AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #1 Skrevet 9. august 2024 Vi menn får hele tiden skylden for at man ikke er gode nok til å komme i et forhold, men hva med damene? Jeg er selv kun på Tinder fordi jeg er i et åpent forhold, så jeg får se Tinder i et perspektiv hvor jeg ikke er emosjonelt knyttet til det jeg gjør. Og siden det hele tiden sies at vi gutta må skjerpe oss - her kommer en tråd med hva jentene kan skjerpe seg på. - Dropp bilder med masse filter på! Det sender ut et signal om at dere ikke tør være dere selv, og vi vil jo helst ha et ærlig inntrykk av hvem vi skal møte. - Ikke jobb så hardt med å fremstå som turmennesker! Joda, nordmenn er jevnt over ganske glade i å gå på tur, men en haug med turbilder gjør deg ikke unik, heller tvert i mot. Det ser faktisk bare ut som du ikke eier karakter, og bare gjør det samme som alle andre. Boblejakker og ullklær gjør deg heller ingen tjenester. - Jenter med ett ansiktsuttrykk på alle bildene er et skikkelig rødt flagg! Er alle bildene tatt i samme vinkel med samme ansiktsuttrykk, så er det noe som legges merke til. Man tenker at dette er en person som virkelig mangler selvtillit på eget utseende. - Vis mer kropp! Ingen blir lurt av kun close-up bilder ovenfra, alle skjønner at man da ikke vil vise frem en stor kropp. We got news for you: vis oss hva du har å by på. Vi har forskjellig smak, mange liker store jenter. Hva enn du har, bare vis det frem. Det er mer digg med en stor jente som rocker den kroppen hun har, enn en stor jente som prøver å skjule kroppen sin. - Ikke fortell folk hvorfor de bør sveipe venstre. Liker du ikke at folk er på Tinder for å kun få seg et ONS? Vel da er du i feil app. Og hvor mange forhold har ikke startet som et ONS? Ha et åpent sinn, bare fordi du matcher med noen som er ute etter ONS, betyr ikke at det ender opp med å bli et. Og en liten hemmelighet: De fleste menn er ute etter ONS på ett eller annet nivå. Siden jeg ser dette igjennom åpent-forhold øyne, så kjør på mine kjære medmenn, fyll på listen, hjelp damer til å bli bedre utgaver av seg selv, slik damer hele tiden forsøker å hjelpe oss med det samme. (Også blir det jo litt gøy med popcorn time reaksjoner fra damer når menn gjør mot damer, hva damer hele tiden gjør mot menn) Anonymkode: 8d906...709 9 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #3 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi menn får hele tiden skylden for at man ikke er gode nok til å komme i et forhold, men hva med damene? Jeg er selv kun på Tinder fordi jeg er i et åpent forhold, så jeg får se Tinder i et perspektiv hvor jeg ikke er emosjonelt knyttet til det jeg gjør. Og siden det hele tiden sies at vi gutta må skjerpe oss - her kommer en tråd med hva jentene kan skjerpe seg på. - Dropp bilder med masse filter på! Det sender ut et signal om at dere ikke tør være dere selv, og vi vil jo helst ha et ærlig inntrykk av hvem vi skal møte. - Ikke jobb så hardt med å fremstå som turmennesker! Joda, nordmenn er jevnt over ganske glade i å gå på tur, men en haug med turbilder gjør deg ikke unik, heller tvert i mot. Det ser faktisk bare ut som du ikke eier karakter, og bare gjør det samme som alle andre. Boblejakker og ullklær gjør deg heller ingen tjenester. - Jenter med ett ansiktsuttrykk på alle bildene er et skikkelig rødt flagg! Er alle bildene tatt i samme vinkel med samme ansiktsuttrykk, så er det noe som legges merke til. Man tenker at dette er en person som virkelig mangler selvtillit på eget utseende. - Vis mer kropp! Ingen blir lurt av kun close-up bilder ovenfra, alle skjønner at man da ikke vil vise frem en stor kropp. We got news for you: vis oss hva du har å by på. Vi har forskjellig smak, mange liker store jenter. Hva enn du har, bare vis det frem. Det er mer digg med en stor jente som rocker den kroppen hun har, enn en stor jente som prøver å skjule kroppen sin. - Ikke fortell folk hvorfor de bør sveipe venstre. Liker du ikke at folk er på Tinder for å kun få seg et ONS? Vel da er du i feil app. Og hvor mange forhold har ikke startet som et ONS? Ha et åpent sinn, bare fordi du matcher med noen som er ute etter ONS, betyr ikke at det ender opp med å bli et. Og en liten hemmelighet: De fleste menn er ute etter ONS på ett eller annet nivå. Siden jeg ser dette igjennom åpent-forhold øyne, så kjør på mine kjære medmenn, fyll på listen, hjelp damer til å bli bedre utgaver av seg selv, slik damer hele tiden forsøker å hjelpe oss med det samme. (Også blir det jo litt gøy med popcorn time reaksjoner fra damer når menn gjør mot damer, hva damer hele tiden gjør mot menn) Anonymkode: 8d906...709 Hva hvis man ER et turmenneske da? Bør jeg skjule det for å finne en mann? 🤔 Anonymkode: 1c311...07c 19 1 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #4 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva hvis man ER et turmenneske da? Bør jeg skjule det for å finne en mann? 🤔 Anonymkode: 1c311...07c Nei, vær deg selv. Problemet er at det store flertallet av damer på Tinder forsøker å fremstå som om de er Cecilie Skog, og statistisk sett, så stemmer jo ikke det. Anonymkode: 8d906...709 5 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #5 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ok Anonymkode: 41e64...767 ❤️ Anonymkode: 8d906...709
exictence Skrevet 9. august 2024 #6 Skrevet 9. august 2024 Hvis mange velger filter og det du sier, er ikke det egentlig like greit at de gjør, så får du silt ut dem. Synd hvis du tiltrekkes feilaktig av deres tilsynelatende naturlig stil. Har du tenkt på det? 2 1
Seff Skrevet 9. august 2024 #7 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei, vær deg selv. Problemet er at det store flertallet av damer på Tinder forsøker å fremstå som om de er Cecilie Skog, og statistisk sett, så stemmer jo ikke det. Anonymkode: 8d906...709 Newsflash: Det gjelder de fleste menn på Tinder også. Dvs. jeg kunne kanskje brukt Lars Monsen som eksempel 12 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #8 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Vi menn får hele tiden skylden for at man ikke er gode nok til å komme i et forhold, men hva med damene? Jeg er selv kun på Tinder fordi jeg er i et åpent forhold, så jeg får se Tinder i et perspektiv hvor jeg ikke er emosjonelt knyttet til det jeg gjør. Og siden det hele tiden sies at vi gutta må skjerpe oss - her kommer en tråd med hva jentene kan skjerpe seg på. - Dropp bilder med masse filter på! Det sender ut et signal om at dere ikke tør være dere selv, og vi vil jo helst ha et ærlig inntrykk av hvem vi skal møte. - Ikke jobb så hardt med å fremstå som turmennesker! Joda, nordmenn er jevnt over ganske glade i å gå på tur, men en haug med turbilder gjør deg ikke unik, heller tvert i mot. Det ser faktisk bare ut som du ikke eier karakter, og bare gjør det samme som alle andre. Boblejakker og ullklær gjør deg heller ingen tjenester. - Jenter med ett ansiktsuttrykk på alle bildene er et skikkelig rødt flagg! Er alle bildene tatt i samme vinkel med samme ansiktsuttrykk, så er det noe som legges merke til. Man tenker at dette er en person som virkelig mangler selvtillit på eget utseende. - Vis mer kropp! Ingen blir lurt av kun close-up bilder ovenfra, alle skjønner at man da ikke vil vise frem en stor kropp. We got news for you: vis oss hva du har å by på. Vi har forskjellig smak, mange liker store jenter. Hva enn du har, bare vis det frem. Det er mer digg med en stor jente som rocker den kroppen hun har, enn en stor jente som prøver å skjule kroppen sin. - Ikke fortell folk hvorfor de bør sveipe venstre. Liker du ikke at folk er på Tinder for å kun få seg et ONS? Vel da er du i feil app. Og hvor mange forhold har ikke startet som et ONS? Ha et åpent sinn, bare fordi du matcher med noen som er ute etter ONS, betyr ikke at det ender opp med å bli et. Og en liten hemmelighet: De fleste menn er ute etter ONS på ett eller annet nivå. Siden jeg ser dette igjennom åpent-forhold øyne, så kjør på mine kjære medmenn, fyll på listen, hjelp damer til å bli bedre utgaver av seg selv, slik damer hele tiden forsøker å hjelpe oss med det samme. (Også blir det jo litt gøy med popcorn time reaksjoner fra damer når menn gjør mot damer, hva damer hele tiden gjør mot menn) Anonymkode: 8d906...709 Ok - så lenge du holder deg borte fra/ikke sveiper til høyre på alle som skriver at de kun er ute etter et seriøst forhold. Alle menn som kun er ute etter ONS bør respektere det. Det hadde løst de fleste problemene med Tinder. Anonymkode: cb952...13f 18 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #9 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Vi menn får hele tiden skylden for at man ikke er gode nok til å komme i et forhold, men hva med damene? Jeg er selv kun på Tinder fordi jeg er i et åpent forhold, så jeg får se Tinder i et perspektiv hvor jeg ikke er emosjonelt knyttet til det jeg gjør. Og siden det hele tiden sies at vi gutta må skjerpe oss - her kommer en tråd med hva jentene kan skjerpe seg på. - Dropp bilder med masse filter på! Det sender ut et signal om at dere ikke tør være dere selv, og vi vil jo helst ha et ærlig inntrykk av hvem vi skal møte. - Ikke jobb så hardt med å fremstå som turmennesker! Joda, nordmenn er jevnt over ganske glade i å gå på tur, men en haug med turbilder gjør deg ikke unik, heller tvert i mot. Det ser faktisk bare ut som du ikke eier karakter, og bare gjør det samme som alle andre. Boblejakker og ullklær gjør deg heller ingen tjenester. - Jenter med ett ansiktsuttrykk på alle bildene er et skikkelig rødt flagg! Er alle bildene tatt i samme vinkel med samme ansiktsuttrykk, så er det noe som legges merke til. Man tenker at dette er en person som virkelig mangler selvtillit på eget utseende. - Vis mer kropp! Ingen blir lurt av kun close-up bilder ovenfra, alle skjønner at man da ikke vil vise frem en stor kropp. We got news for you: vis oss hva du har å by på. Vi har forskjellig smak, mange liker store jenter. Hva enn du har, bare vis det frem. Det er mer digg med en stor jente som rocker den kroppen hun har, enn en stor jente som prøver å skjule kroppen sin. - Ikke fortell folk hvorfor de bør sveipe venstre. Liker du ikke at folk er på Tinder for å kun få seg et ONS? Vel da er du i feil app. Og hvor mange forhold har ikke startet som et ONS? Ha et åpent sinn, bare fordi du matcher med noen som er ute etter ONS, betyr ikke at det ender opp med å bli et. Og en liten hemmelighet: De fleste menn er ute etter ONS på ett eller annet nivå. Siden jeg ser dette igjennom åpent-forhold øyne, så kjør på mine kjære medmenn, fyll på listen, hjelp damer til å bli bedre utgaver av seg selv, slik damer hele tiden forsøker å hjelpe oss med det samme. (Også blir det jo litt gøy med popcorn time reaksjoner fra damer når menn gjør mot damer, hva damer hele tiden gjør mot menn) Anonymkode: 8d906...709 Du forstår vel hvorfor damene ikke viser mer kropp? Det er for å skrelle av menn som bare er ute etter engangsligg. Anonymkode: d05d5...b0b 29 5
Martelè Skrevet 9. august 2024 #10 Skrevet 9. august 2024 Jeg husker jeg fikk avsmak av bilder som liksom skal vise hvor classy og sofistikert en er. Det føltes bare pretensiøst. Og det var svært få profiler med en bio lengre enn èn setning. Det tok ikke lang tid før jeg avinstallerte appene. Bare tull, om jeg får si det selv 3 3
imagineme Skrevet 9. august 2024 #11 Skrevet 9. august 2024 Seff skrev (12 minutter siden): Newsflash: Det gjelder de fleste menn på Tinder også. Dvs. jeg kunne kanskje brukt Lars Monsen som eksempel minus alskens fotofiltre og bilder ovenfra og ned, stort sett kun ansiktsbilde 😉
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #12 Skrevet 9. august 2024 Du skal jo bare finne noen å knulle. Hva bryr det deg om utseende eller turklær? Håper det står i din profil at du er gift/samboer, ellers så blir det mer misvisende enn en turjente som egentlig ikke er turjente😉 Anonymkode: 77a26...18f 19 8
Doolittle Skrevet 9. august 2024 #13 Skrevet 9. august 2024 Her var det mange som gikk i forsvar. Slik jeg leser TS sier han ikke at det er akkurat din profil det er noe galt med, men at det finnes trender som kanskje er greit å vite om. Det snakkes jo en del om hvor like og dårlige menns profiler er, så en tråd om kvinners profiler virker ikke urimelig for min del. Det er egentlig bare det siste punktet jeg reagerer på som både nokså nedsettende og litt ufint. Folk bruker åpenbart appen til å skaffe seg ONS, men folk bruker den jo til noe mer også. Å si at andre bruker appen feil om de ikke bruker den på samme måte som seg selv er jo litt klønete. Jeg er jo ikke på Tinder selv. Er i "flikke på profiltekst"-fasen mens jeg vurderer om dette er noe jeg egentlig har trua på at kan fungere for meg som ikke er ute etter ONS, men heller ønsker å finne noen jeg kan gjøre et seriøst forsøk på et forhold sammen med. Det vil dermed si at jeg aner ikke om innlegget beskriver virkeligheten eller ikke. Det jeg vet er at mange av mine mannlige venner har uttrykt flere av de samme tingene. Spesielt de tre første punktene. 3 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #14 Skrevet 9. august 2024 Jeg har fortsatt til gode å se en profil med bilder som viser flere sider av en person. Enten er damen veldig sex- fiksert på alle bildene, bare selfier med filter, bare aktiviteter, bare sosiale settinger, og selvsagt bare naturbilder uten ansikt, svarte bilder osv osv. Min drømmeprofil hadde vært en hvor damen er i en hverdagssetting, et aktivitetsbilde, et "sex-fiksert" bilde (jo, det er både gøy og viktig for meg. At det viser at dette er en viktig del av henne), alt annet er bonus. Anonymkode: 0882d...fe9 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #15 Skrevet 9. august 2024 Men hvor mange har mange ulike typer bilder av seg selv? Når noen tar bilde av meg er det gjerne de som har det, ikke jeg. Og jeg tar ikke så ofte bilder av meg selv i veldig mange ulike settinger. Oftest sammen med andre, og det synes jeg ikke er helt ok å ha på Tinder. Anonymkode: c5f38...423 4 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #16 Skrevet 9. august 2024 Mann i åpent forhold som er på tinder 🚩🚩🚩🚩 Anonymkode: f5001...144 21 5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #17 Skrevet 9. august 2024 Sitat Men hvor mange har mange ulike typer bilder av seg selv? Hvis du ikke har det, må du ta slike bilder da? Jeg satt av en dag til å ta varierte bilder og skrive en god tekst - siden det å finne en partner er viktigere enn det meste i livet mitt, inkludert jobb. Anonymkode: 7dbe5...87b
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #18 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mann i åpent forhold som er på tinder 🚩🚩🚩🚩 Anonymkode: f5001...144 Menn som HEVDER AT DE ER ÅPENT FORHOLD, som er på Tinder. Det er jo ikke mulig å sjekke. Hvilken som helst utro mann kan si at han er i åpent forhold. Så har man det gående med sjalu samboer/kone og flere måneder med terror. Ei venninne har vært borti en slik. Anonymkode: d05d5...b0b 17 10
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #19 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mann i åpent forhold som er på tinder 🚩🚩🚩🚩 Anonymkode: f5001...144 Stakkars. Tenk at Tinder faktisk skulle inneholder alle deler av samfunnet. Anonymkode: 8d906...709 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #20 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men hvor mange har mange ulike typer bilder av seg selv? Når noen tar bilde av meg er det gjerne de som har det, ikke jeg. Og jeg tar ikke så ofte bilder av meg selv i veldig mange ulike settinger. Oftest sammen med andre, og det synes jeg ikke er helt ok å ha på Tinder. Anonymkode: c5f38...423 Riktig, og det samme problemet har menn. Anonymkode: 0882d...fe9 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå