Alvea Skrevet 9. august #1 Del Skrevet 9. august Noen som har app eller treningsprogram å anbefale for opptrening etter fødsel? Gjør ingenting om det koster penger så lenge den er bra. Bonus om det handler ekstra om å bygge opp kroppen for løping igjen etter fødsel. Netfit et uaktuelt uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #2 Del Skrevet 9. august Ville sjekket ut Pia Seeberg sitt opplegg 😊 Anonymkode: 88453...b32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 10. august Forfatter #3 Del Skrevet 10. august Takk for tips! noen som har prøvd Hedvig Bang sitt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #4 Del Skrevet 11. august Sjekk ut pregnancy postpartum tv på YouTube. Mange programmer der som både er effektive og skånsomme. Jeg slet veldig med bekkenbunnsmuskulære problemer etter fødsel og var helt deppa over at jeg trodde at jeg aldri ville få trent "skikkelig" igjen, men de programmene var tipp topp. Anonymkode: 66e04...51b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august #5 Del Skrevet 14. august Ville sjekket ut Pia Seeberg jeg også. Ikke testet kurset etter fødsel, men vært med i andre programmer hun har og veldig fornøyd Anonymkode: be7da...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå