Gå til innhold

Den eller Den? La KG bestemme din neste serie

Lill3My

Anbefalte innlegg

Hei! 
jeg har, sikkert i likhet med flere av dere, en lang liste over serier jeg vil se, og å velge blir ofte vrient! Derfor denne tråden. 

skriv

1) navnet på 2-3 serier du vurderer

2) skriv hva du er ute etter (mørk humor, spenning, plott med mange twister, et spesielt tema, varighet på episoder osv) 

3) la de fem første som svarer bestemme, altså flertallet .

selv er jeg nettopp ferdig med Shrinking, og nå står valget mellom The Morning Show, Ted Lasso,og Palm Royale. Alle på Apple TV. Er ute etter drama, gjerne med litt humor i, men ikke i form av vitser det forventes at en skal le av. Jeg trenger også at noe skjer, det må være utvikling og noe «futt», det skal helst ikke være veldig innviklet da jeg bare vil slappe av og ikke måtte tenke særlig (er i en krevende fase jobbmessig, tenker mer enn nok der for tiden). Av andre serier jeg tenker på i samme gate som det jeg er ute etter her: Desperate Houswives, Six Feet Under, Mad Men, Big Little Lies, Cruel Summer, This Is Us, Queens Gambit, (jeg liker også scifi og krim, men det er ikke det jeg er utenetter akkurat nå, nevner derfor ikke slike serier som jeg ellers ville nevnt blant favorittene). 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...