Gå til innhold

Dissmissive avoidant «jeger»

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har vært i en rollercoaster av en relasjon siste halvår. Og sitter igjen som et spørsmålstegn. 
denne voksne karen sa alt det riktige og gjorde alt det riktige når vi var sammen. Når vi ikke var sammen var jeg «luft»,til troas for at han akkurat holdt nok kontakt til å ikke bli konfrontert med det. 
«Jeg er som Jeg er» var det han sa. 

Det var mange hint som lyste rødt. Han kunne åpenlyst «sikle» på unge damer vi møtte på gata når vi var sammen. Han beskrev seg også som en «jeger» som ønsket å nedlegge flest mulig damer. Men han sa også at dette var fortid og at han nå jobbet med seg selv. 

Så plutselig- ut av det blå blir jeg dumpet og parkert. Han har møtt ei annen dame. 

Men- kan sånne mannfolk virkelig forandre seg og bare lande med nye damer, når de har holdt på sånn så lenge som han har? Han er nesten snart 50 år!

hva kalles denne tilknytningsformen??

Anonymkode: e08bc...840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Har vært i en rollercoaster av en relasjon siste halvår. Og sitter igjen som et spørsmålstegn. 
denne voksne karen sa alt det riktige og gjorde alt det riktige når vi var sammen. Når vi ikke var sammen var jeg «luft»,til troas for at han akkurat holdt nok kontakt til å ikke bli konfrontert med det. 

Det var mange hint som lyste rødt. Han kunne åpenlyst «sikle» på unge damer vi møtte på gata når vi var sammen. Han beskrev seg også som en «jeger» som ønsket å nedlegge flest mulig damer. Men han sa også at dette var fortid og at han nå jobbet med seg selv. 

Så plutselig- ut av det blå blir jeg dumpet og parkert. Han har møtt ei annen dame. 

Men- kan sånne mannfolk virkelig forandre seg og bare lande med nye damer, når de har holdt på sånn så lenge som han har? Han er nesten snart 50 år!

Hvor møtte du han? 

Anonymkode: 0cc40...473

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Den kalles Blokker og move on. 

Neste gang faller du ikke for en fyr som får deg til å være usikker, stresse, som ikke er stabil i kontakt og møtere, som gir deg en urolig følelse i magen. 

Anonymkode: 3a379...37b

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvor møtte du han? 

Gjennom felles kjente faktisk....

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Biologi er ordet du leter etter

Anonymkode: aa426...8dd

Altså menn er menn, eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Den kalles Blokker og move on. 

Neste gang faller du ikke for en fyr som får deg til å være usikker, stresse, som ikke er stabil i kontakt og møtere, som gir deg en urolig følelse i magen. 

Anonymkode: 3a379...37b

Note to self ja! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Altså menn er menn, eller? 

Ja. Selv i dag så styres vi fortsatt delvis av vår biologi. Og menn og kvinner er forskjellige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Gjennom felles kjente faktisk....

Er nok flere i playerligaen, de skylder på biologi med det er en emosjonell umodne mann som ikke klarer å binde seg til noen. Det finnes helt sikkert mange engelske fine ord på det også, men han hektet deg med fine ord og tilstedeværelse under møtene deres og forduftet utenom det. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Er nok flere i playerligaen, de skylder på biologi med det er en emosjonell umodne mann som ikke klarer å binde seg til noen. Det finnes helt sikkert mange engelske fine ord på det også, men han hektet deg med fine ord og tilstedeværelse under møtene deres og forduftet utenom det. 

Ja helt sant! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sorry men, hva gjør du med en fyr på nesten 50 som har holdt på slik lenge? Ser for meg spenol, masse bad taste … 

Anonymkode: d2764...387

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Biologi er ordet du leter etter

Avoidant, og litt narsisisst. "vil ha et harem" og kjenner ikke på samvittighet. 

Anonymkode: 15795...3fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja. Selv i dag så styres vi fortsatt delvis av vår biologi. Og menn og kvinner er forskjellige

🤣 Å kompis. Du gjør oss ikke den tjenesten du tror med fine utsagn..

Anonymkode: fe062...2ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sorry men, hva gjør du med en fyr på nesten 50 som har holdt på slik lenge? Ser for meg spenol, masse bad taste … 

Anonymkode: d2764...387

Var mange «dype, nære» samtaler i starten- men det tok ikke så lang tid før det ble gjennomskuet. 

så ja- kanskje ikke så «plutselig» å bli dumpet nei… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...