AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #1 Skrevet 9. august 2024 Jeg bestilte disse sandalene hos Mani, da jeg synes det er tøft med litt kraftige såler, men de så litt "kjerring" ut, med to reimer som krysser hverandre oppe på foten. Anonymkode: f8118...9ed
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #2 Skrevet 9. august 2024 Viss du synst dei ser litt "kjerring" ut så treng du vel ikkje svar frå andre? Anonymkode: fbc67...a12
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #3 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Viss du synst dei ser litt "kjerring" ut så treng du vel ikkje svar frå andre? Anonymkode: fbc67...a12 Er usikker. De er bittelitt store i størrelsen og skulle gjerne prøvd de i et mindre nummer, men de er utsolgt overalt. Ts Anonymkode: f8118...9ed
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #5 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trauste. Anonymkode: b7ba5...5a0 Og med det mener du kjedelig? Doc Martens sandaler er tøffere, men de er knallharde så de kan jeg ikke bruke. Ts Anonymkode: f8118...9ed
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #6 Skrevet 9. august 2024 De ser gode ut å gå med. Sandaler er sjeldent elegante (hvis de samtidig er gode). Disse så praktiske og helt ok ut. Jeg kunne hatt dem. Anonymkode: a77f9...9bc 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #7 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): De ser gode ut å gå med. Sandaler er sjeldent elegante (hvis de samtidig er gode). Disse så praktiske og helt ok ut. Jeg kunne hatt dem. Anonymkode: a77f9...9bc Jeg synes at 850 kroner er litt mye å betale for et par sandaler man er litt usikker på. Ts Anonymkode: f8118...9ed 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #8 Skrevet 9. august 2024 Jeg likte dem, klassisk fine sandaler. Går aldri i åpne sko selv, men kunne kjøpt dem dersom jeg gjorde det. Tenker absolutt ikke at de ser «kjerring» ut. Dette fordi de har litt hæl, mens jeg forbinder «kjerring» med helt flate såler. Anonymkode: 1ba45...5b8 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #9 Skrevet 9. august 2024 Om jeg er usikker på et par sko, så kjøper jeg de ikke. Alle favorittskoene mine opp gjennom har vært "de MÅ jeg ha, fra første øyekast". Anonymkode: 3f0ec...f07
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #10 Skrevet 9. august 2024 De passer til to stiler. Med strømper oppi på en Emo, eller på ei kommune-grå middelaldrende dame som har gitt opp stil og kun går for komfort. Anonymkode: 0d60f...b89 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #11 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg synes at 850 kroner er litt mye å betale for et par sandaler man er litt usikker på. Ts Anonymkode: f8118...9ed Billigere sandaler er sjelden bra for føttene. Men, hvis du ender opp med å ikke bruke dem lønner det seg ikke å kjøpe dem uansett hva de koster. Jeg synes de var fine. Anonymkode: 30883...d70 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #12 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De passer til to stiler. Med strømper oppi på en Emo, eller på ei kommune-grå middelaldrende dame som har gitt opp stil og kun går for komfort. Anonymkode: 0d60f...b89 Grunnen til at mange middelaldrende går for komfort, er jo at man har rygg og nakkeproblemer som gjør at man faktisk trenger gode sko som ikke gjør symptomene verre. Ts Anonymkode: f8118...9ed
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #13 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Grunnen til at mange middelaldrende går for komfort, er jo at man har rygg og nakkeproblemer som gjør at man faktisk trenger gode sko som ikke gjør symptomene verre. Ts Anonymkode: f8118...9ed + at man har skjønt at dårlige sko ikke er verdt å ødelegge føtter og kropp for, selv de som er pene. I hvert fall hvis man skal kunne gå litt og ikke være fullstendig immobil. Anonymkode: 30883...d70 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #14 Skrevet 9. august 2024 Hadde aldri tenkt at disse var kjærring. Så hvis de ikke er så store at det ser rart ut på deg hadde jeg gått med de. Anonymkode: e1f18...260 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2024 #15 Skrevet 9. august 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Grunnen til at mange middelaldrende går for komfort, er jo at man har rygg og nakkeproblemer som gjør at man faktisk trenger gode sko som ikke gjør symptomene verre. Ts Anonymkode: f8118...9ed AnonymBruker skrev (21 minutter siden): + at man har skjønt at dårlige sko ikke er verdt å ødelegge føtter og kropp for, selv de som er pene. I hvert fall hvis man skal kunne gå litt og ikke være fullstendig immobil. Anonymkode: 30883...d70 Men det ene bør ikke utelukke det andre. Dessutten spurte du jo om hva vi synes om sandalene. Dette var det jeg syntes om sandalene. Anonymkode: 0d60f...b89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå