Gå til innhold

Å drømme om personer man liker ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg aner ikke hvorfor jeg drømte om gynekologen min! Men har vært hos han 3 ganger på et halvt år for ettersjekk av celleforandringer osv. Er jeg svimmel? Jeg ble nesten seksuelt tent på han og dette er pinlig. Blir også pinlig å møte han igjen. Bør jeg trekke fra meg slike tanker asap? 

Anonymkode: 84bbc...18d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømmer har ingen "mening" og trenger heller ikke gjenspeile ekte følelser. Selv opplever jeg at jeg drømmer ekstremt mye rart (om ekser, folk jeg har møtt, folk jeg har null interesse for, situasjoner jeg aldri har tenkt på i våken tilstand, osv. osv.) - jeg aksepterer drømmen som en drøm og glemmer den rett etter jeg har våknet. Det er bare en del av mysteriet det er å være menneske. Du trenger ikke "legge" noe i dette.

AnonymBruker
Skrevet
isw skrev (2 minutter siden):

Drømmer har ingen "mening" og trenger heller ikke gjenspeile ekte følelser. Selv opplever jeg at jeg drømmer ekstremt mye rart (om ekser, folk jeg har møtt, folk jeg har null interesse for, situasjoner jeg aldri har tenkt på i våken tilstand, osv. osv.) - jeg aksepterer drømmen som en drøm og glemmer den rett etter jeg har våknet. Det er bare en del av mysteriet det er å være menneske. Du trenger ikke "legge" noe i dette.

Ja er bare at jeg fikk et himla godt syn på han nå. Er jo så pinlig. Han er ganske kjekk også da😏

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og godt at drømmer ikke er sanne. Har drømt mye vondt også. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja er bare at jeg fikk et himla godt syn på han nå. Er jo så pinlig. Han er ganske kjekk også da😏

Det er ganske vanlig at man dagen etter en drøm kjenner litt på drømmen og tenker på vedkommende man har drømt om. Hjernen opplever jo drømmen som "ekte" - så det er jo ikke så rart.

AnonymBruker
Skrevet
isw skrev (1 time siden):

Det er ganske vanlig at man dagen etter en drøm kjenner litt på drømmen og tenker på vedkommende man har drømt om. Hjernen opplever jo drømmen som "ekte" - så det er jo ikke så rart.

Ja... 😊 Man kan jo aldri få en kjærlighetstone med en gyn, så tanken må jo bare slås fra. Han følger opp veldig bra, det gjør han nok med alle. 

AnonymBruker
Skrevet
isw skrev (7 timer siden):

😇

Skrevet
isw skrev (På 9.8.2024 den 18.14):

Skjønner bare ikke hvorfor jeg måtte drømme seksuelt om han😬

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...