Gå til innhold

Overså en sms om fra eksen hans at hun elsket han

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

«Elsket» var det det faktisk sto. De var sammen for 10 åt siden og han har litt kontakt med henne. Har ikke sett mye til meldingene de sender (ser aldri på telefonen hans), men jeg overså tilfeldigvis at hun sendte han «jeg elsket deg».

Jeg sa ingenting siden det var i fortid, men tenker jo litt på hvorfor hun forteller det nå over 10 år senere. Er de så personlige med hverandre, liksom. Jeg vet ikke om det er noe jeg bør gjøre noe med eller la det være. Eller om hun mente å skrive at hun elsker han og så ødela autocorrect det 🫣

Anonymkode: 10ee1...f5b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men hvis du overså den, så var den vel ikke noe problem? For da så du den jo faktisk ikke, selv om den var der. 

Anonymkode: e86cf...64b

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper jo nesten at eksen elsket ham en gang.

Anonymkode: 23e81...ca1

• Nyttig 1
Skrevet

Her er det flere fakta som må på bordet. Har de barn sammen? Så du nylig sms'en? Hvorfor har de kontakt? 

Skrevet

Har de barn sammen?

Hvis ikke , hvorfor diver de å melder med hvcerandre? Dette hadde jeg aldri godtatt. 

Skrevet

Hvis du har bestemt deg for å overse SMS-en så er jo saken grei. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Til dere som har kommentert at jeg brukte ordet «overså». Jeg er ikke norsk, men snakker norsk. Hender at det er ord jeg ikke helt skjønner. Hvilket ord skulle jeg heller brukt? Jeg la merke til meldingen uten at jeg gjorde det bevisst . Det et det jeg mener 

AnonymBruker
Skrevet

Å overse er å ignorere. Du så meldinga tilfeldig. Eller du kom til å se den. 

Anonymkode: 5a7b8...4fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Til dere som har kommentert at jeg brukte ordet «overså». Jeg er ikke norsk, men snakker norsk. Hender at det er ord jeg ikke helt skjønner. Hvilket ord skulle jeg heller brukt? Jeg la merke til meldingen uten at jeg gjorde det bevisst . Det et det jeg mener 

Overse/overså betyr at en ikke har sett noe en burde ha sett, eller intensjonelt ignorerte noen, så en har egentlig sett det, men velger å late som en ikke har sett det. 

Riktig ord i denne sammenhengen kunne vært "smugså", "tjuvså" (som i tyvlyttet), "så noe jeg ikke skulle sett", "snoket". 
Men aller helst holder det med "så tilfeldigvis en ..." 

Anonymkode: f2332...312

• Liker 1
Skrevet

Så du leste en melding du ikke såg, du snoker ikke men den var ikke ment til deg, og du bryr deg ikke men lager et innlegg om det her?

Ok.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er en super-weird ting å sende en eks 10 år senere ut av det blå.

Det må jo være en eller annen kontekst her. 

Jeg elsket min eks en gang for 10 år siden også, men jeg sender han jo ikke en melding nå og skriver det ut av det blå liksom. 

Hva er poenget med det. Hun - eller han - må være nostalgiske og har rippet opp i noe.

Anonymkode: b1951...5e4

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg ville sagt at jeg kom over meldinga.

Anonymkode: 23e81...ca1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...