeg liker at lefsa er varm for å få varmmat-følelse.

Jeg bruker de også til wraps med annet tilbehør enn taco, da varmer jeg de ikke.

• Liker 1
Skrevet

Varmer 

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Synes tortilla-lefser smaker dritt og konsistensen er helt jævlig, både som varm og kald. Så spiser ikke lefser, hverken hjemme eller borte. Hjemme bruker jeg tubs, er jeg invitert på middag hos noen som ikke vet jeg hater lefser spiser jeg alt unntatt lefsa. Dog i mindre mengder slik at jeg ikke spiser opp andres mat.

Anonymkode: e351f...c1c

For en voksenbaby!

Anonymkode: ab14b...dfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...