AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #21 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg driter da langt i om daten min driver eget firma og snakker fire språk. 😂 Anonymkode: 5955a...ffa WTF??! Det er ikke viktig liksom.. Dette er jo ikke noe man driter i, det er jo kjempespennende å få høre om, er jo sikkert en stor del av hennes hverdag. Jeg hadde blitt imponert. Dette er en kommentar som oser mindreverdighetskomplekser! TS, kanskje du får mennene du har vært på date med til å føle seg litt underlegne? Sikter du på menn som er på samme sted som deg? Virker som du er litt mer driftig enn den gjennomsnittlige nordmannen for å si det slik 🙂 Anonymkode: 61a0c...85b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #22 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du får lange blikk fra kjekke men i virkeligheten, men denne karen som traff deg irl, og som altså fikk oppleve deg, valgte likevel å trekke seg tilbake. Er det noe med egen virkelighetsoppfatning som ikke henger på greip her…? Anonymkode: 77658...107 Det er lov å føle at man ikke får kjemi med alle man møter, du trenger ikke prøve å trykke ts ned. Anonymkode: 84eeb...79f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #23 Del Skrevet 9. august 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det er lov å føle at man ikke får kjemi med alle man møter, du trenger ikke prøve å trykke ts ned. Anonymkode: 84eeb...79f Enig, på generelt grunnlag. Men her fremstår jo vedkommende etter videre innsalg av seg selv å være noe høy på seg selv. Det kan jo være at det er akkurat her det skurret for mange. Anonymkode: 77658...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #24 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Du får lange blikk fra kjekke men i virkeligheten, men denne karen som traff deg irl, og som altså fikk oppleve deg, valgte likevel å trekke seg tilbake. Er det noe med egen virkelighetsoppfatning som ikke henger på greip her…? Anonymkode: 77658...107 Nei.. Går jeg ute på byen, slipper jeg alltid å stå i kø. (sender meg inn før de damene i 20åra.) Men, kanskje jeg bare har veldig dårlig personlighet 🤣 Anonymkode: 75b4d...5d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #25 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Enig, på generelt grunnlag. Men her fremstår jo vedkommende etter videre innsalg av seg selv å være noe høy på seg selv. Det kan jo være at det er akkurat her det skurret for mange. Anonymkode: 77658...107 Hva skal jeg si da ? Man vet om man er regnet som pen eller ikke.. jeg går ikke rundt å er "høy" på meg selv. Jeg prøver bare å legge frem et riktig bilde. Men, det blir naturligvis vanskelig, sånn her på nettet. Anonymkode: 75b4d...5d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #26 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): WTF??! Det er ikke viktig liksom.. Dette er jo ikke noe man driter i, det er jo kjempespennende å få høre om, er jo sikkert en stor del av hennes hverdag. Jeg hadde blitt imponert. Dette er en kommentar som oser mindreverdighetskomplekser! TS, kanskje du får mennene du har vært på date med til å føle seg litt underlegne? Sikter du på menn som er på samme sted som deg? Virker som du er litt mer driftig enn den gjennomsnittlige nordmannen for å si det slik 🙂 Anonymkode: 61a0c...85b Ja, nei. Jeg kan ikke gå ut med "den vanlige mannen i gata" Har jeg merket. I tilegg er eksen min ganske "av skremmende" i forhold til meritter også, så det blir liksom, litt mye. 😅 Så, jeg har fått med meg at jeg ikke kan date "alle og enhver". Anonymkode: 75b4d...5d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #27 Del Skrevet 9. august 2024 Om jeg skulle basert dating og forhold på apper og chatting, så hadde jeg vært singel resten av livet. Ikke har jeg varsler på noe som helst, så det kan ta lang tid før jeg ser meldinger. Jeg må selv åpne appen og sjekke. Kan gå lang tid i mellom hver gang. I tillegg er ikke dating noe jeg er særlig giret på. Mister veldig fort interessen og det er «for deilig» å være singel😅 Kanskje de du treffer på disse appene er litt slik. Da dør ting fort ut🤷🏼♂️ Anonymkode: 5996e...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #28 Del Skrevet 9. august 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har vært på Tinder en måneds tid nå. Fått flere matcher, men ikke én av mennene har sendt melding først. Jeg sendte til 4-5 av dem, men nå gidder jeg ikke mer. Makan til tafatthet 🤪 Anonymkode: a3319...464 Det er ikke så rart. Første time eller to definerer hvor populær man er. De allerede mest populære mennene vil da være først i køen hos alle, og drukner i praksis i matcher. De vil ikke rekke å snakke med mer enn en brøkdel. De som derimot kunne tenkt seg å snakke med deg mer aktivt er så langt bak i køen at du sannsynligvis aldri vil få dem opp før du sletter appen. På denne måten ender de fleste opp med å ikke finne noen, som ironisk nok er meninga da det er slik de tjener penger. Anonymkode: 39437...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #29 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke så rart. Første time eller to definerer hvor populær man er. De allerede mest populære mennene vil da være først i køen hos alle, og drukner i praksis i matcher. De vil ikke rekke å snakke med mer enn en brøkdel. De som derimot kunne tenkt seg å snakke med deg mer aktivt er så langt bak i køen at du sannsynligvis aldri vil få dem opp før du sletter appen. På denne måten ender de fleste opp med å ikke finne noen, som ironisk nok er meninga da det er slik de tjener penger. Anonymkode: 39437...eeb Første timen eller to indikerer at alle sitter og sveiper hele døgnet. Det håper jeg ikke folk gjør. Anonymkode: 47ca5...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eric_B Skrevet 9. august 2024 #30 Del Skrevet 9. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja, nei. Jeg kan ikke gå ut med "den vanlige mannen i gata" Har jeg merket. I tilegg er eksen min ganske "av skremmende" i forhold til meritter også, så det blir liksom, litt mye. 😅 Så, jeg har fått med meg at jeg ikke kan date "alle og enhver". Anonymkode: 75b4d...5d8 Tenker du er inne på noe her, tror du også fremstår som litt mye ut fra hvilke verdier du fokuserer på her. Firma og språk er spennende men det er flere steg i personligheten som skal ha kjemi før de to faktorene er viktig. Utseende er viktig i 2 minutt frem til attraktiviteten er avklart, deretter er personligheten viktigere. Samme med at eksen er too much, det er virkelig ikke noe en voksen mann bruker energi på. Og om du presenterer eksen som et tema i et date-stadie så er det jo det samme som å si takk for deg. Status og karriere er ikke viktigst for (alle) menn at kvinnen har. Det er kjempeflott og imponerende, men ikke viktig i en relasjon i seg selv. Endret 9. august 2024 av Eric_B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #31 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): og få som spør meg ut ? Er det vanlig å forvente utspørringer… Anonymkode: 4d77e...bb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #32 Del Skrevet 9. august 2024 Eric_B skrev (17 minutter siden): Tenker du er inne på noe her, tror du også fremstår som litt mye ut fra hvilke verdier du fokuserer på her. Firma og språk er spennende men det er flere steg i personligheten som skal ha kjemi før de to faktorene er viktig. Utseende er viktig i 2 minutt frem til attraktiviteten er avklart, deretter er personligheten viktigere. Samme med at eksen er too much, det er virkelig ikke noe en voksen mann bruker energi på. Og om du presenterer eksen som et tema i et date-stadie så er det jo det samme som å si takk for deg. Status og karriere er ikke viktigst for (alle) menn at kvinnen har. Det er kjempeflott og imponerende, men ikke viktig i en relasjon i seg selv. Helt enig. Jeg nevner såklart ikke eksen min. Det har dog skjedd at dater har spurt hva han driver med. Men, nå liker jeg jo også menn som har samme verdier som meg, altså at de er målrettede og synes karriere og frihet til å styre egen hverdag er viktig!. Dog vil mange av de, ha meg som trofe (men, det blir et annet tema. Altså jeg finner liksom ikke helt plassen min). Anonymkode: 75b4d...5d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #33 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er det vanlig å forvente utspørringer… Anonymkode: 4d77e...bb9 Jeg mente at det er få, som ber meg ut på date. Anonymkode: 75b4d...5d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #34 Del Skrevet 9. august 2024 For å forklare det fra en manns perspektiv. Når man sender meldinger og de fleste av dem aldri blir lest en gang og blir de lest, så kommer det ikke noe svar, og man kan jo ikke vare sende et hei, men man må jo også beskrive hvorfor man skriver til akkurat den dama, da blir man ganske motløst etter å ha sendt MANGE meldinger uten respons. Da er det bedre å vente på meldinger fra damer, sender damene en melding så er de ihvertfall såpass interessert at de skriver så man blir kjent og at de høyst sannsynlig også vil møtes. Så til meldinger etter en date, i de fleste tilfellene hvor dama er interessert pleier hun å spørre om å møtes igjen før vi går fra hverandre, hvis ikke så ligger det en meldig fra dama med spørsmålet i innboksen før jeg kommer hjem. Det har aldri skjedd meg at ei dame vil møte meg igjen, hvis jeg må sende melding først etter en date. Derfor forholder jeg meg passiv både på nettdating og etter første date…. Hvis jeg tar initiativet blir det ikke noe date, men det blir det når damene tar initiativet. Anonymkode: bc1dc...6f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #35 Del Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Han måtte manne seg opp for å spørre meg ut sa han. (WTF..) late stage feminism Anonymkode: 94550...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #36 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): For å forklare det fra en manns perspektiv. Når man sender meldinger og de fleste av dem aldri blir lest en gang og blir de lest, så kommer det ikke noe svar, og man kan jo ikke vare sende et hei, men man må jo også beskrive hvorfor man skriver til akkurat den dama, da blir man ganske motløst etter å ha sendt MANGE meldinger uten respons. Da er det bedre å vente på meldinger fra damer, sender damene en melding så er de ihvertfall såpass interessert at de skriver så man blir kjent og at de høyst sannsynlig også vil møtes. Så til meldinger etter en date, i de fleste tilfellene hvor dama er interessert pleier hun å spørre om å møtes igjen før vi går fra hverandre, hvis ikke så ligger det en meldig fra dama med spørsmålet i innboksen før jeg kommer hjem. Det har aldri skjedd meg at ei dame vil møte meg igjen, hvis jeg må sende melding først etter en date. Derfor forholder jeg meg passiv både på nettdating og etter første date…. Hvis jeg tar initiativet blir det ikke noe date, men det blir det når damene tar initiativet. Anonymkode: bc1dc...6f2 Ja, det tror jeg ikke er veien å gå, selvom man skulle ha fått avslag. Jeg endte jo opp med å bare "slette" han. (Ja,jeg kunne ha vært mere moden. Men, jeg ble for såret.) Man, ser om man er på en bra date eller ikke. Han lyste opp når jeg sa at jeg likte han, og han var nervøs, mens han spurte om jeg hadde hatt det fint med han. Anonymkode: 75b4d...5d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 10. august 2024 #37 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det er greit. Men, hvorfor er det da så få som sender meg meldinger på dating apper, og få som spør meg ut ? (Jeg er jovial, snill, glimt i øyet. Mange interesser å hobbyer. Driver eget firma, snakker 4språk etc..) Anonymkode: 75b4d...5d8 Kanskje det har noe med hvordan du presenterer deg selv? Dette er ikke ment som et angrep, bare innspill. Du sier du snakker fire språk, men du skriver ikke så godt på norsk. Du har mange rettskrivingsfeil. Det er ikke alle som er opptatt av sånt, men noen er det. Så fremstår du som veldig fornøyd med deg selv i innlegget her. Selvsikkerhet er for all del positivt, men det kan bli for mye av det gode. Kan det være at du smører litt vel tykt på? Bildene kan også ha en del å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 10. august 2024 #38 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Er det flere som opplever at menn ikke sender meldinger først, er ekstremt trege på å ta initiativ, eller bare aldri tar initiativ? Jeg skjønner ikke hvorfor eller hva som skjer. Jeg vet at jeg er pen, (for jeg merker det godt når jeg er ute... Jeg får lange blikk og smil fra skikkelig kjekke menn etc). Jeg var på date med en mann like før sommeren, vi hadde god tone etc. Men, jeg ble "nødt" til å draaa det videre. Han måtte manne seg opp for å spørre meg ut sa han. (WTF..) Iløpet av dagen sa han tilogmed at han alltid ble skeptiske til folk, når det virket for bra. 👀What??.. (jeg svarte bar "det ville jo vært rart å skulle legge ut om alt mulig på slike første møter. Men, at folk er jo folk. Så såklart er jo ikke alt rosen rødt heletiden". ) Daten var fin, og han virket glad å fornøyd, spurte også om jeg likte han etc. Noe jeg bekreftet at jeg gjorde. Men, etter det tok han knapt kontakt igjen, bare så på alle snapsene mine og svarte litt på de etc... Kjente at jeg ble litt sårt og slettet han tilslutt.. Er det flere som opplever dette, og hva er det som skjer ? (Jeg er 37 forresten). Anonymkode: 75b4d...5d8 hvorfor ikke gjøre som oss andre.. skrive til mannen først hva har du å tape på det? ser du noe du liker.. ta en sjans og skriv. Værste du kan få er nei. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #39 Del Skrevet 10. august 2024 Seff skrev (3 timer siden): Kanskje det har noe med hvordan du presenterer deg selv? Dette er ikke ment som et angrep, bare innspill. Du sier du snakker fire språk, men du skriver ikke så godt på norsk. Du har mange rettskrivingsfeil. Det er ikke alle som er opptatt av sånt, men noen er det. Så fremstår du som veldig fornøyd med deg selv i innlegget her. Selvsikkerhet er for all del positivt, men det kan bli for mye av det gode. Kan det være at du smører litt vel tykt på? Bildene kan også ha en del å si. Jeg er klar over skriveferdighetene mine. Jeg går ikke rundt og snakker "slik" om meg selv, jeg synes heller ikke jeg er spesielt pen. Men, jeg har forstått det slik at det er slik jeg blir oppfattet av mange. Jeg smører ikke tykt på.. jeg blir kontaktet privat av menn med mye penger som vil ha meg som trofe (jeg sier det, da de vil ta meg med på turer, ut på restauranter etc.. Men, det er ikke engang dater. De vil bare ta meg med for å vise meg fram for kompisene sine etc.. ) jeg slipper som sagt alltid å stå i kø om jeg er ute etc.. (Går ikke rundt å sier dette til folk.. Snakker helt vanlig. Forteller om hobbyer, jobb, barna mine etc. Jeg er ganske jordnær...) Anonymkode: 75b4d...5d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #40 Del Skrevet 10. august 2024 Kanskje dere matcher kun med de i topp 20% som har mange andre i garnet og. Anonymkode: 63418...77c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå