AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #1 Skrevet 9. august 2024 Jeg er ikke så veldig opptatt av sosiale media og legger aldri ut gratulasjoner til barnet mitt på favebook. Min samboer derimot legger ut hver eneste år, fra barna hans var små ett innlegg med en lang tekst og gratulasjoner. Til sine to barn som han fra før, men han har aldri gjort det samme for vårt felles barn. Jeg la ikke merke til dette før nå når jeg skrollet nedover profilen hans.. Er ikke dette veldig rart? Anonymkode: 464da...702 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #2 Skrevet 9. august 2024 Er det ikke bedre å høre med din samboer om hvorfor i stedet for å spørre fremmede på nett? Det har jo ingenting å si hva vi mener om dette, det viktige er jo å prate direkte med ham. Anonymkode: d8e56...ac4 6 1
Mezzosoprena Skrevet 9. august 2024 #3 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er ikke så veldig opptatt av sosiale media og legger aldri ut gratulasjoner til barnet mitt på favebook. Min samboer derimot legger ut hver eneste år, fra barna hans var små ett innlegg med en lang tekst og gratulasjoner. Til sine to barn som han fra før, men han har aldri gjort det samme for vårt felles barn. Jeg la ikke merke til dette før nå når jeg skrollet nedover profilen hans.. Er ikke dette veldig rart? Anonymkode: 464da...702 Hvis du konsekvent ikke legger ut noe med deres felles barn, kan det ikke da tenkes at han tror at du har et prinsipp på at dette barnet ikke skal eksponeres på sosiale medier? Han prøver derfor bare å respektere dette. Så er da altså løsningen: kommunikasjon! 7 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #4 Skrevet 9. august 2024 Mulig han vet at du ikke legger ut noe, så derfor gjør ikke han det heller. I tillegg kan det være eksen/mammaen som legger ut og tagger han Anonymkode: cf4bd...365 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #6 Skrevet 9. august 2024 Jeg ville antatt han tror du ikke ønsker det, siden du ikke gjør det selv. Jeg legger aldri ut noe med andres barn dersom ikke det er avklart, det tror jeg er ganske normal folkeskikk. Anonymkode: 6cf7d...12e 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #7 Skrevet 9. august 2024 Han har vel grunn til å tro at du ikke ville like det. Sånn er det å ha barn med flere partnere, da må man tilpasse seg etter hva hver av dem mener om ting. Anonymkode: c6a40...0dc 1
My o MY Skrevet 9. august 2024 #8 Skrevet 9. august 2024 Jo, det syns jeg er rart, men det kommer litt an på hva du har sagt om "eksponering av barn" også. Det er rart han ikke har spurt eller sagt han vil gjøre det, og det er rart at du ikke spør han om dette.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #9 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg er ikke så veldig opptatt av sosiale media og legger aldri ut gratulasjoner til barnet mitt på favebook. Min samboer derimot legger ut hver eneste år, fra barna hans var små ett innlegg med en lang tekst og gratulasjoner. Til sine to barn som han fra før, men han har aldri gjort det samme for vårt felles barn. Jeg la ikke merke til dette før nå når jeg skrollet nedover profilen hans.. Er ikke dette veldig rart? Anonymkode: 464da...702 Syns ikke det er rart nei - særlig siden du ikke legger ut noe. Slik jeg ser det så respekterer han at du ikke poster barna på sosialemedier, mens det er en vane for de andre barna. Ser overhode ikke problemet med det jeg. Men er det ikke bedre å spørre han enn fremmede på nett? Anonymkode: 93c7c...c2b 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #10 Skrevet 9. august 2024 Det er ikke så rart, synes jeg. Du gjør det ikke, så han tenker kanskje at du ikke er positiv til det. Hvorfor spør du han ikke? Anonymkode: ab4c4...3c9
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #12 Skrevet 9. august 2024 At han liker sine første to best? Anonymkode: 55b74...92e 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #13 Skrevet 9. august 2024 Tips; Snakk sammen. Anonymkode: 2100d...081
Rhodiola Skrevet 9. august 2024 #14 Skrevet 9. august 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg