AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #1 Skrevet 9. august 2024 Jeg synes at pene folk har masse venner, men også de som er morsomme, kreative eller utadvendte. Stemmer dette? Anonymkode: 4e148...c4d
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #2 Skrevet 15. august 2024 Mitt inntrykk er å til å få venner er kriteria å ikke være en kødd og til å få gode venner må mann på et tidspunkt dele noe som er sårbart. Vi mennesker elsker å høre om å andre har utfordringer, akkurat som vi selv. Anonymkode: 62699...156
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #3 Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Mitt inntrykk er å til å få venner er kriteria å ikke være en kødd og til å få gode venner må mann på et tidspunkt dele noe som er sårbart. Vi mennesker elsker å høre om å andre har utfordringer, akkurat som vi selv. Anonymkode: 62699...156 Det er ikke min erfaring, da jeg har blitt glemt av mine såkalte venner fordi jeg har vært litt uheldig med livet og opplevd vonde ting som de ikke har. Da er jeg plutselig ikke populær å være sammen med lenger, for jeg er ikke sprudlende og glad hele tiden. Ts Anonymkode: 4e148...c4d
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #4 Skrevet 20. august 2024 Man må bare være hyggelig og snill, så får man mange venner. Anonymkode: d6e59...b0d 1
Cornix Skrevet 20. august 2024 #5 Skrevet 20. august 2024 AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 19.07): Det er ikke min erfaring, da jeg har blitt glemt av mine såkalte venner fordi jeg har vært litt uheldig med livet og opplevd vonde ting som de ikke har. Da er jeg plutselig ikke populær å være sammen med lenger, for jeg er ikke sprudlende og glad hele tiden. Ts Anonymkode: 4e148...c4d Men sørger du for å opprettholde god stemning når dere møtes? Eller handler alt om deg og hvor tungt du har det? Det kan være mentalt slitsomt å måtte forholde seg til negativitet hele tiden. Det skal være rom for å kunne dele både sorger og gleder i livet, men er man den som alltid klager og er negativ så vil mange vike unna, spesielt om de ikke er nære venner. Tror du det kan være en idé å ta tak i dine traumer, snakke med en terapeut? Sier ikke at alt vil være lett og positivt selv etter hjelp, men det kan i hvert fall hjelpe litt om ikke annet. 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #6 Skrevet 20. august 2024 Har en venninne som dessverre ofte klager og ser ting svart. Negativ til mye. Blir tungt å dele fritiden min med henne når jeg har lyst til å ha det kjekt og slappe av. Er rom for tunge samtaler selvfølgelig…men når det blir for mye..Drar meg litt ned . Så jeg foretrekker de som har mer interesserer og er mer ..sugen på livet . Selv om ikke vi er like så er de mer inspirerende enn en som ikke har så mye å komme med annet enn negativiteten. Lite interesser ,kjærlighet og mye klaging blir kjedelig. Sier ikke du er slik TS for det vet jeg ikke. Men vil si at personligheten og hvordan man får andre til å føle seg har mest å si. Prøver du å løfte andre opp og lage god stemning ? For det hjelper masse. Å være god og intessert. Anonymkode: b0545...85a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå