Gå til innhold

Så få menn som sender meldinger.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere som opplever at menn ikke sender meldinger først, er ekstremt trege på å ta initiativ, eller bare aldri tar initiativ? 

Jeg skjønner ikke hvorfor eller hva som skjer. 

Jeg vet at jeg er pen, (for jeg merker det godt når jeg er ute... Jeg får lange blikk og smil fra skikkelig kjekke menn etc). 

Jeg var på date med en mann like før sommeren, vi hadde god tone etc. Men, jeg ble "nødt" til å draaa det videre. Han måtte manne seg opp for å spørre meg ut sa han. (WTF..) 

Iløpet av dagen sa han tilogmed at han alltid ble skeptiske til folk, når det virket for bra. 

👀What??.. (jeg svarte bar  "det ville jo vært rart å skulle legge ut om alt mulig på slike første møter. Men, at folk er jo folk. Så såklart er jo ikke alt rosen rødt heletiden". ) 

Daten var fin, og han virket glad å fornøyd, spurte også om jeg likte han etc. Noe jeg bekreftet at jeg gjorde. Men, etter det tok han knapt kontakt igjen, bare så på alle snapsene mine og svarte litt på de etc... 

Kjente at jeg ble litt sårt og slettet han tilslutt..

Er det flere som opplever dette, og hva er det som skjer ? (Jeg er 37 forresten). 

Anonymkode: 75b4d...5d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han mista vel interessen, utseende er ikke alt.

Anonymkode: 84eeb...79f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater å kommunisere på melding selv og jeg er kvinne. Kan du ikke bare spørre ham hvordan ham liker best å kommunisere?

Anonymkode: 9b840...2e3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg vet at jeg er pen, (for jeg merker det godt når jeg er ute... Jeg får lange blikk og smil fra skikkelig kjekke menn etc). 

Er det flere som opplever dette, og hva er det som skjer ? (Jeg er 37 forresten). 

Han ville vel ha ei som tilbyr noe mer enn et pent utseende da.

Anonymkode: fa710...e07

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han mista vel interessen, utseende er ikke alt.

Altså nå mener jeg jo selvfølgelig ikke, at utseende er det eneste jeg har. 

Men, spørsmålet mitt, gjelder i all hovedsak dating via dating apper. Der har man omtrent kun det å gå utifra. Iallefall før man begynner å kommunisere. 

Jeg har ganske mye å komme med jeg altså. Naturligvis ikke for alle. Men, jeg vet jo om en date får bra eller ikke. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg hater å kommunisere på melding selv og jeg er kvinne. Kan du ikke bare spørre ham hvordan ham liker best å kommunisere?

Anonymkode: 9b840...2e3

Jo, jeg kunne vel ha vært litt mere moden. Jeg hadde bare ikke "rommet" til det da. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Altså nå mener jeg jo selvfølgelig ikke, at utseende er det eneste jeg har. 

Men, spørsmålet mitt, gjelder i all hovedsak dating via dating apper. Der har man omtrent kun det å gå utifra. Iallefall før man begynner å kommunisere. 

Jeg har ganske mye å komme med jeg altså. Naturligvis ikke for alle. Men, jeg vet jo om en date får bra eller ikke. 

Jo, jeg kunne vel ha vært litt mere moden. Jeg hadde bare ikke "rommet" til det da. 

Han mista interessen, man får et ganske godt inntrykk av en person når man møtes, og han var tydeligvis ute etter noe annet enn det du hadde å tilby.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på Tinder en måneds tid nå. Fått flere matcher, men ikke én av mennene har sendt melding først. Jeg sendte til 4-5 av dem, men nå gidder jeg ikke mer. Makan til tafatthet 🤪

Anonymkode: a3319...464

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han mista interessen, man får et ganske godt inntrykk av en person når man møtes, og han var tydeligvis ute etter noe annet enn det du hadde å tilby.

Det er greit. 

Men, hvorfor er det da så få som sender meg meldinger på dating apper, og få som spør meg ut ? 

(Jeg er jovial, snill, glimt i øyet. Mange interesser å hobbyer. Driver eget firma, snakker 4språk etc..)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har vært på Tinder en måneds tid nå. Fått flere matcher, men ikke én av mennene har sendt melding først. Jeg sendte til 4-5 av dem, men nå gidder jeg ikke mer. Makan til tafatthet 🤪

Anonymkode: a3319...464

Ja, jeg skjønner ikke helt hva som skjer ... 🤷

AnonymBruker
Skrevet

Men kjære vene, du forstår vel at han ikke er så veldig interessert. 😂

Det går fullt ut an å ha helt ok/fine dater og likevel ikke ønske å dra det videre. Det finnes masse hyggelige menn i verden, men ekstremt få av dem jeg faktisk tenner på og blir forelsket i.

Anonymkode: 5955a...ffa

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Er det flere som opplever at menn ikke sender meldinger først, er ekstremt trege på å ta initiativ, eller bare aldri tar initiativ? 

Jeg var på date med en mann like før sommeren, vi hadde god tone etc. Men, jeg ble "nødt" til å draaa det videre. Han måtte manne seg opp for å spørre meg ut sa han. (WTF..) 

Iløpet av dagen sa han tilogmed at han alltid ble skeptiske til folk, når det virket for bra. 

👀What??.. (jeg svarte bar  "det ville jo vært rart å skulle legge ut om alt mulig på slike første møter. Men, at folk er jo folk. Så såklart er jo ikke alt rosen rødt heletiden". ) 

Daten var fin, og han virket glad å fornøyd, spurte også om jeg likte han etc. Noe jeg bekreftet at jeg gjorde. Men, etter det tok han knapt kontakt igjen, bare så på alle snapsene mine og svarte litt på de etc... 

Jeg opplever det motsatt. Jeg får et par meldinger fra menn. Men stort sett av slaget: "kåt?" Sånne blir fort ignorert. 

Han jeg dater nå, har faktisk tatt seg bryet med å bli kjent med MEG som person. Han er virkelig en fin fyr, som jeg snart skal få møte. Han har heller aldri vært ufin på noen måte. Bare god og snill. Så jeg kjenner at jeg gleder meg til å få møte han og gi han en god klem ❤️ Så det finnes fine mannfolk der ute, man må bare lete litt for å finne dem. Jeg fant han ikke på Tinder da. 

Endret av Mardina
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er greit. 

Men, hvorfor er det da så få som sender meg meldinger på dating apper, og få som spør meg ut ? 

(Jeg er jovial, snill, glimt i øyet. Mange interesser å hobbyer. Driver eget firma, snakker 4språk etc..)

Jeg driter da langt i om daten min driver eget firma og snakker fire språk. 😂

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men kjære vene, du forstår vel at han ikke er så veldig interessert. 😂

Det går fullt ut an å ha helt ok/fine dater og likevel ikke ønske å dra det videre. Det finnes masse hyggelige menn i verden, men ekstremt få av dem jeg faktisk tenner på og blir forelsket i.

Det er naturligvis greit. 

HI handlet ikke bare om han. Jeg har slettet han for lenge siden, så det handler ikke bare om han.

Jeg føler det er en rød tråd. Menn, som ikke tar initiativ.. 

Hverken første melding, be meg ut på date osv..

AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (2 minutter siden):

Jeg opplever det motsatt. Jeg får et par meldinger fra menn. Men stort sett av slaget: "kåt?" Sånne blir fort ignorert. 

Han jeg dater nå, har faktisk tatt seg bryet med å bli kjent med MEG som person. Han er virkelig en fin fyr, som jeg snart skal få møte. Han har heller aldri vært ufin på noen måte. Bare god og snill. Så jeg kjenner at jeg gleder meg til å få møte han og gi han en god klem ❤️

Hærlig ♥️ 

Jeg får ikke meldinger som "kåt?" Eller. 

AnonymBruker
Skrevet

Måtte også sende melding først til samtlige av matchene mine, noen sa at de ikke gadd, fordi damer aldri gjorde det først og noen syntes det var positivt :) 

Men alle ville møtes igjen etter første date (og da var de ok på og spurte først)

selv om en date går bra, så må begge synes at kjemien er der, min erfaring er at en tror det går bedre enn den andre syntes

Anonymkode: 369da...e00

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Måtte også sende melding først til samtlige av matchene mine, noen sa at de ikke gadd, fordi damer aldri gjorde det først og noen syntes det var positivt :) 

Men alle ville møtes igjen etter første date (og da var de ok på og spurte først)

selv om en date går bra, så må begge synes at kjemien er der, min erfaring er at en tror det går bedre enn den andre syntes

Anonymkode: 369da...e00

Naturligvis 😊

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de er som meg, gitt helt opp dating og er kun på tinder når sexlysten blir for stor? 😂 Jeg gidder bare ikke varte opp moderne kravstore damer damer med altfor mye utvalg og  x antall beilere på reservelisten når din tur er over 🙃

Anonymkode: faea5...e79

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hærlig ♥️ 

Jeg får ikke meldinger som "kåt?" Eller. 

Jeg har fått en par av dem dessverre. De får rimelig fort beskjed om å kutte ut. Jeg gidder ikke sånn, jeg vil ha en mann som bruker tid på å bli kjent med MEG og ikke den greia jeg har mellom beina mine.... 🙄

Endret av Mardina
AnonymBruker
Skrevet

Tro meg akkurat det samme motsatt vei, og ikke minst så svarer jo kun 1 av 10 damer når en sender mld har jeg erfart. så for min del så blir det sjeldnere at jeg i det hele tatt sender mld først. Jeg er alltid høflig og svarer uansett når jeg får mld. Samme søren hvordan personen ser ut, så må det gå ann med vanlig høflighet! 

M45 

Anonymkode: 81dec...223

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Du får lange blikk fra kjekke men i virkeligheten, men denne karen som traff deg irl, og som altså fikk oppleve deg, valgte likevel å trekke seg tilbake. Er det noe med egen virkelighetsoppfatning som ikke henger på greip her…? 

Anonymkode: 77658...107

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...