Gå til innhold

Hva er vanlig pris på reise til Japan?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er vanlig pris å forvente på fly til Tokyo nå? Fra Stavanger.

Vet ikke hva som regnes som dyre billetter den veien. 

Anonymkode: 39218...3fa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da går du på skyscanner, og søker ruten, hvor mange mellomlandinger du kan akseptere, og blar deg litt frem og tilbake mellom dager. 

Selv er jeg villig til å betale mer for en kort mellomlanding i Helsinki (effektiv flyplass, i eøs), enn å bytte og vente. 

Sist betalte jeg 15 000 for to for denne løsningen, det var langt fra det rimeligste. Men skal jeg gjette vil det være veldig rimelig i dag. 

Anonymkode: 26b92...126

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Da går du på skyscanner, og søker ruten, hvor mange mellomlandinger du kan akseptere, og blar deg litt frem og tilbake mellom dager. 

Selv er jeg villig til å betale mer for en kort mellomlanding i Helsinki (effektiv flyplass, i eøs), enn å bytte og vente. 

Sist betalte jeg 15 000 for to for denne løsningen, det var langt fra det rimeligste. Men skal jeg gjette vil det være veldig rimelig i dag. 

Anonymkode: 26b92...126

Hva er veldig rimelig?
Får stort sett opp priser mellom 11-15.000 kr når jeg søker på Momondo, og det er med lange mellomlandinger og uten bagasje.

Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er veldig rimelig?
Får stort sett opp priser mellom 11-15.000 kr når jeg søker på Momondo, og det er med lange mellomlandinger og uten bagasje.

Jeg har flytt til Japan for 8000 kroner før, men slik kronekursen er nå, er 10 000 helt greit.

Anonymkode: 73fd5...d31

Skrevet

Kommer jo veldig an på hvor du legger lista.

Jeg betalte rundt 26.000 for flybillettene (SAS Business Class, kun ett bytte i København) og cirka 3.000 per natt for hotell, men det er selvsagt fullt mulig å gjøre det billigere. Bør være mulig å finne billetter i Economy for under 10.000, men det et en lang reise, spesielt nå som man ikke kan fly over Russland mm.

Bruk Google Flights for å finne beste, mest effektive rute, så kan du eventuelt bruke Skyscanner til å finne de beste prisene, men det tryggeste er alltid å bestille rett fra flyselskapet.

Anonymkode: 49235...299

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...