Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og typen har vært sammen i 5 år, siden 2018. Vi har reist en del sammen og for noen måneder siden lånte jeg en ganske stor sekk han har til å ha mine ting i. Jeg er sikker på at jeg tok ut alt fra den før jeg la mine ting i den. Han hadde vel fjernet alt selv.

så nylig tok jeg frem den sekken igjen, han har brukt den siden sist. Jeg la merke til noen ting i det ene rommet, som jeg vet at jeg brukte til mine ting da jeg lånte den. 
Av de tingene la jeg merke til en pakke med kondom. Stusset jo litt. 
men det er også viktig å si at den er ikke nylig kjøpt, den utgikk på dato i 2017, før jeg møtte han. 

I beste tilfelle har han rasket med seg noen ting som lå et sted og ikke lagt merke til kondomen før han la det der.

Eller han lette bevisst etter kondom forrige gang han skulle reise og husket at han hadde en.

Hva tenker dere? Synes det er positivt at det ikke er noe han har kjøpt nylig. Om det andre scenarioet stemmer er det jo også ikke bra å bruke en utgått kondom, men det er jo ikke helt problemstillingen akkurat nå!

Anonymkode: 3e256...3de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han vært å reist uten deg?

AnonymBruker
Skrevet
miSs. skrev (1 minutt siden):

Har han vært å reist uten deg?

Ja, han brukte den sekken på et tidspunkt når han skulle besøke foreldrene sine 

Skrevet

Bare en kondom pakke som har skvist seg fast i sekk sømmen, de gikk ut før dere ble sammen.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, han brukte den sekken på et tidspunkt når han skulle besøke foreldrene sine 

Da spørs det om han har besøkt foreldrene sine eller vært et annet sted… jeg hadde ikke sagt noe med det første, men vært litt obs på oppførsel og mobilbruk.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Noe lignende skjedde meg. Jeg fant ved en tilfeldighet kondomer, og han bortforklarte det med at de bare hadde "havnet der", ikke var nye.

Det viste seg litt senere at han hadde vært utro.

Anonymkode: 9ca43...105

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Av de tingene la jeg merke til en pakke med kondom. Stusset jo litt. 
men det er også viktig å si at den er ikke nylig kjøpt, den utgikk på dato i 2017, før jeg møtte han. 

Du skriver det jo selv. Kondomene gikk ut på dato året før dere ble sammen. Disse kondomene er altså kjøpt 3-5 år før dette igjen. Slutt å mistenkeliggjøre kjæresten din, dette er gammel moro fra før din tid.

Anonymkode: 956eb...7fd

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du skriver det jo selv. Kondomene gikk ut på dato året før dere ble sammen. Disse kondomene er altså kjøpt 3-5 år før dette igjen. Slutt å mistenkeliggjøre kjæresten din, dette er gammel moro fra før din tid.

Anonymkode: 956eb...7fd

Det kan jo være en grunn til at de er hentet frem igjen, da...

Selvsagt behøver det ikke å være noe å bekymre seg for, men en skal heller ikke være blåøyd og naiv.

Anonymkode: 9ca43...105

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar! Det at kondomen hadde gått ut på dato gjør at jeg heller mer på å se bort fra det. Men jeg skal se litt på de tingene som den lå sammen med, hvis det var gammelt skrot eller mer nylige ting.

Skrevet

Vær glad han bruker kondom. Det er helt vanlig at kvinner deler på samme mann. 

• Hjerte 1
Skrevet

Kan det ha vært at han hadde noe ræl hjemme hos sine foreldre og at han skulle ta det med hjem og at den kondomen lå sammen med det andre skrotet? Jeg vet med meg selv at det fort kunne ligge en kondom i en kurv med annet skrot. Vet jo ikke alder på dere så bare en tanke 

AnonymBruker
Skrevet
VetAlt skrev (1 time siden):

Vær glad han bruker kondom. Det er helt vanlig at kvinner deler på samme mann. 

Hvor bitter er du, som vrir du det på den måten? Det er vel mer riktig å si at det er helt vanlig at menn er utro drittsekker som har seg med flere kvinner enn kjæresten sin.

Anonymkode: fa98f...c32

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er passe dust å bruke kondomer gått ut på dato da 😳 Regner med du ikke er sammen med en komplett idiot?

Anonymkode: c1ca5...60f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er passe dust å bruke kondomer gått ut på dato da 😳 Regner med du ikke er sammen med en komplett idiot?

Anonymkode: c1ca5...60f

Tror veldig mange menn ikke ville tenkt på å sjekke dato.

Samtidig er det dette med at han har vært hos foreldrene sine. Man er jo litt rar ovenfor foreldrene sine. Han kan jo ha ryddet ut noe fra gamle rommet sitt eller gamle saker der og tatt med for å kaste et annet sted så de ikke skulle se det.

Anonymkode: c615a...9f9

Skrevet

Hadde tenkt at han tok med seg noe skrot fra en skuff eller bukselomme eller noe på gutterommet. Altså at kondomene har ligget hos foreldrene, ikke hos han.

For hadde de ligget hos han, så hadde vel du sett dem? Dere har vel hatt sex vil jeg anta, kanskje brukt kondomer i starten. Du vet da hvor kondomene ligger, du vet vel kanskje om dere har noen igjen. 

Så dette er altså en eske han har skjult for deg.

Hvorfor skulle han ha gjemt kondomer for deg i over fem år i tilfelle han skulle være utro en gang i fremtiden?

Anonymkode: 64bd1...d23

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg ville fulgt med på mobilbruken hans, og oppførsel. Søk gjerne opp utroskap+oppførsel på google for tegn.

Anonymkode: 0b317...c18

Skrevet

Er det ikke bare å gi han pakken og spør om han har savnet den...? 😆

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...